Description de Saphyte

Saphyte, en tant que plateforme CRM (Customer Relationship Management) complète avec des capacités de vente et de marketing améliorées, est amplement équipée pour assurer la transformation numérique de votre entreprise. La plateforme Saphyte CRM a été développée par une équipe dédiée de spécialistes techniques. En plus de la plateforme elle-même, elle évolue constamment en fonction des besoins du marché.

Qui utilise Saphyte ?

Les start-up et les petites et moyennes entreprises.

Vidéo de Saphyte

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Saphyte

4,8 (12)
Saphyte
Indisponible dans votre pays
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
166
12
4,8 (12)
4,8 (12)
4,9 (12)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
96
205
4,4 (3 584)
4,3 (3 584)
4,4 (3 584)
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Alternatives à Saphyte

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Avis sur Saphyte

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
25%
RAVIKANT
RAVIKANT
Business Planner (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier commercial, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Free customization for my CRM requirement

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

It was such a difficult decision to choose the CRM for our property business. After trying few of them, we decided to try Saphyte. The best part about the Saphyte team was their flexibility to customize the CRM for our requirement without costing us a lot. We liked the interface & many marketing functionalities which comes default with the CRM.

Inconvénients :

Whatever complaints i made, the team took notice of it and helped us get those functions.

Jiro
Jiro
Admin (Émirats arabes unis)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Userfriendly

5,0 l’année dernière

Avantages :

Saphyte helps us efficiently manage our clients and do our timely follow-ups on contract renewals. We have increased our sales with the use of Saphyte's CRM solution in the course of 6 months. Plus, Saphyte did not charge us for implementation which usually comes in a hefty price tag with other competitors. Moreover, we are satisfied with the after-sales support. Saphyte has assigned to us a dedicated account manager who is reliable and dependable at anytime we needed support.

Inconvénients :

There is nothing to dislike about Saphyte. It really is a great tool for customer management

Stefan
COO (Émirats arabes unis)
Conseil en gestion, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great product

4,0 l’année dernière

Avantages :

It is extremely easy to use & does the required job

Inconvénients :

There is nothing to dislike, its a great product.

Mubashira Yusuf
Mubashira Yusuf
Customer Relations Manager (Émirats arabes unis)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services juridiques, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Customised, Userfriendly and Progressive CRM Solution

5,0 l’année dernière

Commentaires : Firstly, Saphyte CRM is cost-effective. It helps in database maintenance across all branches at different locations with easy access for all departments based on the level of confidentiality of the data. Cutomised reports can be retrieved based on requirements of the employees.

Avantages :

Lead generation, auto-assign feature, customisation as per business needs, option to demand further development.

Inconvénients :

For email marketing, i would recommend to match the features in Saphyte with other third party apps like mailchimp and mailerlite where you can easily place content and images in the template, make a draft and shoot the Marketing email or any promotional banner. An option to just upload a banner for promotion and send it throgh bulk email option.

Vadim
Marketing Director (R.-U.)
Services juridiques, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A modern and responsive CRM suite

5,0 l’année dernière

Commentaires : Overall, our team is happy with the software and uses it regularly to keep track of our client data and web leads.

Avantages :

A modern, responsive CRM platform with multiple API integrations and new features added regularly. The product also has a great support team behind it - [SENSITIVE CONTENT] and her team of IT engineers have been extremely helpful with tailoring the CRM suite to our business needs and integrate the software into our web resources.

Inconvénients :

Custom fields for reports are not available in our current package - we would love to see this in the pipeline for non-Enterprise packages to help us capture more data from our web leads!