17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Froged

Offrez aux clients une assistance personnalisée et en libre-service.

Gérez des centaines de conversations sur une plateforme facile à utiliser. Tous vos comportements de contact, conversations et attributs seront toujours en un clic.

- 100 % personnalisable
- Base de connaissances et mises à jour intégrées
- Formulaire de qualification
- Routage et conversations
- Balises et notes
- Comportement de l'utilisateur
- Enregistrez les réponses

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Qui utilise Froged ?

FROGED est un moyen simple d'améliorer les processus d'intégration, de rétention et d'assistance. Conçu pour engager les utilisateurs dans une plateforme facile à utiliser pour les départements Customer Success, Marketing et Product.

Froged Logiciel - 1
Froged Logiciel - 2
Froged Logiciel - 3
Froged Logiciel - 4
Froged Logiciel - 5

Froged ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Froged

Froged

4,5 (56)
79,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
96
8
4,5 (56)
4,6 (56)
4,7 (56)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
87
205
4,4 (4 199)
4,3 (4 199)
4,4 (4 199)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Froged

HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Skalin
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Score "health score"
Suivi des activités
HelpDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
tawk.to
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie client en temps réel
Relevé et historique des chats
Help Scout
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
HelpCrunch
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Gestion des contacts
Gestion des leads
LiveAgent
Fonctionnalités les mieux notées
Chat proactif
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Freshdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Continually
Fonctionnalités les mieux notées
Chatbot
Développement sans code
Messagerie instantanée

Avis sur Froged

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
68%
4
21%
3
9%
1
2%
Roberto
Roberto
CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Avantages :

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Inconvénients :

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Ismael
CMO & CPO (Espagne)
Articles de sport, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Like Intercom, but better

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Inconvénients :

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

Josías
CEO (Israël)
Internet, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great Functionalities Better For Deep Integrations

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

Avantages :

I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind. The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.

Inconvénients :

In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way. My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance. There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.

Max
Founder (Allemagne)
Design, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Froged is a great tool for user conversion and upsells

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Great support. Company in Europe! Dedicated team and most important AWESOME and easy-to-use product.

Avantages :

The easy way Froged allows creating custom event and tags that get attached to visitor. It's also effortless to communicate with live visitors or segment existing users. Froged has built-in Knowledge base and Updates panel. The information can be sent to visitors inside the chat panel and expanded into a popup. They are currently working on a dedicated full page knowledge base including an updates' timeline. The plugin in can send user automatic message in the chat bubble or via email when certain event/tags are applied to a user.

Inconvénients :

There isn't much to dislike apart from some minor annoyances but that is a matter of taste. In my case I'd like to have more customizing options of the chat panel layout and an overall reduction of necessary clicks to accomplish tasks. Furthermore, the Froged brand is very playful and I'd like it to be toned down (less Jack-In-The-Box animations etc.) but they are working on these features so this is only a minor note at this point.

Roger
Owner (R.-U.)
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Software to support my clients thats I can’t do without

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Avantages :

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted. The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance. Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Inconvénients :

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base. I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.