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à choisir le meilleur logiciel

Description de Clearwave

Clearwave est une solution d'enregistrement en libre service de premier choix pour le secteur médical. Clearwave permet de créer des expériences d'enregistrement des patients rapides, flexibles et efficaces, tout en améliorant les performances et recettes du cabinet. Grâce à un retour sur investissement éprouvé et une vérification des admissibilités en temps réel, Clearwave fournit aux cabinets de soins de santé une solution d'enregistrement complète, disponible sur borne, tablette ou mobile, afin d'optimiser la vérification des assurances, d'augmenter la collecte de revenus, de réduire le nombre de réclamations rejetées et d'améliorer l'accès aux données.

Qui utilise Clearwave ?

Cabinets médicaux

Clearwave Logiciel - 1
Clearwave Logiciel - 2
Clearwave Logiciel - 3

Clearwave ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Clearwave

Clearwave

4,6 (31)
2 000,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
40
5
4,5 (31)
4,2 (31)
4,4 (31)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
63
Intégrations introuvables
4,4 (143)
4,2 (143)
4,4 (143)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Clearwave

Phreesia
Fonctionnalités les mieux notées
Accueil des patients
Accès mobile
Confirmations et rappels
Qualifacts Insync
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des réclamations
Graphiques
RXNT
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Facturation
Prescription électronique
PracticeSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Information aux patients
Messagerie
Planification de traitements à distance
Clinicea
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des réclamations
Planification des patients
PrognoCIS
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Facturation médicale
Prescription électronique
Nextech EHR & PM
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Prescription électronique
Medesk
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne
MedicsPremier
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des réclamations
Saisie de codes et de frais

Avis sur Clearwave

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
74%
4
16%
3
6%
1
3%
Albert
I. S. Applications Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Support is Exceptional

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Clearwave has been an amazing partner. They listen to our crazy ideas and often help us implement them by coming up with a creative solution. They are extremely responsive... In fact, I use the term "Clearwave Level Support" to mean... Wow! The best support I've experienced in many years...

Avantages :

Well, the most impactful result of implementing Clearwave was the elimination of lines during Registration. Our Staff and Patients loved that.

Inconvénients :

I have to reach deep for any complaints... Perhaps the fact that higher level logic is not associated with custom fields. We may be unique in our extensive use of those though, so I am not sure how much that would affect a normal customer.

Jason
CEO (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Clearwave in a Urology Practice

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Clearwave has excellent customer service and has been a great partner.

Avantages :

The kiosk are very user friendly. They verify eligibility, collect patient payment, and improve the speed and accuracy of the registration process.

Inconvénients :

The integration with some electronic health records are limited.

Carroll
Administrator (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Awful Customer Experience

1,0 il y a 2 ans

Avantages :

Helpful software, but patients do not like using it.

Inconvénients :

Clearwave does not do business the right way.

Bradley
EMR Project Manager (É.-U.)
Cabinets médicaux, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Clearwave

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Implementing the Clearwave kiosk, has streamlined our check-in process across the board. Before Clearwave, our patient's were required to fill out at least 7-10 pages of information, in order to update their records for the visit date. We are now down to one page, with the potential to go paperless by the end of the year! The savings in paper & ink alone have saved us thousands of dollars. The mobile pre-check is also pretty convenient for tech-savvy patients. I'm also very impressed with their development team, and the fact that they listen to feedback from the users, and discover ways to improve the Clearwave experience.

Inconvénients :

Due to limitations within our EMR, we are unable to access all of the features available with Clearwave, but we are very satisfied with our current capabilities, and look forward to the new functionality once we switch to a different EMR platform.

Amanda
Executive Assistant (É.-U.)
Cabinets médicaux, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Clearwave Kiosk

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

The integration process with our practice management system was seamless and the support staff was very attentive throughout the whole process. The Clearwave kiosk is very user-friendly and helps to relieve time and stress from our welcome desk staff members. In addition, our wait times have lessened, patients are now able to pre-register electronically before their appointment so there are less demographic errors since we are not having to manually enter the data, the insurance eligibility verification feature is more advanced than our practice management offers, our patients now have the option to receive text/email appointment reminders in English or Spanish, and our total collections have increased significantly.

Inconvénients :

Sometimes it feels like we are not utilizing Clearwave to the best of our ability due to the fact that our primary patient demographic is elderly and tends to be hesitant toward new technology.