Description de Content Central

Content Central permet aux entreprises comme la vôtre de consulter rapidement et facilement leurs informations. Ce système tout-en-un et basé sur un navigateur de gestion des documents fournit ce qui compte vraiment à vos yeux : facilité d'accès, rapidité, automatisation des processus et sécurité.
Voici quelques-uns des points forts de la solution : assistance 24 h/24, intégration à Microsoft Office et à d'autres applications métiers, tarification simple, le tout sans aucun module.

Qui utilise Content Central ?

Utilisée par de petites et grandes entreprises à travers le monde, Content Central est une solution évolutive qui permet aussi bien de répondre à de simples besoins d'analyse et d'archivage qu'à des besoins plus poussés en matière de gestion de la conformité et des flux de travail.

Où peut-on déployer Content Central ?

Cloud, SaaS, web, Mac (ordinateur), Windows (ordinateur), Windows (sur site), Linux (sur site), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos de l'éditeur

  • Ademero
  • Fondé en 2004
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Canada, États-Unis

Langues

anglais, arabe, espagnol, français, néerlandais et 1 autres

Content Central - Prix

À partir de :

35,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

Content Central n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Content Central est disponible à partir de 35,00 $US/mois.

À propos de l'éditeur

  • Ademero
  • Fondé en 2004
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Canada, États-Unis

Langues

anglais, arabe, espagnol, français, néerlandais et 1 autres

Content Central en vidéos et en images

Content Central Logiciel - 1
Content Central Logiciel - 2
Content Central Logiciel - 3
Content Central Logiciel - 4
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Comparez le prix du logiciel Content Central avec ses alternatives

Content Central

35,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
s/o
Version gratuite
Essai gratuit
s/o
Version gratuite
Essai gratuit
s/o
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Content Central

  • Accès mobile
  • Archivage et rétention
  • Archivage multimédia
  • Authentification
  • Bibliothèque de contenu
  • Classification des documents
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Conversion de fichier
  • Cryptage
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la rétention des données
  • Gestion de versions
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des documents
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion du stockage de données
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Modèles de documents
  • Modèles personnalisables
  • Outils de collaboration
  • Partage des fichiers
  • Piste d'audit
  • Pour les professionnels du secteur juridique
  • Rappels
  • Rapports et analyses
  • Recherche en texte intégral
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance optique de caractères
  • Saisie de documents
  • Saisie de signature mobile
  • Signature de plusieurs parties
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la conformité
  • Synchronisation en temps réel
  • Sécurité des données
  • Téléchargement par lots
  • Visualiseur de fichiers sécurisé

Alternatives à Content Central

La solution GaLexy pour les départements légaux. La solution Secib pour les cabinets d'avocats
An all-in-one and low-code platform to automate and digitalize applications, processes, services, data, and more.
Un DAM innovant qui va au-delà des limites de flux de travail typiques pour rationaliser la gestion des actifs, les approbations, la sécurité, etc.
Une solution pour la gestion de projets, de ressources et de flux de travail, conçue pour les besoins des équipes de marketing, d'agence et de services professionnels.
Un logiciel web de gestion de la qualité Évolutivité optimale Gérez facilement la conformité ISO et FDA. La solution comprend tous les éléments nécessaires à la croissance de l'entreprise.
Automatisez la gestion et la rédaction de vos documents. Rejoignez plus de 120 000 utilisateurs dans plus de 50 pays, provenant de cabinets juridiques de premier plan et d'entreprises du F500 comme PwC. En savoir plus sur Legito
WorkClout centralise la formation en cours d'emploi, le dépannage, les procédures de sécurité et de qualité, l'acquisition de connaissances et la performance des employés.
eTEAM provides efficiency, data security and global control for creating, managing and publishing strategic content on different media.
A Modern Quality Management System with Visual representation of Processes, Document Control, Compliance Support & Workflows.
Cryptacomm is a highly secure collaboration solution that makes it easy to share, edit, and track progress on key documents and tasks.
monday.com est un système d'exploitation sur cloud, où les équipes gèrent leurs projets et leurs tâches quotidiennes, qu'elles soient au bureau, à la maison ou en déplacement. En savoir plus sur monday.com
End-to-end CLM platform with a mission to liberate professionals from manual tasks.
Les VDR d'Intralinks constituent la solution n° 1 pour les transactions stratégiques à enjeux élevés, de la diligence requise relative aux fusions et acquisitions à la négociation de partenariat.

Avis sur Content Central

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
46%
4
38%
3
13%
1
3%
Tony P.
IT Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Content Central

5 il y a 3 ans

Commentaires : We were able to decrease our paper use.

Avantages :

Content Central was easy to install and was very easy to implement.

Inconvénients :

The only Con I have was not able to get an email when a new update was out.

Donald R.
Managing Partner (É.-U.)
Conseil en gestion, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Non-technical Management & Accounting Perspective

5 il y a 6 ans

Commentaires : Our firm began researching options for a document management software program 3 years ago. After a year of researching we elected to go with Content Central for our document storage and Capture Point for our document scanning. Both programs were offered by Ademero. Our decision stemmed from the following criteria: 1) We are a small company so pricing was important. 2) We wanted to align with a company that would grow with our company and our needs. 3) Our organizational structure required a high number of user interfaces. 4) Because we are technically challenged we needed to find a program that was powerful but fairly easy to use. In looking at programs in a price range of $6,000 to $60,000 we felt Ademero was the best fit according to these criteria requirements. We have used the software for 2 years and we are extremely satisfied with the results. In that time there have been several minor upgrades and they just released a fairly significant upgrade. For us this is evidence they continue to fund their product development department in an effort to stay relative and competitive in their document management endeavors. We are confident at this point our needs will not outgrow their ability to deliver for quite some time. As previously stated our goal was to select a company that would allow us to stay with them and not have to recreate our paperless process every few years. The technical and support representative we were assigned has, in our opinion, become a valuable asset of our firm. During the setup phase of our document storage (which we found to be quite a challenge) he took the time to familiarize himself with our industry and our needs. Though we had to make some minor changes throughout the process, he was able to help us design a system that has significantly benefited our staff and our clients. Two years later we still contact him with any issue we might encounter and he continues to provide much needed technical support. We again are confident we have designed a paperless process we can use for many years without significant changes. In a nutshell we feel our research has paid off with the selection of Ademero.

Kari R.
Account Payable/ Office Manager (É.-U.)
Vente en gros, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good Program - Reasonably Priced

3 l’année dernière

Commentaires : My experience so far with Content Central has been good. It does everything they said it would and it does work well. I would not recommend this for a large corporation, but definitely would recommend it for a small to mid sized company.

Avantages :

The cost of the program is reasonable. The filing system is easy. The search feature is great! The support Staff members are extremely helpful.

Inconvénients :

The set up of this program is not easy. Know what you are wanting to do before you start, so the staff can help you set up. Approval processes and integrating forms takes some learning. There are many steps to each process. The online help videos are not very helpful. They show thing the program is capable of, but not how to do them.

Donna F.
Records Management Specialist (É.-U.)
Conseil en gestion, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Content Central for Records Management

4 l’année dernière

Commentaires : The overall experience with Content Central is that the support team is always there when you need them. The software is user friendly and has many features that our company uses for our clients and all document are secure which is extremely crucial in our business.

Avantages :

The software is user friendly, documents are easily retrieved for viewing and printing. You can label each document individually or you can label several scanned documents together and name them in a group. I also like the feature that allows you to change active documents in a file and move them to an inactive status with just a few clicks of the buttons.

Inconvénients :

When you're in the beginning of the names of the employees files, having to scroll down to someone at the end of the alphabet is sometimes annoying because there is a lag after about 15-25 files it can take a bit of time to get to if you have a lot of files. The search feature is always sometimes I just want to scroll down quickly.

Anita F.
Controller (É.-U.)
Automobile, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

How I feel now versus 3 years ago

4 il y a 3 ans

Commentaires : 3 years ago I loved this company and would have given rave reviews. However, contacting support has become very difficult. I used to be able to chat with a representative online and although they could rarely help they would turn the case over to someone who could help and I usually heard back from someone the same day. Now my initial requests for support are difficult so I am just putting up with issues. I have even contacted sales to start my support request because I can always reach them. Once support contacts me, however, they are wonderful and always fix any issues I am having.

Avantages :

It is easy to scan into the proper folder. We have never had any issues retrieving files

Inconvénients :

The last few updates have come with issues. The latest update fixed several of them but now we cannot move files around after they have been scanned. Pages sometimes stick together so the file now has to be completely rescanned.