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ServiceNow Customer Service Management

ServiceNow Customer Service Management

Description de ServiceNow Customer Service Management

Qui utilise ServiceNow Customer Service Management ?

Améliorez votre service client, de la demande à la résolution. Un excellent service implique davantage que le fait d'engager vos clients. Connectez le service client aux autres équipes pour résoudre les problèmes rapidement et de manière proactive.

ServiceNow Customer Service Management Logiciel - 1
ServiceNow Customer Service Management Logiciel - 2

ServiceNow Customer Service Management ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ServiceNow Customer Service Management

ServiceNow Customer Service Management

4,3 (149)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
112
12
4,0 (149)
4,1 (149)
4,2 (149)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
159
40
4,4 (2 151)
4,5 (2 151)
4,3 (2 151)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ServiceNow Customer Service Management

Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des billets
Stratégie de marque personnalisable
Front
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des boîtes de messagerie
Partage des fichiers
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Dynamics 365
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bons de commande
Rapports et analyses
Reporting financier
Azure DevOps Services
Fonctionnalités les mieux notées
Définition des priorités
Déploiement continu
Intégration continue
Oracle B2C Service
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Configuration des workflows
Gestion des e-mails
Microsoft Visual Studio
Fonctionnalités les mieux notées
Débogage
Environnement de développement intégré
Interface graphique
RingEX
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Messagerie vocale
Routage des appels
Freshdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel

Avis sur ServiceNow Customer Service Management

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
52%
4
34%
3
11%
2
1%
1
2%
Jason
Jason
Application Analyst (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

ServiceNow A Great Piece of Software

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We use it to enter tickets for clients experiencing issues with our software. I use it on a daily basis to log these tickets and to keep records of issues that are clients experience.

Avantages :

This software is very easy to use and is extremely user-friendly. I love that it is very customizable and can be tailored to any buisness model.

Inconvénients :

There are times that it can be slow when trying to interact with some of the dashboards.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Service Now -tools to use for Ticket management

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I love the look and feel of service-Now.Support documentation and KB articles.If you have HI portal access then 80% of your problem is gone. Means you will get all the access for KB and documents which help you to understand any issue or product/ releases.Price is bit high but it is worthy to have Servicenow in your company.

Avantages :

first and formost point is, most the module is Workflow driven.for Juniors it is ease to use and learn.coding is minimal.you will get hell lot of examples from Web and Service-now communities to refer. APIs are readily available to integrate with any app.

Inconvénients :

if you report a problem or request for new feature then Servicenow team will take time to review that.then they will plan in their road Map may be it will come in next release like they have different release (helsinki/ geneva) or may be it will not come.this software they are keeping upto date so your team should have developers to fix the issue after each release.but i will say their product documentation is so so So good, it will help to understand and fix anything.

Solomon
Project manager (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

My Incredibly High Valued Review on ServiceNow Customer Service Management

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Avantages :

It is easy to manage our staffs effectively. It has an easy to use and userfriendly interface that is fit for all our employees. It is easy to cut tickets to our customers having issues.

Inconvénients :

There is nothing we liked the least.It delivered to our company's expectations

Will
Will
CEO & President (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

ServiceNow Not for Small and Medium Sized Businesses

1,0 il y a 2 ans

Commentaires : When this was flagged to ServiceNow Management, they have washed their hands of it and said for me not to get my hopes up that they will do anything. It's clear that I am too small of a business for them to do anything for us. My only option now is litigation.

Avantages :

The PROMISED functionality is fine. They never got it to a functional state after a year of "implementation." I do not recommend ServiceNow for small and medium sized businesses because ServiceNow doesn't care about fulfilling their promises because losing a small business is no big deal.

Inconvénients :

I feel that ServiceNow lied to me. I was told that it could integrate with NetSuite, our ERP. ServiceNow referred us to one of their partners for implementation. We bought it in December of 2020. It is now December 2021, and the tool is still not implemented. On top of this, they are contacting me asking why I haven't paid for the second year of the service! We have not been able to actually use the tool once! We are too small of a company for Service Now to do anything about the issue.

Song Kean
NOC SOC Manager (Singapour)
Télécommunications, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

A refreshing tool

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Smooth and fast tool. Features rich. Cannot wait to explore more to discover the full potential of this tool.

Avantages :

The ability to build personal and team reporting dashboards

Inconvénients :

Documentation to get help on creating filters