PACK & SEND Live

par PACK & SEND Holdings

Qui utilise PACK & SEND Live ?

Designed for eCommerce start-ups, SMEs, warehouses as well as large businesses, it is a shipment management solution that helps pack and send consignments while managing inventory.

Description de PACK & SEND Live

Shipping software, backed with service by PACK & SEND - Australia's Best rated shipping brand.
Create consignments, labels and manifests in bulk with ease from your own premises.
No monthly subscription | Free marketplace Integrations (Shopify, WooCommerce, eBay & more) | Performance Dashboard | Multi carrier solutions | Bulk consigning & despatch (door-to-door deliver) | Credit Account | Consolidated Invoices | Dedicated Account Service Team | Competitive & Tailored Pricing

Informations sur PACK & SEND Live

PACK & SEND Holdings

https://www.packsend.com.au

Fondé en 1993

PACK & SEND Live Logiciel - 1
PACK & SEND Live Logiciel - 2
PACK & SEND Live Logiciel - 3
PACK & SEND Live Logiciel - 1 - aperçu
PACK & SEND Live Logiciel - 2 - aperçu
PACK & SEND Live Logiciel - 3 - aperçu

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s/o
69,00 $US/mois
89,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de PACK & SEND Live

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • En ligne en direct
  • Documentation

PACK & SEND Live - Fonctionnalités

  • API
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Chargement de camion partiel et partagé
  • Commissionnaires de transport internationaux
  • Commissionnaires de transport locaux
  • Comptabilité
  • Devis
  • EDI
  • Estimation
  • Feuilles de route
  • Gestion 3PL
  • Gestion Import/Export
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion de la flotte
  • Gestion des audits
  • Gestion des chargements de camions
  • Gestion des clients
  • Gestion des commandes
  • Gestion des documents
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des itinéraires
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux
  • Gestion des transports
  • Géolocalisation
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Mises à jour en temps réel
  • Notifications en temps réel
  • Optimisation des itinéraires
  • Planification
  • Planification de la maintenance
  • Portail client
  • Portail client
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Suivi des activités
  • Suivi des commandes
  • Suivi des expéditions
  • Suivi des livraisons
  • Suivi des statuts
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Étiquetage
  • Étiquettes d'expédition

Logiciels de gestion du fret : afficher la liste complète

  • API
  • Achats et réceptions
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Calcul du prix d'envoi
  • Comptabilité
  • Connaissements
  • Devis
  • Données en temps réel
  • EDI
  • Emplacements multiples
  • Gestion Import/Export
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des commandes
  • Gestion des documents
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Gestion des transports
  • Importation et exportation de données
  • Impression d'étiquettes
  • Intégration comptable
  • Intégration des services d'expédition
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Livraison de colis
  • Livraison de conteneurs
  • Livraison par voie aérienne
  • Livraison par voie maritime
  • Livraison par voie terrestre
  • Mises à jour en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance de code-barres
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des activités
  • Suivi des commandes
  • Suivi des expéditions
  • Suivi des livraisons
  • Suivi des packages
  • Suivi des statuts
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Transport maritime
  • Étiquetage
  • Étiquettes d'expédition

Logiciels de livraison : afficher la liste complète

PACK & SEND Live - Alternatives

Plus d'alternatives à PACK & SEND Live

Avis sur PACK & SEND Live

Lire tous les avis

Note globale

4,8/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,2
Service client 4,8
Fonctionnalités 4,1
Rapport qualité-prix 4,6

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Écrivez votre avis !
Margaret S.
CEO
Services à la personne et aux familles, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/09/2020

"Great service"

Commentaires: I've been able to get my packages to their address with a one hundred percent delivery outcome despite different couriers being used for different orders I have not had one problem with the delivery. The portal can bit fussy and non-intuitive but once you get used to it there are no problems. I haven't used it for website integration yet so I am keen to see how that works in practice in the future.

Avantages: What I like most is being able to send a parcel anywhere in Australia with different couriers and one portal to access all of it

Inconvénients: Sometimes there are glitches and you cannot see if your item has been delivered. Also at the moment some of my past orders have disappeared off the system and I can't find them - even though my orders are in a sequential order some order numbers have disappeared. It would be good to have a quote button and to be able to removed the data such as where the box went and to whom contact details yourself - this is a challenge.

Réponse de l'éditeur

envoyé par PACK & SEND Holdings le 16/09/2020

Hi Margaret, thanks for your kind review, we're really happy that you are having such a good experience with the system.

With regards to the issues you've had, we can happily look at those. Whilst we make the best efforts to update the tracking status in the portal sometimes the information coming from the courier doesn't get sent through - however you can always click the tracking link to see where your shipment is.

Some older shipments are automatically removed (those older than 3 months) from the system to help save space and to prevent the system from running slowly.

We are always trying to improve the system, and have added a function now where you can view your own package sent reports to see your historical shipments.

Or you can always contact Pack & Send and we can happily provide a report for you.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/09/2020
Emma L.
Director
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/08/2020

"Review of Pack Send"

Avantages: I love the integration of this software - it takes next to no time to pull orders through from Shopify and have it ready at the door ready for pick up!

Inconvénients: It can be a little buggy at times but overall a very good system.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/08/2020
Maddison D.
Retail Dispatch Officer
Santé, bien-être et fitness, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/05/2020

"Great Support Services"

Commentaires: My Experience with Pack & Send has been a relatively smooth and supported experience. The Support Team are extremely helpful with all sorts of quires, tracking and re-booking and are extremely reasonable when it comes to waiving re-booking or any additional fees caused by delivery issues steaming from the courier company. In consideration that we there are no lock in contracts, start up fees or additional software fees each month (other than the shipment fees that are booked each month), the Support Team go the extra mile to assist and create a very professional yet personalised experience and are always extremely helpful and informative when it comes to updates on quires/investigations that we lodge. Could ask for better support.

Avantages: This software does almost everything we need and connects well with our WooCommerce platform. The auto generation of the shipments direct from our online portal is very handy when our customers forget to select a shipping option and we have to generate a quote manually all the information is already there and quotes are ready to go.
The system is very straight forward and easy to learn and use.

Inconvénients: The rates calculator sometimes generates a different fees that are higher than the paid shipping fee, however the Support Team are very accommodating and do not charge any of the differences that occur due to the system error and we or the customer do not pay an differences in the rates generated to the rates paid at time of purchase.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/05/2020
Emanuel B.
mr
Articles de sport, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/05/2020

"Good overall"

Commentaires: very good

Avantages: reduced costs on freight on international freight

Inconvénients: barely any improvements of reducing costs for national freight compared to powersende option from the website

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/05/2020
Cahit M.
Mr big boss man
Meubles, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/08/2020

"Pack and send and a human response"

Commentaires: Very good. low hassle

Avantages: Easy to use. Good support from local and interstate team

Inconvénients: the real time lag when entering and info and progressing through the pages is frustrating. 2-5 second delays.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/08/2020