Description de Zendesk Sell

Zendesk Sell (anciennement Base CRM) est un logiciel de CRM de vente qui vous aide à conclure plus d'affaires. Doté d'une puissante plateforme de vente tout-en-un qui augmente l'adoption et la capture de données entre les commerciaux, Zendesk Sell fournit aux responsables des ventes les informations exploitables et quantifiables dont ils ont besoin pour renforcer leurs performances et augmenter leurs revenus de manière mesurable, reproductible et évolutive. L'équipe Zendesk vous permettra d'être immédiatement opérationnel (70 % des clients de Zendesk Sell sont opérationnels en 7 jours ou moins).

Qui utilise Zendesk Sell ?

Pour les responsables des ventes B2B supervisant de 20 à 250 vendeurs.

Zendesk Sell ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire

Zendesk Sell

4,3 (145)
Zendesk Sell
Indisponible dans votre pays
19,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
109
32
4,4 (145)
4,1 (145)
4,1 (145)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
209
26
4,0 (17 530)
4,0 (17 530)
4,1 (17 530)
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Alternatives à Zendesk Sell

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Suivi des clients
Tidio
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Rapports et analyses
HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des billets
Messagerie client en temps réel
SugarCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Catalogue de produits
Gestion de la communication
Tableau de bord d'activités
ActiveCampaign
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
Velocify
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Salesflare
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion du pipeline de ventes
Suivi des interactions

Avis sur Zendesk Sell

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
34%
3
8%
2
5%
1
3%
Jacob
Jacob
Owner - Co-Founder (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Événementiel, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Former User, Would use again

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I think I well described it above but it was always positive. I loved connectivity through different regions with closers and it truly made scheduling easier.

Avantages :

We used base software when setting leads for Solar appointments. There was a really nice connectivity between me and the closers when I was using base. I love the idea that I can put notes on homes and have connectivity that I normally would not have had when we were using the paper method we used to use. I can slip appointments in between already scheduled appointments, just a solid product overall.

Inconvénients :

In relation to sales rabbit and other sales softwares, I loved the ability to see homes more clearly, I thought that was one thing I didn't have as much with base, it was still better in other ways though that outweighed the pros that sales rabbit brought. I would take this still over any other sales appointment software and calendaring out there.

B. W.
Owner (É.-U.)
Équipement et fournitures de bureau, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great Product with GPS

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Zendesk is a great product at a great price and is a value to anyone who uses it. I liked almost everything about it, but we had a compatibility issue that was not their fault. They even have a free version if you are only using the phone app. How cool is that?

Avantages :

I loved the ability to log the GPS for site visits. This feature was way ahead of the competition.

Inconvénients :

My email runs through a corporate cloud service and we couldn't get the email to integrate through the phone app.

Utilisateur vérifié
Sales Strategy and Operations (Brésil)
Utilisateur LinkedIn vérifié
E-learning, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Clean, in a good suite -- but not clear

3,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Beautiful interface, but very difficult to operate.Difficult to find things at least at first sight. My usage is Pipedrive, Hubspot and Sales Force. Here it is difficult to make it flow. But it might be my little experience in this specific tool.

Avantages :

Clean interface.It is within a super strong suite, remember me Netsuite in the 2010, getting super strong in sales and customer support, as Sales Force in the early days. Good potential.

Inconvénients :

Really not intuitive.Great difficulty in the beginning to understand how to create a company, contact or a deal. It seems that things are hidden.

Solomon
Consultant (É.-U.)
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Zendesk Sell Integration

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : The zendesk was useful in reaching customers and keeping databases on sales and promotions leads conversion.

Avantages :

Zendesk sell offers more features for marketing and adds on the zendesk platform for companies.

Inconvénients :

There are none but the trail but it is a helpful feature to gain customer leads

Trent
Owner & Operator (É.-U.)
Eau/gaz/électricité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Powerful and simple sales management tool

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I mostly used Zendesk Sell when it was the Base CRM, though they've both worked and functioned very similarly. They have created a super easy-to-use interface that makes keeping track of and interacting with clients both simple and easy. Being able to read whole past interactions as well as see relevant sales data makes it a perfect choice for a small business. I don't know how well suited it would be to a large business, but one can hope it would work well.

Avantages :

- Simple input for contact information for different clients and potential clients - Super easy to create deals and potential purchases for clients - Schedule appointments, set reminders, and send emails all from within the program - Check metrics and numbers of different members of the sales team for different times and situations. - Allows others to quickly catch up on what has happened in client interactions by reading through the emails that have been sent previously - Easily sort through customer lists to find people who are relevant under different categories

Inconvénients :

- Sometimes too easy to change things that have been set by others - Contact uploading/downloading in .csv files is a bit of a pain at first, but not terrible to get used to.