Description de yellow.ai

Yellow.ai is the worlds leading CX automation platform, enabling 700+ enterprises to deliver real-time support on web, mobile, and messaging services such as WhatsApp, FB. Enterprises can now self-serve 80% of queries and improve CSAT by 20%, by deploying an omnichannel chatbot in 100+ languages. For critical queries, seamlessly transfer to a human agent. Integrate a chatbot atop your CRM or solve customer queries in real-time. Switch to the future of live chat software.

Qui utilise yellow.ai ?

Utility, Manufacturing, Gaming, QSR, Finance, IT, Education, Media & Entertainment, HR, Sales, Marketing, ITSM, Customer Support, Banking, Retail, Travel & Hospitality, Telecom, Airlines

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yellow.ai

4,5 (35)
yellow.ai
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
76
14
4,3 (35)
4,3 (35)
4,4 (35)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
185
245
4,3 (3 437)
4,2 (3 437)
4,3 (3 437)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à yellow.ai

Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Gestion des billets
Suivi des tickets d'assistance
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Suivi des clients
Jira
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Méthodes Agiles
Planification et programmation de projets
Kore
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Haptik
Fonctionnalités les mieux notées
Chatbot
Messagerie instantanée
Traitement automatique du langage naturel
Wavecell Cloud Communication Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Freshservice
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion de l'assistance téléphonique
Gestion des billets
Gupshup
Fonctionnalités les mieux notées
API
Communication multicanal
Messagerie SMS
ORAI AI
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur yellow.ai

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
63%
4
31%
2
3%
1
3%
Dharaneesh
Dharaneesh
Assistant Manager Customer Experience (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Yellow Messenger Chat got

5,0 il y a 5 mois

Commentaires : Overall a Good partner but if the phone app if the bugs are fixed then it would be greater

Avantages :

The Chatbot that responds timely and spontaneously with customer and the own Template creation for Commerce Marketing is the most likely feature

Inconvénients :

The chatbot at time doesn't identify the customer and the ticket creation gets missed though the Data base is provided

Mirza
E-Commerce Supervisor (Arabie saoudite)
Vente au détail, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Yellow.ai Assessment - Conversational Commerce & Live Agent System

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : The Overall experience was great and truly outstanding. All the integrations between Yellow.ai platform and our E-commerce system has been done smoothly handled by professional team from Yellow.ai. Since our company is new to Conversational Commerce and live agent system, working with Yellow.ai team has allowed us to gain understanding of its value to our brand and be able to apply this features smoothly in our business.

Avantages :

Easy to use, User friendly. Customer Segmentations can be done easily. All in one platform to for customer support. Able to run WhatsApp campaigns smoothly.

Inconvénients :

It is hard to say since we our overall experience was good with Yellow.ai platform and their team. In the start we face some issue when running the campaign since it was in a early stage but after that no issues were faced.

Abhay
Abhay
CEO (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Biens de consommation, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

They make it impossible to leave

1,0 l’année dernière

Commentaires : They have been making it very hard to move on. They hold your WhatsApp number and make it very cumbersome to migrate to anyone else. Simple requests take days to get a response. They have some much red tape. We have been trying to leave for days now, and nothing has moved. It's best to avoid them.

Avantages :

It really isn't any better than the competition in any way

Inconvénients :

Not a stable platform. They have outages often, ruining our SLAs every now and then.

Utilisateur vérifié
CEO and Cofounder (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Platform that can fuel conversational commerce

4,0 l’année dernière

Avantages :

Ease of setup, and good API support for integration.

Inconvénients :

Console design, analytics and the mobile platform can get better

Arvind
Head of Transformation Projects (Émirats arabes unis)
Produits alimentaires, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Easy to deploy multi channel conversational AI

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : We embarked on a journey to be omni-present across multiple digital touch points with our customers. This aspiration needed to be balanced without adding unjustifiable headcount. We partnered with Yellow, who introduced us to conversational AI. This has opened up opportunities in revenue gen, customer service and grievance management using a single deployment, rather than having disparate tools, all hastily put together by archaic integrations architectures

Avantages :

Multi-language/ multi channel support, ease of design and deployment, solid implementation and customer success teams.

Inconvénients :

Reporting dashboard and logins can be better on UX