Humanitru

Qui utilise Humanitru ?

Whether you're a small nonprofit that needs to increase capacity or a larger nonprofit that is tired of dealing with clunky, outdated, bloated donor management platforms, we have a solution for you.

Description de Humanitru

Humanitru is a 6-in-1, cloud-based, Supporter Engagement Platform that allows nonprofits to easily manage and report on constituents, donations, memberships, volunteers, programs, and events.

The Humanitru platform has been designed to integrate with various third-party applications such as MailChimp, Constant Contact, QuickBooks, DonorSearch, SmartyStreets, several payment provider solutions, and many more.

Informations sur Humanitru

Humanitru

https://humanitru.com/

Fondé en 2016

Humanitru Logiciel - 1
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À partir de

100,00 $US/mois
100,00 $US/mois
s/o
109,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de Humanitru

Ressources d'aide

  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Humanitru - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
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  • Gestion des campagnes
  • Gestion des collectes de fonds
  • Gestion des comités
  • Gestion des contacts
  • Gestion des donateurs
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des subventions
  • Gestion des tâches
  • Gestion des événements
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
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  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Paiements électroniques
  • Planification des campagnes
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports ad hoc
  • Rapports de synthèse
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Segmentation des campagnes
  • Stockage de documents
  • Suivi des activités
  • Suivi des dons
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des interactions
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • e-mail marketing

Logiciels de CRM pour ONG : afficher la liste complète

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  • Traitement des cartes de crédit
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  • Traitement des paiements ACH
  • e-mail marketing

Logiciels de collecte de fonds : afficher la liste complète

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Logiciels de gestion des dons : afficher la liste complète

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Logiciels pour ONG (organisation non gouvernementale) : afficher la liste complète

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Outils d'employee advocacy : afficher la liste complète

Humanitru - Alternatives

Plus d'alternatives à Humanitru

Avis sur Humanitru

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Note globale

4,4/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,1
Service client 5
Fonctionnalités 4,3
Rapport qualité-prix 4,3

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Lauren S.
Development and Executive Assistant
Services environnementaux, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2020

"It's like driving a brand new car."

Commentaires: Humanitru is wonderful to use. It's like driving a brand new car that was built for our exact needs. The customer service team goes above and beyond my expectations.

Avantages: Humanitru is easy to use, and because of that ease it has helped us find the capacity as a nonprofit to utilize our data. This has tremendously grown our development efforts and encouraged us to make data informed decisions. Our team is able to look at and read data about our constituents we couldn't before. I also appreciate that it is constantly growing and new features are added based on the feedback we supply.

Inconvénients: There are a few kinks that I stumble upon every now and again. I think there is an opportunity to grow the events platform and make it more customizable so that it felt more immersive and like an extension of our website.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2020
Kristin C.
Manager of Development
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/02/2021

"A great switch from a satisfied customer!"

Commentaires: I would rate our experience fairly high. With every bump in the road, or challenge we faced the team was exceptional in guiding us through the process. We had some minor difficulty migrating our data from our old platform. It took a few tries to get it perfect, but the team was great in seeing the process to completion. We also experienced a few internal bumps in the road - when switching to a new system you struggle, especially when you were comfortable with some of the old ways of doing things. The Humanitru team has done everything they can to support and address any questions, concerns or assist with easy updates to make the switch worth it!

Avantages: The integration of event platforms and the ability to do so much all in one place for a great value. Our old platform was pretty basic when it came to integrations and event planning capabilities. We spent so much time manually processing and inputting data from event related activities. We have only utilized the new platform for one event to-date, but the capabilities and ease of use are already proving to be well worth the switch!

Inconvénients: The database is very complex which in some ways can be considered a pro. But at the same time, as a new user it has taken some time and incredible tech/customer service to help navigate, learn and setup the new system. It can be overwhelming at times to learn a new system, especially the very complex Reporting tool that Humanitru offers. Thank goodness for their responsive and helpful team to make the transition as smooth as possible.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/02/2021
Rachel D.
Executive Director
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/05/2021

"Best Choice for AMAZING Customer Service"

Commentaires: I feel very satisfied with Humanitru. I love the genuine support I get from the team.

Avantages: The customer service that comes with this software is unparalleled. It is really the most important aspect of using Humanitru because I am not a database expert. I want to focus on my mission and Humanitru helps me do that.

Inconvénients: There is a learning curve to this CRM because it is so powerful and customizable. That is not necessarily a con - it's an important part of learning a new tool.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/05/2021
Jamie M.
Donor Developer and Funding Coordinator
Ressources humaines, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    2 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/12/2020

"Humanitru Review"

Commentaires: [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is amazing. If it wasn't for him I am not sure we would still be customers.

Avantages: I like the peer to peer option for fundrasing and the ticket sign up option for events.

Inconvénients: There are a lot of glitches in all of the above. Payment clithes on mobile has been our most recent issues.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Humanitru le 07/12/2020

Thank you very much for your feedback. We are so glad to hear that you are enjoying our platform for your peer-to-peer fundraising and events.

From a customer support standpoint, we are also happy to see that the recent payment issue was resolved and a fix implemented in less than two hours after it was identified. We take pride in our customer support team and are very proud of the job they do in helping nonprofits overcome any challenges they may experience with our product.

We value our partnership tremendously and are 100% committed to listening to your feedback to make our product more effective for your organization, while at the same time making the donor experience as simple as possible.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/12/2020
Suzanne H.
Vice President for Development
Gestion d'organisme à but non lucratif, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/04/2021

"Best Customer Service Around!"

Commentaires: The stand-out here is definitely customer service. Humanitru has worked with us to help customize dash boards for very specific criteria.

Avantages: The reporting functions are fairly simple compared to other CRMs. For example, as an end-user (not the expert at all) I am able to export an individual's giving history and sort by type of gift, gift date, etc. in a matter of minutes. Very simple.

Inconvénients: Pledge management could be improved. It would be helpful to be able to more quickly see (1) pledged amount (2) amount paid to date (3) amounts outstanding (4) date due of amounts outstanding. When a pledge payment due date is passed without payment (and without verification) some systems roll that past due amount forward. In Humanitru I have to go into the past to see past due if that makes sense.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/04/2021