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Jobba Trade Technologies

Jobba Trade Technologies

Description de Jobba Trade Technologies

Jobba est une solution logicielle spécialement conçue pour les couvreurs de toiture afin d'augmenter leurs revenus et de réduire leurs coûts. De nombreux couvreurs de toiture utilisent Jobba comme leur moteur de croissance pour accélérer la vitesse des soumissions, réduire les écarts dans l'estimation des travaux de réfection de toiture et améliorer la collaboration avec les équipes et les clients. Contrairement à un simple logiciel de devis, Jobba permet aux couvreurs de toiture expérimentés de passer à la vitesse supérieure. Retrouvez plus d'informations et demandez une démo gratuite dès aujourd'hui.

Qui utilise Jobba Trade Technologies ?

La solution logicielle Jobba convient parfaitement aux entrepreneurs en toitures commerciales et résidentielles, aux fabricants et distributeurs de toitures et aux consultants en toitures.

Jobba Trade Technologies Logiciel - 1
Jobba Trade Technologies Logiciel - 2

Jobba Trade Technologies ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Jobba Trade Technologies

Jobba Trade Technologies

4,2 (21)
250,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
90
5
3,9 (21)
4,0 (21)
4,1 (21)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
69,99 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
31
4
3,9 (105)
4,1 (105)
4,6 (105)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Jobba Trade Technologies

Dataforma
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Facturation
Gestion des ordres de travail
Act!
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
CRM
Gestion des contacts
Archdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Projets multiples
Suivi budgétaire
Suivi des projets
Buildern
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Gestion de projets
Suivi des projets
JobNimbus
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
CRM
Gestion des leads
ConstructionOnline
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Suivi budgétaire
Suivi des projets
Simpro
Fonctionnalités les mieux notées
Planification de la maintenance
Planification des tâches
Suivi du pourcentage de progression
Buildertrend
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des ordres de travail
Suivi budgétaire
BidBook
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Gestion des offres
Gestion du pipeline de ventes

Avis sur Jobba Trade Technologies

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
4,1
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
48%
4
29%
3
19%
2
5%
Adam
Service Manager (É.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Review of Product Software

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We really love the software and it has helped us grow our roofing service work substantially. What we don't like is the customer service. Our position is that if you are a software developer than you should be aware of how to resolve problems with customers ability to use the software. What I mean by that is we use IPAD's to run our service and there are issues with your software and apple products for some reason and you should know exactly what we need to do to overcome those problems. It may not be your software causing the problem but if your customer service people just blame the devices and don't know enough to help us trouble shoot the problem than we will just become frustrated to the point we will cancel the subscription which doesn't do either one of us any good. You're the IT people and we are roofers. I don't like being made to feel that I've got to figure out the problem.

Avantages :

Integration was very easy and the software is quite user friendly.

Inconvénients :

Connectivity is an ongoing problem. Integration with apple products

Mark
President (É.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best of the Bunch

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : We successfully dispatch 5 Service vans daily, no small feat, we look forward to continual improvement in the features of this product.

Avantages :

Service dispatch, data management, historical information recall, customer portal.

Inconvénients :

estimating, financial integration, CRM, and don't get me started about the inflexible timekeeping feature.

Diane
Service Department Assistant/AR Manager (É.-U.)
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Customer Service!

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : My overall experience is pretty good. Like I said, customer service is spot on.

Avantages :

I would have to say that I have had some issues over the past few years with invoices posting/pulling over to our accounting software. I was not real happy with this but Jobba/FCS always were right on top of the issues and always remedied the issues promptly. I can say enough about the customer services representatives. Always polite and very helpful and always very knowledgeable about how to solve issues.

Inconvénients :

When you make a change in the Admin Service Dispatch settings like for example: making a rate change, the rate does not pull over onto old tickets only new dispatched tickets. This creates a huge problem when its time to invoice. All invoices have to be edited with the new rate. Also its the same every January when I have to enter a new job number for the new year. Any old dispatch tickets have to be edited.

Krista
Business Development Manager (É.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Has it all!

5,0 il y a 3 mois

Avantages :

Staff is super friendly, the system has a lot of convenience and ease of use

Inconvénients :

Nothing really I can think of that is negative.

Evan
Service Manager (É.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

FCS Long Time User Experience

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall FCS has helped make our team more productive, dispatch and track work orders, and bill our customers accurately. Over the years many features have been added to improve the user experience.

Avantages :

FCS overall is user friendly and not difficult to learn. The Jobba team is regularly providing updates to add new features, and individual customer support is available when needed.

Inconvénients :

Glitches on the mobile side often frustrate our field teams. Sometimes photos will not load, or they are constantly logged out of the program and have to re-start a report. Service tickets are not set up to support punch ins for multiple-day jobs and previously entered time cards are often wiped and lost during multiple day jobs.