ServiceNow Customer Service Management

ServiceNow Customer Service Management

Description de ServiceNow Customer Service Management

Qui utilise ServiceNow Customer Service Management ?

Améliorez votre service client, de la demande à la résolution. Un excellent service implique davantage que le fait d'engager vos clients. Connectez le service client aux autres équipes pour résoudre les problèmes rapidement et de manière proactive.

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ServiceNow Customer Service Management Logiciel - 1 ServiceNow Customer Service Management Logiciel - 2

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ServiceNow Customer Service Management

4,3 (131)
ServiceNow Customer Service Management
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
45
10
4,0 (131)
4,1 (131)
4,2 (131)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
127
85
4,5 (2 658)
4,4 (2 658)
4,5 (2 658)
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Alternatives à ServiceNow Customer Service Management

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Avis sur ServiceNow Customer Service Management

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
49%
4
37%
3
13%
2
1%
1
1%
Jason
Jason
Application Analyst (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

ServiceNow A Great Piece of Software

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We use it to enter tickets for clients experiencing issues with our software. I use it on a daily basis to log these tickets and to keep records of issues that are clients experience.

Avantages :

This software is very easy to use and is extremely user-friendly. I love that it is very customizable and can be tailored to any buisness model.

Inconvénients :

There are times that it can be slow when trying to interact with some of the dashboards.

Utilisateur vérifié
Project Manager (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Service Now -tools to use for Ticket management

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : I love the look and feel of service-Now.Support documentation and KB articles.If you have HI portal access then 80% of your problem is gone. Means you will get all the access for KB and documents which help you to understand any issue or product/ releases.Price is bit high but it is worthy to have Servicenow in your company.

Avantages :

first and formost point is, most the module is Workflow driven.for Juniors it is ease to use and learn.coding is minimal.you will get hell lot of examples from Web and Service-now communities to refer. APIs are readily available to integrate with any app.

Inconvénients :

if you report a problem or request for new feature then Servicenow team will take time to review that.then they will plan in their road Map may be it will come in next release like they have different release (helsinki/ geneva) or may be it will not come.this software they are keeping upto date so your team should have developers to fix the issue after each release.but i will say their product documentation is so so So good, it will help to understand and fix anything.

Ana
Software PM/Engineer (É.-U.)
Appareils médicaux, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

General queues

3,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Searching challenges and finding a lost ticket number can take a while

Avantages :

It's very configurable with a little of options, easy yo use

Inconvénients :

Better search power would be useful and make it easier

Meenakshi
Project Coordinator (Canada)
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

S_Now

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Excellent, Documents are accessible for guidance.

Avantages :

Widely used by companies so easy to train and hire subject matter experst.

Inconvénients :

Building workflows takes time and effort as its not OOB.

Ryan
Analyst Developer (Canada)
Télécommunications, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Complete Package

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : We are using this ServiceNow CSM as our primary Customer Service tool and we are easily able to manage thousands of cases per day which we have found difficult when using other applications in the past.

Avantages :

The ServiceNow CSM modules offer a full suite of features for customer management. The product is easy to use and extremely flexible.

Inconvénients :

ServiceNow's easy of customization can also be its achilles heel. If managed improperly or over-customized it does not take long to make oob upgrade path unsustainable.