Qui utilise Froged ?

FROGED is the easiest way to improve onboarding, retention, and support processes. Designed to engage users in an easy-to-use platform for Customer Success, Marketing, and Product departments.

Description de Froged

If you're looking for a tool to improve your onboarding, retention, and support processes you definitely take a look at FROGED .

Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle.

With FROGED you will be able to increase engagement, retention, and reduce churn. Serve your customer's unique needs with customized email campaigns, a beautifully integrated knowledge base, live chat, and automated messages .

7-day FREE Trial

Informations sur Froged

Froged Technologies

https://froged.com

Fondé en 2019

Vidéo de Froged
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Présentation des tarifs de Froged

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Froged est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Froged est disponible à partir de 69,00 $US/mois.


À partir de

69,00 $US/mois Consulter les tarifs

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Déploiement et prise en charge de Froged

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Installation (Mac)
  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Froged - Fonctionnalités

  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • Analyse prédictive
  • Analytique
  • Collecte de données multicanal
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Segmentation de la clientèle
  • Tableau de bord

Logiciels d'expérience client : afficher la liste complète

  • Alertes de compte
  • Analyse des gains et des pertes
  • Engagement des clients
  • Gestion de la communication
  • Gestion des comptes
  • Gestion des recettes
  • Gestion du cycle de vie des clients
  • Intégration des employés
  • Score "health score"
  • Suivi et analyse de l'utilisation

Logiciels de Customer Success : afficher la liste complète

  • Chat proactif
  • Ciblage géographique
  • Formulaire hors ligne
  • Intégration de tiers
  • Partage d'écran
  • Réponses préenregistrées
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Transferts/Routage

Logiciels de chat : afficher la liste complète

  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Contenu vidéo
  • Gamification
  • Gestion communautaire
  • Gestion de la communication
  • Gestion des désabonnements
  • Messagerie instantanée
  • Syndication de contenu

Logiciels de relation client : afficher la liste complète

  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion des enquêtes
  • Rapports sur les appels
  • Suivi des plaintes

Logiciels de satisfaction client : afficher la liste complète

  • Alertes et remontée des problèmes
  • Assistant virtuel
  • Base de connaissances
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des rendez-vous
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Portail libre-service

Logiciels de service client : afficher la liste complète

  • Accès et contrôle à distance
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Chat en temps réel
  • Communication multicanal
  • Configuration des workflows
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des accords de service
  • Gestion des billets
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des ressources informatiques
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Macros et réponses types
  • Monitoring réseau
  • Portail libre-service
  • Rapports et analyses
  • Routage automatisé
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des interactions

Logiciels helpdesk : afficher la liste complète

Froged - Alternatives

Plus d'alternatives à Froged

Avis sur Froged

Lire tous les avis

Note globale

4,8/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,8
Service client 4,9
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 5

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Écrivez votre avis !
Roberto R.
CEO
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2020

"Great for tracking and understanding users, leads and website visitors"

Commentaires: I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Avantages: First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Inconvénients: Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2020
Max Z.
Founder
Design, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/05/2020

"Froged is a great tool for user conversion and upsells"

Commentaires: Great support. Company in Europe! Dedicated team and most important AWESOME and easy-to-use product.

Avantages: The easy way Froged allows creating custom event and tags that get attached to visitor. It's also effortless to communicate with live visitors or segment existing users. Froged has built-in Knowledge base and Updates panel. The information can be sent to visitors inside the chat panel and expanded into a popup. They are currently working on a dedicated full page knowledge base including an updates' timeline. The plugin in can send user automatic message in the chat bubble or via email when certain event/tags are applied to a user.

Inconvénients: There isn't much to dislike apart from some minor annoyances but that is a matter of taste. In my case I'd like to have more customizing options of the chat panel layout and an overall reduction of necessary clicks to accomplish tasks. Furthermore, the Froged brand is very playful and I'd like it to be toned down (less Jack-In-The-Box animations etc.) but they are working on these features so this is only a minor note at this point.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/05/2020
Utilisateur vérifié
CEO
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/04/2020

"An all round solid product"

Avantages: The product was easy to use and set up. It's very powerful. It has an auto-message feature, a knowledge base and most importantly triggers based on the client behaviour. The fee is also reasonable

Inconvénients: The product isn't white label. Having "Powered by frogged" just isn't professional.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/04/2020
Richard J.
IT Director
Internet, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/05/2020

"Froged is an impressive Behavioral Messaging Platform like Intercom"

Commentaires: Impressed! Excellent software and easy to use.

Avantages: Incredibly easy to use and implement. Zero training to onboard the team. Clean interface that is robust and some great features. We use it mainly for website chat and the auto-messages. We will start using the behavioural emails and knowledge base in the future. Support has been fast and helpful.

Inconvénients: I would like to see an android and iPhone app, this is on the roadmap.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/05/2020
Utilisateur vérifié
Founder
E-learning, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/04/2020

"Kind Toad for Live chat support and user aalytics."

Commentaires: Fantastic support and a great system for your priest to grow with.

Avantages: The knowledge base, live chat and user tracking features

Inconvénients: No mobile app yet, sometimes it's hard integrate with existing platforms like e-commerce without slowing down your load time.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/04/2020