Teamgage

Qui utilise Teamgage ?

Teamgage is trusted by organisations of every size who are looking to enable leaders and their teams to share ownership and drive improvements together.

Description de Teamgage

Teamgage is the worlds first team engagement platform that enables leaders and teams to continuously improve the way they work together.

The system measures behaviours and sentiment aligned to the strategy of the organisation and drives teams and managers to action their own improvements in real-time, creating highly effective teams.

Teamgage also provides insights into the whole organisation, using artificial intelligence to identify blockers and trends as they happen.

Informations sur Teamgage

Teamgage

https://www.teamgage.com/

Vidéo de Teamgage
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Présentation des tarifs de Teamgage

Teamgage n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Teamgage est disponible à partir de 1,38 $AU/mois.


À partir de

1,38 $AU/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement et prise en charge de Teamgage

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Service de support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Windows (ordinateur)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Teamgage - Fonctionnalités

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Authentification unique
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Données en temps réel
  • Définition des priorités
  • Enquêtes et feedback
  • Feedback à 360 degrés
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de la communication
  • Gestion de projets
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des employés
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des modèles
  • Gestion des objectifs
  • Gestion des performances
  • Gestion des tâches
  • Graphiques
  • Intégrations de tiers
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Notes et commentaires
  • Outils de collaboration
  • Outils de planification
  • Planification de projets
  • Planification des tâches
  • Planification stratégique
  • Profils des employés
  • Projections
  • Rappels
  • Rapports de suivi
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Stockage de documents
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des indicateurs clés de performance
  • Suivi des statuts
  • Tableau de bord d'activités
  • Tableau de bord personnalisable
  • Visualisation de données
  • Workflow configurable
  • Évaluation des performances

Logiciels OKR (Objectives and Key Results) : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse en temps réel
  • Analyse visuelle
  • Analytique de l'engagement
  • Authentification unique
  • Base de données des employés
  • Benchmarking
  • Bibliothèque de questions
  • Chat et messagerie
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Feedback à 360 degrés
  • Gamification
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la formation
  • Gestion des actions
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des employés
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des objectifs
  • Gestion des performances
  • Intégration des collaborateurs
  • Intégrations de tiers
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Portail des employés
  • Profils des employés
  • Programmes de récompenses des employés
  • Questions personnalisables
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance des employés
  • Sondages d'opinion
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités
  • Évaluation des performances

Logiciels d'engagement des collaborateurs : afficher la liste complète

  • API
  • Apprentissage et développement
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données des employés
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Demande de congés
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la formation
  • Gestion de la paie
  • Gestion des avantages
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des candidatures à l'emploi
  • Gestion des congés
  • Gestion des documents
  • Gestion des employés
  • Gestion des feuilles de temps
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des performances
  • Gestion des présences
  • Gestion des ressources humaines
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion du recrutement
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des collaborateurs
  • Intégration des employés
  • Intégrations de tiers
  • Modèles personnalisables
  • Planification de la relève
  • Pointage
  • Portail des employés
  • Portail employés
  • Portail libre-service
  • Profils des employés
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des candidatures
  • Suivi des congés
  • Suivi des congés maladie
  • Suivi des présences
  • Suivi des vacances/congés
  • Tableau de bord d'activités
  • Workflow configurable
  • Évaluation des performances

Logiciels de ressources humaines : afficher la liste complète

  • API
  • Analyse en temps réel
  • Analytique de l'engagement
  • Auto-évaluation
  • Base de données des employés
  • Benchmarking
  • Bibliothèque de questions
  • Commentaires anonymes
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Feedback en continu
  • Feedback à 360 degrés
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la formation
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des compétences
  • Gestion des employés
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des modèles
  • Gestion des performances
  • Gestion des évaluations
  • Gestion des évaluations de la performance
  • Historique des évaluations
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des collaborateurs
  • Intégrations de tiers
  • Invitations et rappels par e-mail
  • Modèles personnalisables
  • Notes/avis
  • Plans de développement individuel
  • Portail des employés
  • Portail employés
  • Portail libre-service
  • Profils des employés
  • Questions personnalisables
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Sondages d'opinion
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression
  • Suivi des activités
  • Sélection des évaluateurs
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Évaluation des compétences
  • Évaluation des performances

Logiciels de retour d'information à 360 degrés : afficher la liste complète

Teamgage - Alternatives

Plus d'alternatives à Teamgage

Avis sur Teamgage

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Note globale

4,8/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,8
Service client 5
Fonctionnalités 4,7
Rapport qualité-prix 4,8

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Écrivez votre avis !
Robert T.
Senior Project Officer
Ressources humaines, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/04/2021

"Teamgage review: NSWP"

Commentaires: Teamgage has helped us identify emerging trends and patterns including things we are doing well and things we can improve. We have been able to take subsequent actions based on this feedback

Avantages: Easy to use and great customer service. This product is very good at helping us track how our team is going in different metrics.

Inconvénients: Would be great if the comments section allowed for more characters which makes it easier to track comments when a staff member writes one comment split up. Would also be great to have a function that allows staff to recognise other staff members efforts. Another program we used in the past had this function.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Teamgage le 04/05/2021

We appreciate your 5-star review, Robert! We're rolling out an update that allows comments of 180 characters. We hope this can improve your experience using Teamgage. For staff recognition, we encourage you to use our integration with Microsoft Teams, which allows you to use the "Praise" feature to recognise other staff members efforts. If you need any assistance on that, please contact our team.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/04/2021
Nicci S.
Real Time Analyst Lead
Assurance, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/04/2021

"Allianz Review"

Avantages: The benefit of Teamgage is we are able to keep up to date with our ever changing environment by also knowing our staffs thoughts and opinions on key topics impacting he business. Honestly my favourite parts are the Dashboard and Meeting launch functions, these make use super easy and extremely user friendly for the technology challenged staff it really ensure all skill levels can use this tool.

Inconvénients: None at this stage as at present it meets all need we require and suits our business

Réponse de l'éditeur

envoyé par Teamgage le 04/05/2021

Thanks for leaving our business a 5-star rating, Nicci. We're super excited to see Allianz making the most of our product. It truly means a lot to our team!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/04/2021
Gary S.
Contact Centre Manager
Assurance, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/04/2021

"Cultural & Engagement"

Commentaires: As an engagement tool driving improvement through discussion and feedback its been front and centre of what we do on a monthly basis. Now that >50% of our staff are remote workers this tool has assisted us in getting valuable feedback with tenure split being excellent way of tracking how our newer staff are coping with remote work, systems and process changes.

Avantages: The software is easy to use, quick and visual. Gives people an opportunity to give feedback and it's anonymous. Very nimble and easy to make changes with the Teamgage team.

Inconvénients: Integration was straight forward. If you have a complex Org chart there is a need for some time to get the structure right. However have found Teamgage really flexible and willing to assist. Takes a bit of time to get your head around the results are rolling results rather than monthly results, its more about the trends rather than a fresh start every month. Need to move away from the thinking its just another survey, its much more than that, its a tool that will drive culture and open up dialogue with your staff.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Teamgage le 04/05/2021

Thanks for supporting our business, Gary! We're happy to hear that Teamgage offered you the appropriate support and flexibility to get you the right structure for your team. In structures where team membership change is frequent, we have functionality allowing team members to pick their team as well. We really appreciate the feedback.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/04/2021
Luke H.
Chief Information Officer
Enseignement supérieur, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/05/2021

"Simple, intuitive and powerful product"

Commentaires: Tool is easy to use, easy to implement and Teamgage provide fantastic customer support all the way through.

Avantages: The ease of use for staff that need to fill it out each cycle - it is critical there is the lowest barrier possible to it being filled out - Teamgage can be filled out in less than 30 seconds

Inconvénients: Nothing springs to mind - the ongoing improvements of the product have been fantastic. The integration with MS Teams being a key one.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Teamgage le 06/05/2021

Hi Luke. This review made our day! We are grateful for your kind works and glad to hear that you're making the most of our integration with Microsoft Teams. Thanks once again!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/05/2021
Fiona T.
Talent & Culture Manager
Services juridiques, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/05/2021

"Teamgage Review"

Commentaires: I find Teamgage a great platform that enables employees to pass on anonymous feedback. Implementing Teamgage enables our employees to share any concerns, thoughts, improvements and suggestions they have to their respective managers on an ongoing basis. Teamgage was a great help during COVID particularly during the long lock down period in Melbourne. It gave us the opportunity to gauge the health and well being of employees by asking questions around this issue. We were then able to implement improvements to ensure any issues were being addressed. Teamgage has excellent customer service - always friendly, prompt with their responses, and always proactively helpful!

Avantages: Teamgage is easy to use, it really does only take 20 seconds! It enables our managers to receive information that they would probably not receive in a normal meeting situation. I believe the confidentiality of the platform assists people in having confidence to put their view/concerns/feedback forward.

Inconvénients: I don't have any cons regarding the software, the implementation was easy, there was plenty of support during this process.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Teamgage le 13/05/2021

Hi Fiona! Thank you so much for your feedback. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us.
It's awesome to hear that Teamgage is helping you to improve your team engagement. We're working hard to make it even better!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/05/2021