15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Turazo

Turazo transforme la façon dont les entreprises attirent, engagent et conservent leurs meilleurs talents. Son système web intuitif amplifie les efforts des équipes de recrutement de toutes envergures pour un prix modique et une mise en œuvre rapide. Turazo aide les entreprises à la pointe du secteur à identifier et impliquer 10 fois plus de candidats qualifiés qu'auparavant, à atteindre les objectifs de recrutement en matière de diversité et à fidéliser les employés les plus performants. Parmi les fonctionnalités figurent : une base de données CRM (Customer Relationship Management), un outil de marketing par e-mail/ mobile, une programmation et une vidéo individuelle, une évaluation et un suivi, etc.

Qui utilise Turazo ?

Turazo travaille avec des entreprises de moyenne à grande envergure.

Turazo Logiciel - 1
Turazo Logiciel - 2
Turazo Logiciel - 3
Turazo Logiciel - 4

Turazo ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Turazo

Turazo

4,7 (49)
795,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
60
Intégrations introuvables
4,7 (49)
4,7 (49)
4,7 (49)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
5,75 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
345
18
4,6 (255)
4,3 (255)
4,4 (255)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Turazo

Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Pointage
Qooper
Fonctionnalités les mieux notées
Correspondance tutorat/coaching
Gestion de programmes de tutorat
Profils des participants
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
niikiis
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Bizneo HR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des ressources humaines
Suivi du temps en ligne
Graduway
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des événements
Intégration des médias sociaux
Répertoire de membres
MentorcliQ
Fonctionnalités les mieux notées
Correspondance tutorat/coaching
Gestion de programmes de tutorat
Suivi de la progression
Guider
Fonctionnalités les mieux notées
Correspondance tutorat/coaching
Gestion de programmes de tutorat
Planification des rendez-vous
Ten Thousand Coffees (10KC)
Fonctionnalités les mieux notées
Correspondance tutorat/coaching
Enquêtes et feedback
Profils des participants

Avis sur Turazo

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
69%
4
29%
3
2%
Yini
Yini
UX Researcher (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

It has been a pleasure using Turazo to run our mentorship program!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Diversity and Inclusion is a core value at Microsoft. We started the Microsoft Reach mentorship program 2 years ago, driven by this very core value. It was a grassroot effort, but it gained sponsorship from the leadership along the way as more mentors joined and had successful sessions.This program pairs students with mentors within the Microsoft's Design and Experience organization who can provide career advice, networking opportunities, and preparation for students as they enter the competitive job market to work at any company.Turazo has really provided a reliable technology platform and very amazing customer services to help us to be laser-focused and to follow through on our charter.

Avantages :

I love that Turazo allows Teams integration. When we first starting using Turazo, using Teams was not an option and we needed to use the built-in video call tool. Although the quality of the video were good, it was simply not as convenient as being able to hop on a call in Teams directly. We loved that the Turazo team really heard our feedback and acted fast to release new features to make the experience more intuitive. At the end of the day, the easier the software it is to use, the less burden there is on mentors and mentees to take precious time out of their day to learn and troubleshoot the software, and ultimately, the more likely they are going to come back. Thank you Turazo and the team!

Inconvénients :

One of the biggest pain points that our mentors have is they are unable to block their calendar for days when they will be out of the office. There are some workarounds that we can use currently. For example, mentors can let us know they will be on vacation for the next 2 weeks and on the back end, we can pause them and reactive them when they return. Because it requires manual actions, it can really be time-consuming.

Janna
Executive Director (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great customer service, customizations, practical features & Salesforce integration

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Customization, Salesforce integration, ability to carefully and efficiently manage mentor interactions

Inconvénients :

Reporting data could be made more comprehensive but I believe these features are on the way. Also, in-network communications are clunky. However, with Salesforce integration neither of these potential impediments are an issue since the customer can create their own tailored communications and performance dashboards.

Dayyana
Student (É.-U.)
Mode et vêtements, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Despite technical difficult good idea

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

Good way to connect with professionals outside of your physical network.

Inconvénients :

Lots of technical difficulties - audio and video did not work properly either time.

Cathy
Cathy
Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Higher Education Support

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : The InstaViser team is responsive to all customer needs and is proactive in helping customers to use the software. The program is clean and attractive and overall relatively easy to use.

Avantages :

The functionality of the software and the customer service provided are both successfully designed to make the best use of both mentor and mentee valuable time. Access to mentors is provided in specific categories of expertise and interest and mentors are prepared in advance of sessions enabling them to offer best possible advice in short periods.

Inconvénients :

The initial set up for the mentor seems challenging to some.

Jenna
Jenna
Associate Director, Institute for Innovation and Entrepreneurship (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Helping UC Davis innovators broaden their network!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : InstaViser customer service worked hard to help us with a successful implementation, and listened to us as we suggested ways to make the tool more useful. Their team is high integrity, easy to work with, and helped us understand ways to optimize our use with existing features we may not have otherwise figured out.

Avantages :

Simple interface, very clear how to use. InstaViser does a great job of focusing on the mentor/learner relationship. Intuitive function and excellent tools to stimulate system use.

Inconvénients :

Certain features were in development when we began, but this was expected, and InstaViser's focus on customer service made all the difference.