Description de Radaro

Plateforme SaaS exploitant une API optimisant la livraison sur le dernier kilomètre. Cette solution IU (interface utilisateur)/UX (User Experience) crée une expérience client innovante.

Suivez chaque étape, de votre magasin à la porte de votre client. Radaro réduit vos coûts opérationnels, offre des informations en temps réel sur vos fournisseurs de services internes et externes et fournit des informations sans précédent sur les clients.

Transformez votre livraison sur le dernier kilomètre et votre prestation de services, dès aujourd'hui.

Qui utilise Radaro ?

Secteurs du commerce de détail, de la fabrication, de l'industrie, de l'épicerie, de la restauration rapide, de la santé et des services.

Où peut-on déployer Radaro ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Radaro
  • Fondé en 2016

Assistance Radaro

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Canada, Espagne, Finlande et 14 autres

Langues

anglais, coréen, espagnol, français, japonais et 2 autres

À propos de l'éditeur

  • Radaro
  • Fondé en 2016

Assistance Radaro

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Canada, Espagne, Finlande et 14 autres

Langues

anglais, coréen, espagnol, français, japonais et 2 autres

Radaro en vidéos et en images

Radaro Logiciel - 1
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Comparez le prix du logiciel Radaro avec ses alternatives

Radaro

Radaro

495,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
89,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
Tarif non fourni par l'éditeur
Version gratuite
Essai gratuit
Tarif non fourni par l'éditeur
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Radaro

  • Accès mobile
  • Fonction de glisser-déposer
  • GPS
  • Gestion 3PL
  • Gestion de la flotte
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des commandes
  • Gestion des conducteurs
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des inspections
  • Gestion des opérateurs
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des transports
  • Impression d'étiquettes
  • Intégrations de tiers
  • Mesure des performances
  • Optimisation des itinéraires
  • Planification
  • Portail client
  • Preuve de livraison
  • Rapports d'incidents
  • Rapports et analyses
  • Routage
  • Répartition des livraisons de nourriture
  • Saisie de signature mobile
  • Suivi des expéditions
  • Suivi des livraisons
  • Suivi du conducteur en direct
  • Suivi du kilométrage

Alternatives à Radaro

eLogii est une suite cloud de logiciels de planification, de routage et de distribution parmi les plus performantes du marché. En savoir plus sur eLogii
Cette solution de gestion des livraisons rend vos activités de premier et de dernier kilomètre simples et efficaces. En savoir plus sur URBANTZ
Elle vous permet de suivre vos employés, de partager votre localisation en direct avec vos clients et d'optimiser votre itinéraire.
UNIGIS is a TMS platform with all the applications to achieve intelligent, efficient and collaborative transportation and distribution
More than 500 companies use QuadMinds to gain operational efficiency, reduce planning times, Improve customer experience and more!
TransVirtual is a full-featured TMS built by people who live and breathe transport.
Multi-carrier shipping platform that puts you control by providing visibility, choice & flexibility over their entire operations fast.
Transportation management tool that helps monitor transported loads, control departure/arrival timings, and manage fleet maintenance.
Un des meilleurs logiciels de gestion des livraisons avec suivi en temps réel. Solution complète de gestion des livraisons pour les entreprises de livraison. Demandez une démo
nGage is the last mile delivery management SaaS providing technology & support you need to grow your delivery operations
Le logiciel Onfleet simplifie vos opérations de livraison locales du début à la fin. Commencez votre version d'essai gratuite ! En savoir plus sur Onfleet
Courier, Messenger, Delivery and Logistics software designed to maximize productivity and improve communications.
Le logiciel de gestion d'entrepôt, de distribution et de transport permet une amélioration significative de l'efficacité opérationnelle et de la précision des commandes.

Avis sur Radaro

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
96%
4
4%
Daniel
Daniel
Home Delivery Lead (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Radaro - A Necessary but easy to use Delivery Management Platform

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : My experience with Radaro has been exceptional. We have reduced the number of phone calls being made either by customers to stores or internally by providing the ability to self-service.
We know what our trucks are doing in real time now.
Our NPS data is more reliable now and has increased.
Our DOT performance has increased dramatically.
I could not recommend this product more highly

Avantages :

Radaro's agility and speed to improve on an already impressive product is outstanding. They have obviously built a culture within their team which has led to an extremely positive experience dealing with them, nothing is ever hard for them, from common help desk issues to major integration builds. The product itself is easy to use and easy on eye which encourages staff to use it rather than make internal phone calls. The driver facing app is simple enough for all levels of driver to learn and utilise effectively very quickly. It also integrates with the phones map software and phone app giving the driver the ability to use these apps without leaving the Radaro app. The end customer updates provide customers with real time information, whether it be live tracking, where the customer is in the driver’s delivery queue. It also provides SMS advice when the driver is enroute to the next customer (providing an estimated delivery time) and will also provide an SMS if the product was undeliverable.

Inconvénients :

If a delivery is failed, Radaro will send an email alerting our business of the failure and the reason. Unfortunately, at this stage only one email address can be used. I can bypass this by creating email groups, however this is not available to everyone. The search function is limited to specific fields, it would be great to see a greater range of search criteria.

Michael
Managing Director (Australie)
Transport routier/ferroviaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A must for any delivery company!

5,0 il y a 7 mois

Avantages :

We have been using Radaro for approximately 5 years, we are a delivery partner of a number of different big box retailers. When onboarding clients Radaro is always part of our presentation. Some of the benefits for our business has been; - Fantastic visibility for our end users. - Reduced incoming and out going phone calls due to time windows SMS's sent out on the day prior/ live in queue position during delivery day. - Less need to contact our field teams, as we can monitor the progress of the day with their "Real time tracking" - Great tool when analysing staff efficiencies. - Large amount of photos on PODs ensure that all products can be captured. - Ease of use for our field teams. - Radaro has a great support team that is always there to help with adding merchants/ troubleshooting.

Inconvénients :

No cons at the moment.. Whenever there has been the team are alway open for feedback!

alison
admin supervisor (Australie)
Agriculture, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Radaro Value to Business

4,0 il y a 9 mois

Commentaires : Great team to work with , efficient in providing solutions to any queries we have. Provides exactly what we were trying to achieve for our customer service

Avantages :

We deliver turf - a living product that is effected by temperatures - so we love that we can offer real time , live tracking for our customers to enable speedy and efficient installation as soon as the turf is delivered to site.

Inconvénients :

Not sure I have come across something I dont like so far

Ricardo
Director (Australie)
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Radaro allowing small business to grow

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : My experience with Radaro has been extremely positive. I really like how Radaro is simple to use, and the great tools it offers. I have just recently came form a company that was using Radaro and now that I started my own company Radaro had to be the software I use as its the best for transport company in my opinion.

Avantages :

the opportunity to live track and analyse drivers performance has been a plus in our business, client feedback and record keeping are also extremely important for our business

Inconvénients :

I have worked with man softwares and Radaro has always been the most complete one to our needs.

Carlos
COO (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Rodaro Review

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : Very satisfied.

Avantages :

Ease of use and customer support. Price point was also ok.

Inconvénients :

Nothing I can think off at this time. Maybe having the ability to keep records for longer period of time.