Description de Wingmate

Cette solution se compose d'une application mobile pour les personnes sur le terrain et d'un tableau de bord de gestion des leads (CRM [Customer Relationship Management] web) accessible aux personnes qui reviennent au bureau. Vous pouvez désormais générer des ventes et gagner du temps en optimisant les yeux et les oreilles de tout le monde autour de vous. Wingmate motive les utilisateurs à capturer des leads (nouvelles affaires, ventes incitatives, déficiences de service, etc.) en quelques secondes. Intel est réactif et organisé pour que votre équipe puisse se mettre au travail en quelques secondes. En fin de compte, cela génère plus de revenus et une équipe plus soudée.

Qui utilise Wingmate ?

Les entreprises de services, les grandes entreprises, les petites entreprises, les moyennes entreprises et les administrations publiques.

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Wingmate ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Wingmate

Wingmate

4,5 (82)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
126
1
4,7
(82)
4,4
(82)
4,7
(82)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
209
26
4,0
(17 544)
4,0
(17 544)
4,1
(17 544)

Alternatives à Wingmate

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Suivi des clients
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Gestion de la communication
Tableau de bord d'activités
Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité des fonds
Création de bons de travail
Recherche/Filtre
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des feuilles de temps
Synchronisation du calendrier
EQUP
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
Gestion des leads
EngageBay
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
Lead nurturing
Really Simple Systems CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Suivi des interactions
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Paiements en ligne
e-mail marketing
Agile CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion des tickets de support

Avis sur Wingmate

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
59%
4
37%
3
5%
Josh
Josh
Area Sales Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services environnementaux, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great tool to align sales and front-line employees

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

Ease of use, intuitive, and a great team supporting the product.

Inconvénients :

During our initial setup, we did not integrate with our CRM. That made it difficult for us to track progress in multiple platforms. I understand that functionality now exists and would be something that we'd explore in the future.

Réponse de l'équipe de Wingmate

il y a 3 ans

Josh, Thank you for the review. As a respected veteran at WM, your kind words mean a lot to us. Looking forward to making that integration happen!

Utilisateur vérifié
President (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Équipement et fournitures de bureau, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Improve Sales!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We switched from a manual paper sales leads sheet to this system that has improved the number of leads being generated from the outside workforce. It's a simple system to help improve incoming sales leads and track their performance.

Avantages :

- Ease of use for the team in the field - Ability for field users to track progress of sales leads they captured - An easy way to track commissions paid on closed sales leads

Inconvénients :

The only thing I would like to see changed is the ability for us to add/remove users ourselves instead of submitting a request.

Réponse de l'équipe de Wingmate

il y a 3 ans

Thanks for the feedback! With a manager account, it is very simple to add and disable users through the admin console. For a walkthrough, please take a look at our support page here: https://support.wingmateapp.com/hc/en-us/articles/360003884292-Manager-Welcome-must-read- You can also reach out to us anytime and we'd be more than happy to help out!

Scott
Marketing Specialist (Canada)
Télécommunications, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Wingmate

3,0 il y a 3 ans

Avantages :

Wingmate allows anyone within an organization to submit potential leads. The application isn't at all industry-specific so it can be used in any sales environment. Wingmate can be accessed on mobile platforms, allowing a lead to be submitted anywhere.

Inconvénients :

The turnaround time with submitted leads is too slow to be effective. Although Wingmate keeps tracks of all leads (and who submitted them), it is generally faster to forward a lead directly to sales personnel. This might be an issue with our company's implementation but during my time using the application I found my leads would not receive a follow-up for longer periods of time.

Réponse de l'équipe de Wingmate

il y a 3 ans

Thank you for the feedback Scott! While we would love it if every lead receives as much attention as possible, response rates do vary quite a bit between the companies that we work with. I would suggest discussing this with your sales manager and sales team, hopefully it will lead to many more closes for your company. If you ever have any suggestions about the app we'd love to hear it!

Utilisateur vérifié
Operations Manager (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services d'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Wingmate Can Be A Valuable Asset

4,0 l’année dernière

Commentaires : So far I find it easy to use, but get the feeling it's still in the earlier stages of development. Once they get a few bugs worked out, it will have greater potential. I do recommend the app.

Avantages :

The functionality of the app is pretty good. It's easy to capture what you need quickly while out & about. The design/interface isn't confusing.

Inconvénients :

When comparing it to the website version, some drop-downs/menus simply don't match up (ie more options on the web version). Also, the different tabs at the top within the app do not display leads properly unless you close the app then reopen.

Utilisateur vérifié
Service Supervisor (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Eau/gaz/électricité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

User Friendly

4,0 l’année dernière

Avantages :

It is very user friendly. I am able to view and track sales lead with ease.

Inconvénients :

Everything is working well. I cannot think of anything I would change as of now.