18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Supermove

Supermove est conçu pour permettre aux entreprises de déménagement de complètement informatiser leurs processus (feuilles de temps, formulaires de travail, contrats et opérations) en vue d'augmenter leurs revenus, de garantir leur mise en conformité et de simplifier la gestion de l'activité. Connaissements numériques, formulaires de réclamation, gestion de flotte : une solution de bout en bout.

Qui utilise Supermove ?

Les entreprises de déménagement

Supermove Logiciel - 1
Supermove Logiciel - 2
Supermove Logiciel - 3
Supermove Logiciel - 4
Supermove Logiciel - 5

Supermove ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Supermove

Supermove

4,6 (18)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
34
Intégrations introuvables
4,6 (18)
4,4 (18)
4,9 (18)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
476,00 €
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
353
16
3,9 (1 704)
3,8 (1 704)
3,8 (1 704)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Supermove

NetSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Chart of Accounts
Compte de résultat
Revenu et bilan comptable
Microsoft Access
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion du stockage de données
MoveitPro
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion de la flotte
Gestion des tâches
Movegistics CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Gestion des leads
Pour entreprises de déménagement
Housecall Pro
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Facturation
Planification
Network Leads
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Gestion des expéditions
Truckin Digital
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Gestion de la sécurité
Intégration comptable
EDC-MoveStar
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Vonigo
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification
Planification en temps réel

Avis sur Supermove

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
78%
4
17%
1
6%
Timothy
Timothy
CEO/CVO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Transport routier/ferroviaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Supermove Moving Software Review

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall we've seen increase in efficiencies and productive of our inside and outside teams. Simplification of processes like dispatch, scheduling, & billing have really made us able to focus our customers and not our systems.

Avantages :

Features we like most about the product and services is their responsiveness as a team. When they say they will do something or make changes needed, they are super responsive and often times these changes happen within minutes, not days or week. On bigger projects they seem to under promise and over deliver on their releases and updates. They are amazing at communicating with our team and progress of everything they are involved in. They feel like a part of our team.

Inconvénients :

We currently use the United App for moving estimates and pricing, and have not switched to Supermove estimating software yet, because we prefer United Van Lines proprietary software at this time. We will be switching after peak season as they have asked us what changes need to happen for us to switch and expect those changes to be completed very soon.

Réponse de l'équipe de Supermove

il y a 3 ans

Nice! Love hearing how Supermove move made your business more efficient and customer-centric! Thanks, Timothy!

Joe
Operations Manager (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Supermove - Your Neighbors Moving and Storage

5,0 l’année dernière

Commentaires : It was/is a project to switch over from one CRM to another and to be honest most of us operators hate the idea of doing so but the Supermove staff really made it as easy as possible. I initially went with the best deal (financially speaking) when I was looking at a CRM and within the same year of signing up with another CRM (cheap isn't good and good isn't' cheap), I found myself shopping and doing demos looking for a new company before the calendar year ended. It was a chore but I'm glad I finally settled here.

Avantages :

It's effective and simple to use. Most importantly it's saved a lot of time, especially for my drivers.

Inconvénients :

Hard to say as I'm still relatively new to using the CRM. I'll have to come back to this in the future.

Shalini
Accountant (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

This software is not ready to be released into market for everyday use for at least Moving companies

1,0 il y a 3 ans

Commentaires : Don't like this software

Avantages :

Strictly based on accounting - this software is ineffective

Inconvénients :

Their reports and payroll. Each module in fact does not seem to be working effectively. Features don't seem to cohesively connect. Too much trial and error and the fees we paid this company does not justify the delivery of this product.

Réponse de l'équipe de Supermove

il y a 3 ans

Hi Shalini! I'm sorry to hear this has been your experience with Supermove so far. We take customer feedback seriously and would like to discuss this further with you if you are open to it. Do you mind emailing me at travis@supermove.co so we can arrange a time to discuss?

Jacob
Systems Administrator (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Moving Forward with Supermove

5,0 l’année dernière

Avantages :

It might be due to my role as an IT, but I find the automation features the most helpful inside of Supermove. Workflows has had a huge impact on our streamlining manual tasks for our sales team.

Inconvénients :

Responsiveness of the customer service team has been an issue up until now. When it comes to implementing a fix, or responding to questions it hasn't always been the most smooth.

Beau
EVP (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Owner

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall the experience has been awesome! Great partners in helping provide solutions and very timely in reacting to issues.

Avantages :

Global visibility and the ability to align all aspects of my company 1- Clear ease icon and navigation 2- Reduction in paperwork 3- Tablet usage and GPS and Time tracking

Inconvénients :

1- Notifications need a lot of work 2- Not Apple compatable and no APP on the App Store 3- Lack of customization 4- Need better operations and dispatch visibility- You can only view Monthly and Daily--- need a weekly view

Réponse de l'équipe de Supermove

il y a 3 ans

Thanks, Beau for the review and the feedback. I will pass this along to our engineering team so they can incorporate this feedback in the future.