Description de iTacit

iTacit est une plateforme pour employés qui fait tout "fonctionner" dans un seul endroit mobile et facilement accessible.

iTacit connecte vos équipes à tout ce dont elles ont besoin pour faire leur travail. iTacit est plus qu'une simple application pour employés : il met à la disposition de vos équipes des messages asynchrones, des formations, un intranet social, des formulaires numériques, des listes de contrôle et bien d'autres fonctionnalités sans e-mail, où qu'ils se trouvent.

Connectez, formez et impliquez votre main-d'œuvre et donnez-lui les moyens de travailler, avec votre propre application pour employés.

Qui utilise iTacit ?

iTacit est principalement utilisé par de grandes équipes de première ligne dans des secteurs d'activité tels que les soins de santé, les services gouvernementaux, les grandes entreprises, la banque, la fabrication et la construction.

iTacit Logiciel - 1 iTacit Logiciel - 2 iTacit Logiciel - 3 iTacit Logiciel - 4 iTacit Logiciel - 5

iTacit ne vous convainc pas tout à fait ?
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iTacit

4,6 (27)
iTacit
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
141
Intégrations introuvables
4,4 (27)
4,7 (27)
5,0 (27)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
93
34
4,4 (272)
4,2 (272)
4,1 (272)

Alternatives à iTacit

Litmos
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cours
Portail des apprenants
Tests et évaluations
Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Pointage
SkyPrep
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'apprentissage
Gestion des cours
Portail des apprenants
Moodle LMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'apprentissage
Gestion des cours
Tests et évaluations
Microsoft SharePoint
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Outils de collaboration
Partage des fichiers
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
niikiis
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des portefeuilles
Modèles de projets
Méthodes classiques

Avis sur iTacit

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
56%
4
44%
Tasha
Manager, Quality & Risk (Canada)
Hôpitaux et soins de santé, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Superior customer service, and solution driven

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : They are amazing!! I have been working with the iTacit team for about 6 years, they are responsive, skilled and knowledgeable, and always go above and beyond.

Avantages :

The learning management features - the ability for staff to login and complete assigned courses, and easily track their completion. Previously we were using paper based courses and tracking via spreadsheets. The introduction of iTacit to our workforce has made this process more efficient and interactive for staff. Employee engagement and communication are always areas for improvement within an organization, introducing the iTacit notice board has made it easier to share information with staff, and the comment/ like features has made it much more interactive and enjoyable for staff.

Inconvénients :

There is definitely room for improvement with reporting. We have a large organization, and we have to pull education completion rates for all program areas, it is difficult to get the numbers we need in a quick and efficient way for these larger reports. The team at iTacit is working on a solution, as they always do when a concern or issue is raised. Customer service and follow through are excellent. The My Team function for managers to easily view their own staff's course completion has helped as well.

CJ
CJ
Manager, Human Resources (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A new user

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Currently, our training platform does not integrate with the policy platform and training is tracked manually; several training modules are purchased as new staff are oriented to the organization and no refresh training is done.
With iTacit, we will end contracts with the policy and training platform, automate training compliance tracking and enhance the employee experience with annualized asynchronous, self scheduled refresher training.
The people at iTacit are extremely helpful, insightful and patient with me as I build the platform for our use. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] earn their super hero capes on a regular basis and I thank them for it!

Avantages :

the software is fairly intuitive once you are accustomed to the terminology (i-course, knowledge program). Visually appealing and easy to navigate as an administrator and end user

Inconvénients :

Building pages in the software are fairly limited; for example, image placement on a page seems to be limited to left, centre and right with no ability to have the text squared with it as in WORD or PowerPoint. Media Libraries and permission groups seem to be independent of each module and it would be helpful if they were linked or a central library could be referenced by the various modules.

Andrew
Business Solutions Support Specialist (Canada)
Administration publique, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Good Software

4,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Good Piece of software aside from Error when opening forms

Avantages :

Organization and Support. Role Management

Inconvénients :

Forms Error when trying to open forms for users

Ashley
RN (Canada)
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

AWESOME platform

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : iTacit has helped bridge the communication and training gaps in our facility. Using this system has helped me (and the rest of YCCs employees) stay current with training and up to date with communication.

Avantages :

I have used many platforms over the years and I have to say iTacit takes the cake for being the easiest to use with the best functionality. I really like how we can communicate through the system but also take our training on the plate for too. Seeing job postings and being able to apply for them on iTacit is also a major plus!

Inconvénients :

iTacit is so user friendly; I wouldn’t change a thing about the this platform.

Tobey
Strategic Coordinator (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

iTacit- Great Software

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Overall our experience with iTacit has been very good. It was easy for me to learn how to set up employees, business units, and forms into the system.

Avantages :

I like how user friendly this software is. The forms are easy to build and easy to use by employees. I also like how easy it is for the documents to be uploaded, updated and shared with all users.

Inconvénients :

One flaw is that when I am updating a drop down for a form it does not automatically update the active form in the Library.