BlueX

BlueX

par Explorance

Qui utilise BlueX ?

Structures nécessitant un système de feedback à 360 degrés robuste et flexible correspondant à leurs processus et à leurs besoins spécifiques, centré sur l'automatisation, l'accessibilité et les données analytiques.

Description de BlueX

Le logiciel de rétroaction Blue 360 est entièrement conçu pour l'automatisation grâce aux capacités avancées d'intégration à votre HRIS, à votre CRM et aux autres outils informatiques essentiels pour votre structure. Blue gère les évaluations à 360 degrés les plus complexes et les plus courantes, tout en offrant des rapports détaillés et en développant les compétences à tous les niveaux de votre organisation.

Informations sur BlueX

Explorance

http://www.explorance.com

Fondé en 2003

Prix de BlueX

BlueX n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

402639

Prix

Tarifs flexibles, au cas par cas

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

BlueX - Fonctionnalités

Logiciels pour études de marché
Analyse statistique
Benchmarking
E-mail et en ligne
Face-à-face
Format papier
Gestion des données
Gestion des enquêtes
Gestion des rémunérations
Gestion des échantillons
Gestion du panel
Par téléphone
Bibliothèque de questions
Collecte de réponses hors ligne
Division des questions (question branching)
Enquête mobile
Enquête sur sites web
Logique d'évitement
Outils d'analyse de données
Prise en charge des fichiers audio, image et vidéo
URL d'enquêtes personnalisées
e-mail marketing

Avis sur BlueX

Afficher 5 avis sur 10

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
4,3/5
Service client
4,7/5
Fonctionnalités
4,5/5
Rapport qualité-prix
4,8/5
Karen S.
Application Specialsist
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/02/2018

"The learning curve very minimal."

Avantages: Very easy to use and train the end users. We do not 360 as a Performance Evaluation tool but plan to use it more for other unique situations. eXplorance customer service and training representatives have provided excellent support and always answer our questions. I look forward to moving ahead and using more of the 360 functionality.

Inconvénients: I cannot think of any cons at the moment. We initially purchased Blue Evaluations and then added 360. My only regret is that our HR department had strong feelings about using a product they utilize for the SIS system. Additional use cases for 360 would be nice.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/02/2018
Olga B.
VP Business Relationships
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/01/2016

"This software has been a pleasure to work with and has met every one of our needs consistently."

Commentaires: Blue has been an absolute charm to work with. Not only was it easy to learn how to work within the system, but the depth of what this system offers and the ongoing enhancements have enabled us to capitalize on features that have greatly enhanced how we do our assessments and the experience of our customers. The system itself is clean and straight forward, visually pleasing to our end users, and technically secure. The multi-language ability for us is a huge plus, as we deal with Europe and availability of this tool in other languages was a huge consideration when we were choosing an appropriate platform to run our assessments.
The only downside for us is that our current needs do not allow us to use all of the features that Blue offers.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/01/2016
Nancy K.
Assessment and Reinforcement Coordinator
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/04/2018

"The Blue software has always had the capabilities to meet my needs."

Avantages: The software capability is continually being updated and developed. There is great functionality of the tool that I'm still exploring and discovering after several years using the software.

Inconvénients: At times, customer support can take too long to respond. When there is an issue with a project, I often require a solution before the next action can be completed, so quick response time to a ticketed request is important. This response time is not consistent.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/04/2018
Daniel M.
Operations Director
Gestion de l'enseignement, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/02/2018

"Great tool to make assessments and reports."

Commentaires: Make my client's assessments at home, protecting the data and meka our process more efficient.

Avantages: The software brings you several options to do an assessment and generate reports. So, it's easy to customize any action to your need.

Inconvénients: The software is difficult to operate because it has its own mechanic and logic. The reports are great, but you cannot change the way they look.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/02/2018
Jill S.
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/03/2017

"eXplorance Blue 360 Degree Feedback"

Commentaires: As a global leadership development company, we were seeking a 360 assessment partner that provided us with robust multi-rater assessment features that were comparable to other providers, reporting and analytics, a flexible turnkey process, and is customer-focused and interested in growing with us long-term. Blue/360 and the eXplorance employees continues to deliver on their promises. The employees of eXplorance we have come to know truly embrace and practice the company core values of integrity & mutual respect; continuous improvement; pursuit of excellence; and value-centric collaboration.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/03/2017