Description de Upflow

Vous êtes une société B2B émettant plus de 30 factures par mois ? Upflow peut vous aider à améliorer votre trésorerie en vous permettant de relancer systématiquement vos impayés. Upflow s'interconnec te facilement avec votre solution existante, notamment Quickbooks Online, Sellsy ou Stripe Billing. Suivez vos factures impayées, de l'émission à l'encaissement. Avec Upflow, encaissez 100% de votre chiffre d'affaires

Qui utilise Upflow ?

Upflow sert les sociétés B2B ayant des cycles d'encaissements complexes

Vidéo de Upflow
Upflow Logiciel - 1 Upflow Logiciel - 2 Upflow Logiciel - 3 Upflow Logiciel - 4 Upflow Logiciel - 5

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Upflow

4,8 (14)
Upflow
55,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
30
7
4,8 (14)
4,8 (14)
5,0 (14)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
476,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
314
13
3,8 (936)
3,7 (936)
3,7 (936)
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Avis sur Upflow

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
79%
4
21%
LYES
CFO (France)
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Beaucoup plus de Pros que de cons :)

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

- Paramétrage des plans de relance - Espace client - Dashboard principal pertinent et ergonomique - Intégration des accounts manager - Metrics en temps réel

Inconvénients :

- Importation manuelle des paiements - Traçabilité des échanges avec les clients (réponse dans nos boites mails)

Réponse de l'équipe de Upflow

il y a 3 ans

Hi Lyes, Thanks for filling out this review. We are happy to count Payintech as one of our power users. Regarding the two points mentioned, you are absolutely right ! This is why we've developed an integration with your accounting tool, that's ready to be used since last week ! Lastly, responses will be soon logged into Upflow as well as the possibility to send reminders from you own email address. Please let us know if you have any doubts Upflow Team

Clément
RAF (France)
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Clément PRETRE

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : - Réduction des impayés
- équipe au top et réactive
- Automatisation des relances

Avantages :

- Reconnaissance optique de caractères poussée - Interface et simplicité d'utilisation - Relances automatiques (qui pour nous est le véritable plus) - Reporting et exports pour le comptable

Inconvénients :

- Réticence de notre côté quant à la saisie automatique des paiements (pour les virements groupés constituant parfois le règlement de jusqu'à 30 factures différentes)

Réponse de l'équipe de Upflow

il y a 5 mois

Bonjour Clément, We understand that at first, it feels a bit overwhelming to do this. That's why our Product and Engineering team made sure it was working perfectly (and still does). It is too important both for our customers (you) and yours). We are of course available to discuss this further. Let's talk soon The Upflow Team

Thomas
Thomas
CFO (Luxembourg)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente en gros, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

What an impressive software !

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We gained a lot of time to send reminders to customers and most important we empower the sales rep/assistant with the importance of obtaining cash.

Avantages :

The software has been efficiently implemented (only a few weeks of work from both sides - Upflow and our software). In our company, sales representatives/assistant are in charge of using Upflow and they are all impressed by the time gained using this tool. Upflow team is always available for new developments allowing us to continue gaining time and efficiently.

Inconvénients :

More integration with our software will be always interesting. We continue to have regular contacts with Upflow team to have new improvements.

Réponse de l'équipe de Upflow

il y a 5 mois

Hey Thomas, As you probably already know, we can do so much more with our integrations now. For instance, you can import, in real-time, Custom fields from your billing software of choice and use them in Upflow to customize your collection and filter your analytics even more. Thanks a lot for all your feedback and our constructive discussions to make sur Upflow always brings the best for its customers and yours. What's even cooler is that since your comment (march 2020), we've added a few integrations: Netsuite, Chargebeen, Xero, and Zuora. And we're not stopping there ;) Feel free to contact us again to set it up and offer new inputs: we love them. Talk soon The Upflow team

Charlène
Sales Administrative (France)
Fabrication électrique/électronique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great discovery!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We have so much more customer feedback than before, we can see who is receiving and opening emails and who is not.
we have a good relationship with the client, even if it is a collection process

Avantages :

It is very easy to use, it does not require a very good knowledge of software. It has a clear home page, you can see in a few clicks what you have to do, who has not yet paid, who needs a different reminder, etc...

Inconvénients :

It is quite difficult, at the beginning, to put the email in each invoice sending.

Réponse de l'équipe de Upflow

il y a 5 mois

Hello Charlène, We're very happy to know that Upflow has allowed you to improve your collection performance and your relationships with your customers at the same time. Were you talking about customizing the email actions? If yes, you are provided with a template workflow to use and adjust. Let us know if we understood you well. Talk soon The Upflow team

Carlos
Carlos
CTO (Espagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

powerful and easy to set up

5,0 il y a 3 mois

Avantages :

How easy it is to set up and configure it. Very intuitive design and functionalities. Good customer service.

Inconvénients :

Nothing in particular. Maybe it needs a bit more power in getting customized fields from the ERP

Réponse de l'équipe de Upflow

il y a 2 mois

Thank you Carlos for your review! We're very happy that Upflow brought value to your Finance team so quickly. Our Customer Service team will love your comment also. They make it their mission to answer each of your requests efficiently. Regarding the ERP customized fields, I'm guessing you've tried our improved integrations to import in real-time data from the custom fields of your ERP. They allow you to build even more specific sequences. We'd love to hear from what more we could do in that regard. Please reach out to your Customer Success Manager. Talk soon