Skedulex Case Management Software

Skedulex Case Management Software

par Baylaan Technologies

Qui utilise Skedulex Case Management Software ?

Counselling, Therapy, Rehabilitation, Vocational and Home Care organizations and human service organizations providing services in clinical, community-based and home care settings.

Description de Skedulex Case Management Software

Skedulex Case Management Software is a CANADIAN web-based Electronic Health Record solution (EHR). It caters to Practice and Case management and community-based practices of any size, ranging from a single discipline to multi-discipline in several locations.

Skedulex is backed by a full-service approach. First, Skedulex is configured to your business requirements. Second, your staff is trained to use it efficiently. Third, Skedulex provides you with exceptional support.

Informations sur Skedulex Case Management Software

Baylaan Technologies

https://skedulex.com

Fondé en 2008

Prix de Skedulex Case Management Software

Skedulex Case Management Software n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Skedulex Case Management Software est disponible à partir de 15,00 $US/mois.

À partir de

15,00 $US/mois

Prix

Based on setup requirements and level of customization

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Skedulex Case Management Software - Fonctionnalités

Logiciels d'aide à domicile
Communication sur le terrain
Facturation
Gestion de la paie
Gestion des aidants
Gestion des assurances
Gestion des clients
Gestion des plans de soins
Planification
Vérification des visites
Dossiers patients
Facturation
Gestion de cabinet
Gestion des assurances
Gestion des plans de soins
Gestion des évaluations
Inscription de patients
Planification des patients
Suivi de la progression
Bibliothèque d'exercices
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé et partagé
Emplacements multiples
Facturation
Gestion de cabinet
Gestion des assurances
Gestion des rendez-vous
Notes sur l'évolution
Plans de traitement
Portail des patients
Pour la kinésithérapie
Rappels de rendez-vous
Rapports et analyses
Évaluations
Facturation
Gestion des assurances
Gestion des plans de soins
Gestion des évaluations
Notes SOAP
Planification des patients
Suivi de la progression
Cabinet d'un seul praticien
Cabinet de plusieurs praticiens
Dossier médical informatisé et partagé
Facturation médicale
Gestion des employés
Gestion des réclamations
Patient hospitalisé/résident
Planification des rendez-vous
Plans de traitement
Portail libre-service
Prescription électronique
Rappels de rendez-vous
Suivi de la conformité
Évaluations initiales
Certification et licences
Gestion de la formation
Gestion de la protection de l'enfance
Gestion des cas
Gestion des documents
Planification
Rapports et statistiques
Suivi du temps

Avis sur Skedulex Case Management Software

Afficher 4 avis sur 4

Note globale
4,2/5
Facilité d'utilisation
4,2/5
Service client
4,5/5
Fonctionnalités
4/5
Rapport qualité-prix
4,2/5
Scott M.
Owner
Assurance, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/01/2020

"Scott’s View"

Commentaires: It’s been great. I am new to the industry and helped me to better grasp on our companies performance

Avantages: Great value
Mobile app for Providers
Number of reports available
It’s Canadian

Inconvénients: A little overwhelming initially, but after
spending time getting comfortable navigating was easy
Error messages are hard to understand

Réponse de l'éditeur

envoyé par Baylaan Technologies le 20/01/2020

Thank you, Scott. We will work on the warning messages.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/01/2020
Pat F.
Kinesiologist
Santé, bien-être et fitness, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/12/2019

"Schedule X "

Avantages: Trainers can input there sessions and customer service

Inconvénients: Corrections take too long to correct when trainers input incorrect inputs on billing.
Would be better to streamline it so inputting is quicker and more efficient. (Like a excel sheet)
Would be good to use a schedule and it automatically inputs the codes and $ for billing to save time
Would be nice if the $ inputted would not stray from what was approved (sometimes $ is screw ball!) Puts excessive amounts for some reason.
Would be nice if the font on the wizard for the OCF18s was larger.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Baylaan Technologies le 23/12/2019

Pat, correcting a wrong input is a simple process. I am assuming that you feel you are spending too much time on corrections. We need to find out how we can reduce incorrect inputs. I will coordinate an online session to look at your specific examples.

Thank you for your review and feedback. While we are delighted to be at an 8, our goal and commitment are to provide you with a flawless experience.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/12/2019
Kim H.
Accounts Receivable/Invoicing
Santé, bien-être et fitness, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2019

"Review"

Avantages: HCAI compatibility is a huge time saver.

Inconvénients: Management screen gets too large. Difficult to find items. Recently we have had some major bugs that have not been addressed and are continuing to happen.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Baylaan Technologies le 19/12/2019

Your Management screen has filters that allow you to narrow and limit your search on the amount of information displayed. Let's schedule a 15-min training session on filtering your Management screen.

On the disappearing OCFs. Your OCF preference was set to "Invisible" when declined by the Adjuster. Thus, in a declined state, admin can see the OCF but a therapist cannot. We have activated the "Visible" setting which allows everyone to see the OCF, in the approved or declined state.

Our support team will add the SOAP Note option to your client screen. We apologize for missing this request and will advise you when it's done. Additionally, our Support team will contact you to make sure we have addressed all your challenges.

Thank you for your review and feedback. While we are happy to be at 4 stars, our goal and commitment are to provide you with a flawless experience.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2019
Anjali R.
Administration Manager
Santé, bien-être et fitness, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2019

"User Friendly"

Avantages: As the title suggests SkeduleX is user friendly and easier to learn. Reports are helpful, data is centralized and prompt customer support.

Inconvénients: Does not populate the exact amount approved on the Tx plan if its different from the proposed amount, needs to be manually updated each time.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Baylaan Technologies le 19/12/2019

This TX plan setup is an option. Skedulex defaults to the 'proposed amount'. We are delighted to change this preference to your preferred setting. Our support will contact you and get this setup changed.

Thank you for your review and feedback. While we are delighted to be at a 9, our goal and commitment are to provide you with a flawless experience.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2019