18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de HRnest

HRnest est un logiciel intuitif qui prend en charge le travail quotidien des services des ressources humaines. Dans le domaine des RH, faire simple est compliqué. HRnest résout ce problème en gérant les congés et les absences au moyen d'un système cloud. La circulation des demandes numériques et le stockage des fichiers personnels feront gagner à votre entreprise énormément de temps et permettront de gérer votre entreprise de manière ordonnée. La base de données est entièrement conforme aux normes de sécurité des données les plus strictes au monde (y compris le RGPD) et est accessible 24 h/24, 7 j/7 depuis tout emplacement ou appareil.

Qui utilise HRnest ?

PME (petites et moyennes entreprises) de tous les secteurs, privés et publics et pour toutes les formes d'emploi.

HRnest Logiciel - 1

HRnest ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

HRnest

HRnest

4,8 (109)
1,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
56
5
4,8 (109)
4,8 (109)
4,8 (109)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
19
4,3 (1 567)
4,3 (1 567)
4,4 (1 567)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à HRnest

ApplicantStack
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des applications
Publication d'offres d'emploi
Suivi des candidatures
Claris FileMaker
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion du stockage de données
Sauvegarde et récupération
Comarch EDI
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
BambooHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des ressources humaines
Suivi des vacances/congés
TimeCamp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Rapports et analyses
Suivi du temps en ligne
tomHRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des ressources humaines
Profils des employés
Calamari
Fonctionnalités les mieux notées
Demande de congés
Gestion des congés
Suivi des vacances/congés
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
Cisco AnyConnect
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Authentification
Sécurité SSL

Avis sur HRnest

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
86%
4
13%
2
1%
Karolina Teresa
Karolina Teresa
Lean IX Coordinator (Pologne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Employee absence aisstance

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : I'm satisfied

Avantages :

1) easy to navigate2) Polish language version3) works as it should4) "choose cover" option

Inconvénients :

I have no negative feedback. Definitely better than Workday.

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 2 ans

Karolina, thank you for your positive feedback! if there is anything we could improve - please let us know :)

Agnieszka
Learning Consultant in Learning and Development (Pologne)
Équipement et fournitures de bureau, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Happy user

5,0 l’année dernière

Commentaires : Very pleasant! It gives me confidence, it allow to go back to check everything and it is a great planning tool.Definitely something I cannot imagine working without.Every other system I used in the past failed on some level -with HR nest I ma confident not even one minute is lost, and I can manage my flexible work time so efficiently. I'm a fan.

Avantages :

For a tool that I use every day at work, it gives me good user experience. I like the non-invasive interface, clear display of most important data, and that I can access all the info in one place. The functionality goes beyond work-time registration, it also allows to plan, see the scheduling of other team members, who is in the office at that time.

Inconvénients :

Data is displayed in various ways. The one I prefer the least is Work Time/ Reports - with vertical display and red markings when the time was missed - I much more often loot at Work Time/ Calendar that shows me the time in horizontal manner and somehow it's more comprehensive to me. I guess it depends how we think about time in general.

Réponse de l'équipe de HRnest

l’année dernière

Agnieszka, thank you for pointing out the advantages of HRnest in such detail - we are glad that the system has gained another fan :)

Igor
CSM (Nicaragua)
Services et technologies de l'information, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Overall good experience

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Worth it if you have to manually track your hours monthly to send to your company.

Inconvénients :

There is nothing I can add on here......

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 2 ans

Igor, thank you for your feedback :) If there is anything that will make it easier for you to use our system - feel free to contact us by e-mail.

Grzegorz
Machinery Consultant - Head of HUB (Pologne)
Conseil en gestion, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Summary of feelings after using it as a user for 2 years

5,0 il y a 12 mois

Commentaires : My overall opinion about the app is positive

Avantages :

Integrated management: time, resources, occupancy and the ability to report project results

Inconvénients :

Deleting entered data from forms before there aproovment. It is not possible to redefine the scope of competences for existing users.

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 11 mois

Grzegorz, thank you for your opinion! We are doing our best to make the system more and more user-friendly - thank you for your comment!

Michał
Vision system developer (Pologne)
Aviation et industrie aéronautique, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Opinion from user who like comfort and value time

4,0 l’année dernière

Commentaires : as an employee i can say that compare with other such systems this one is the most comfortable

Avantages :

easy to use with simple functionalities, but rich with functionalities

Inconvénients :

hard to reach overall working time balance - it should be on main windowstarting/stopping wok registration with QR code

Réponse de l'équipe de HRnest

l’année dernière

Michal, thank you for sharing your feedback - thanks to the changes/improvements we are introducing, we hope that working with the system will become more and more convenient for you :)

Iacopo
Contract Author (Pologne)
Impression, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

HRnest review

5,0 l’année dernière

Commentaires : I have no major complaint, I never had any really negative experience with this service.

Avantages :

Easy to use, intuitive, all the most important features are in the dashboard, everything else is just one click away.

Inconvénients :

It's way too hard to log in through the phone, the password is always wrong for some reason, sometimes is a bit slow.

Réponse de l'équipe de HRnest

l’année dernière

Hi, thank you for your opinion and for pointing out some difficulties with logging in from your phone. If you want to tell us more about this - please write an email to support@hrnest.io - with such information we can improve further :)

Katarzyna
Project Manager (Portugal)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great support at work!

5,0 l’année dernière

Commentaires : Great :)

Avantages :

Great support at work! It makes time shceduling, work logging much easier.

Inconvénients :

Sometimes a bit complicated with the functionality.

Réponse de l'équipe de HRnest

l’année dernière

Katarzyna, thank you for such a nice words! If any function is difficult for you, please visit our "help" section or contact support :)

Sylwia
Accountant (Pologne)
Équipement et fournitures de bureau, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Good web and app

4,0 l’année dernière

Commentaires : Good web and app for HR

Avantages :

Has a lot of options in Human Resources - much more than the other

Inconvénients :

nothing - I like HR nest because of all I wrote below

Réponse de l'équipe de HRnest

l’année dernière

Sylwia, thank you for your opinion! We are glad that you think the system is up to the task of HR management :)

Mateusz
Architect (Pologne)
Urbanisme et architecture, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Rating HRNest from employee eye

5,0 l’année dernière

Avantages :

Beautiful and clear layout, easy access to any office information about attendance, vacation or homeoffice.

Inconvénients :

I don't have any complain about HRnest. Eventually need to change password too often is one thing that I don't like.

Réponse de l'équipe de HRnest

l’année dernière

Mateusz, thanks for sharing your opinion. Regarding changing the password - the system allows you to reduce the frequency of password changes, such settings can be made by the HRnest admin on your side. I will provide you with further guidance if you decide to change your password policy. Thank you!

Maciej
Kierownik Działu Procesów i Windykacji Zewnętrznej (Pologne)
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

My opinion of hr nest

5,0 l’année dernière

Avantages :

Easy to working, to use, hr nest is failure free

Inconvénients :

I have no comments, all works good in hr nest

Réponse de l'équipe de HRnest

l’année dernière

Maciej, thank you for adding your opinion. We are glad that you are satisfied with the use of our system.

Artur
KAM (Pologne)
Fabrication électrique/électronique, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Happy user

5,0 l’année dernière

Commentaires : Presence in the office or on a Holladay, or other information where I'm

Avantages :

Through 4 years, I not remember any problem with HRNest

Inconvénients :

Easy, clear to use, reliable, functional,

Réponse de l'équipe de HRnest

l’année dernière

Artur, thank you for your opinion and for being with us for such a long time - we appreciate it.

Sebastian
Junior IT Project Coordinator (Pologne)
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

HRnest is very good

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Finally, you do not need to write out paper applications, you can send everything electronically.

Inconvénients :

A bit too much clicking if someone only sends two applications: for a holiday leave and for remote work.Maybe it would be possible to hide or limit unused options? Or move the used ones to the top?

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 2 ans

Sebastian, thank you for your positive feedback. If you have any ideas how to improve our system - please send an e-mail to kontakt@hrnest.pl. Informations like this allows us to constantly develop :)

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Externalisation/délocalisation, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Opinion after six months of use

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

This is a very nice tool and very intuitive, you don't need a manual to figure out "what and where to click". Easy to work with and very clear :)

Inconvénients :

+ visual aspect+ ease of use + very intuitive

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 2 ans

Thank you for your feedback and we wish you a pleasant experience with HRnest :)

Krzysztof
Project Manager (Pologne)
Automatisation industrielle, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Phone app would be great

5,0 l’année dernière

Avantages :

Great tool to manage all administrative things

Inconvénients :

Lack of phone app, would be great to have one

Réponse de l'équipe de HRnest

l’année dernière

Krzysztof, thank you for your opinion! We don't have an application yet, but we hope the mobile version of the system is easy and user-friendly for you.

Patrycja
Junior Auditor (Pologne)
Produits alimentaires, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great system

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Easy to use, very simple look, mostly understandable functions.

Inconvénients :

Difficulties with settlement of the delegation.

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 2 ans

Hi Patrycja, Thank you for sharing your insights - we appreciate it :) Please contact our Support Team - they will be happy to help and clarify your doubts regarding the settlement of the business trip.

Gracjan
sales engineer (Pologne)
Génie mécanique ou industriel, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

ideal tool

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

simplicity of use, multifunctionality in one place

Inconvénients :

co comments because it's a tool is a great

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 2 ans

Gracjan, thank you so much for such a kind words! We do our best to make the system user-friendly :)

Denis
Technical consultant (Pologne)
Matériaux de construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Opinion after 4 months of use

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The program is simple and clear even for a novice user on the first day. Everything is intuitive. You can move around on the platform comfortably.

Avantages :

What I like the most is that I can very easily apply for leave, I don't have to print paper applications and go to HR. I can make up my working hours on an ongoing basis. When it comes to choosing a leave application, there are a lot of options, everything is transparent.

Inconvénients :

To be honest, you don't get any downsides for this short period of use. It really made the job easier.

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 2 ans

Denis, thank you for your review :) We are glad that our program is easy to use and intuitive for customers.

Krzysztof
CEO (Pologne)
Internet, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Clear HR management without HR manager

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

With HRnest we keep all things related to attendance at one place, after our HR manager left the company was a bit confused what to do. After few clicks we knew all is fine and we can keep all formal biurokracy in order. The accountancy is happy too, it's flexible and easy software.

Inconvénients :

I had problem with expiring session, but contact with support solved this quickly.

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 2 ans

Krzysztof, thank you for such a nice opinion! We are glad we could be a solution in a stressful moment :)

Anna
HR Manager CEE (R.-U.)
Biens de consommation, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

HR nest Time and Absence tracking system evaluation

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Provide minimal work time, holiday and absence tracking but it needs to be develped to be customized to the needs of our company and to fully comply with the law.

Avantages :

Easy to use, transparent, customer finedly, possiblity to extract and export the data to excel for reporting.

Inconvénients :

Currently no possibility to create monthly work time sheets in line with labour law regulations pls implement the monthly time sheet approval process. Employee prepares the monthly time sheet, employee manager approves, the document can be printed out and submitted to the aduitor in case of authorities audits.

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 3 ans

Anna, thank you for sharing your opinion on our system. HRnest offers the option of preparing a monthly working timesheet by an employee and sending it for approval by the supervisor - a lot depends on the settings in the system administrator's account (HR account). Please contact us - we will give you instructions on how to do it :)

Konrad
Manager (Pologne)
Comptabilité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

accumulated experience from her nest

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

through the application, employees of individual companies report their absences, arrange business trips, they know what their leave limit is.

Inconvénients :

as an accounting office, we manage the absences of many clients. The process of employee migration between employees of our clients is complicated. Jendak is a rare process.

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 3 ans

Konrad, we are glad that HRnest helps you with absences and holiday limits! Thanks for sharing your opinion!

Michalina
Marketing Specialist (Pologne)
Services d'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

HRnest is the best solution

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

Ease of use. Speed of data export. Visualisation of days off as well as holiday plans.

Inconvénients :

Improved visibility of overtime worked in previous months.

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 3 ans

Michalina, thank you for sharing your insights. It's good to hear that you value our system for its simplicity!

Rafał
właściciel (Pologne)
Télécommunications, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

HRnest

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

Easy recording of working time and holidays - absences, available in the cloud

Inconvénients :

I do not think it is possible to print or export lists in a form suitable for me

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 3 ans

Rafal, thank you for your opinion!

Lukasz
HR Specialists (Pologne)
Produits pharmaceutiques, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

HRnest - very usefull solution to manage Your HR

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Very good Product and cooperation, affordable price for an average company in Poland, technical support at the highest level. New name more professional (from "Urlopek" to "HRnest"). Free account for up to 5 employees - the highest rating.

Avantages :

The software is readable, intuitive and with well-written instructions. In addition, people of all ages can use the system. Thanks to it, every employee easily manages their working time and informs about absences.

Inconvénients :

The spreadsheet needed to complete the aggregate list is chaotic.

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 5 ans

Lukasz, thank you for being with us. It was our main goal to create an accessible and intuitive system for each user. We are glad that you liked our new company name, we like it too :).

Wiktoria
Managment and HR Assistant (Pologne)
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Amazing system!

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Product is ready to use. Everyone can find useful things for himself.

Inconvénients :

I think HrNest is a little bit overpriced.

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 2 ans

Wiktoria, thank you for sharing your opinion!

Bogdan
Purchasing Manager (Pologne)
Fabrication électrique/électronique, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

HRnest functionality

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : The most important issue is information regarding availability of any employee. The most options are useful

Avantages :

The product is easy to use and clear. I think there are not required additional basic information/data

Inconvénients :

Integration with our ERP system is complicated. There is recommended a displaying information about the status of any person on a single page

Réponse de l'équipe de HRnest

il y a 4 ans

Bogdan, thank you for adding your opinion and the opportunity to hear your insights. We encourage you to share with us the details of your system requirements - maybe there is an area where we could help improve the integration. Thank you for being with us.