Description de Mortgage Automator

Mortgage Automator est un logiciel pour la création et le suivi de prêts de bout en bout pour les organismes de financement privés. Idéal pour les prêts résidentiels, commerciaux et de construction (réhabilitation, réparation et revente), en quelques secondes, il génère automatiquement des documents personnalisés, des rapports de conformité, des paiements ACH (Automated Clearing House)/PAD (Pre-Authorized Debits), etc. Améliorer la communication avec les portails des emprunteurs et des investisseurs. Grâce aux modèles personnalisables, aux produits et à la formation et au soutien des utilisateurs, concentrez-vous sur la croissance de votre équipe et laissez Mortgage Automator s'occuper du reste.

Qui utilise Mortgage Automator ?

Prêteurs privés, prêteurs de fonds de toutes tailles : fonds individuels ou familiaux, administrateurs, sociétés en commandite, fonds communs de placement, sociétés d'investissement à capital variable, fonds de capital-investissement.

Où peut-on déployer Mortgage Automator ?

Cloud, SaaS, web

À propos de l'éditeur

  • Mortgage Automator
  • Fondé en 2017
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Canada, États-Unis

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • Mortgage Automator
  • Fondé en 2017
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Canada, États-Unis

Langues

anglais

Mortgage Automator en vidéos et en images

Mortgage Automator Logiciel - 1
Mortgage Automator Logiciel - 2
Mortgage Automator Logiciel - 3
Mortgage Automator Logiciel - 4
Mortgage Automator Logiciel - 5
En voir 5 de plus
Mortgage Automator Logiciel - 1
Mortgage Automator Logiciel - 2
Mortgage Automator Logiciel - 3
Mortgage Automator Logiciel - 4
Mortgage Automator Logiciel - 5

Comparez le prix du logiciel Mortgage Automator avec ses alternatives

Mortgage Automator

899,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
595,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
105,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
0 (0)
150,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Mortgage Automator

  • Alertes/Notifications
  • Candidatures en ligne
  • Comptabilité
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Gestion des emprunteurs
  • Gestion des prix
  • Options de paiement
  • Piste d'audit
  • Prise de décision et souscription automatisées
  • Rapports et analyses
  • Traitement des prêts
  • Transfert électronique de fonds

Alternatives à Mortgage Automator

Un logiciel de prêt qui couvre tous les cycles du processus de prêt : montage, souscription, garantie, service, collecte et reporting.
Le logiciel de prêt HES automatise et rationalise les processus métier complexes au sein d'un environnement de prêt en ligne en constante évolution. En savoir plus sur HES Lending Platform
Plateforme de marketing secondaire, d'octroi et de gestion de prêts avec fonctionnalités de CRM, de gestion des canaux partenaires et de marque blanche.
FULL FEATURED LOAN MANAGEMENT SOFTWARE: Intuitive and Easy to Use. 20 minute implementation. Cloud Based. Simple, competitive pricing.
ABLE Origination est un système d'octroi de prêts de bout en bout conçu pour les banques et les IMF.
Core Solution that incorporates the best practices of the financial market. Manage and control all processes of Financial Institutions.
ACP est une performante solution installée ou SaaS intégrée de bout en bout d'axefinance destinée à l'automatisation des prêts.
Logiciel de gestion de prêts conviviale, facile à personnaliser offrant avec un support client légendaire. En savoir plus sur Margill Loan Manager
Mortgage Cadence delivers the industry’s most complete, modern and flexible, cloud-based digital lending platform.
DigiFi is an all-in-one platform that streamlines the lending journey from application to funding, powering a best-in-class experience
Vous pouvez l'essayer gratuitement pendant 14 jours.
Loandisk est un système de gestion des prêts en ligne. Gérez les prêts et les épargnes de vos clients. Développé spécialement pour le secteur de la microfinance.
Automatisez le processus de collecte d'informations et de documents auprès de vos clients grâce à l'interface simple et sécurisée.

Avis sur Mortgage Automator

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,9
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
91%
4
9%
Jake M.
Jake M.
Underwriter (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion des investissements, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great Software - Greater Team!

5 il y a 2 ans

Commentaires : The visually appealing and easily utilized interface combined with well designed back end processes has greatly decreased our processing time of new mortgages and provided a much more simple way to track and administer them all from work, home, or even our cell phones.

Avantages :

Rapidly expanding its product offerings and ease of use, all the while maintaining excellent customer service and consistently providing helpful and speedy responses to any and all concerns.

Inconvénients :

Doesn't upload and store documents or currently offer the option to pull credit reports.

Réponse de l'équipe de Mortgage Automator

il y a 2 ans

Thank you for the feedback, Jake. Document storage is scheduled to be released on March 15, 2020. And Equifax integration is coming in Q2 :)

Lauren H.
Senior Mortgage Underwriter (Mexique)
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Mortgage Automator and how it has made our lives better at Cedar Peaks

5 l’année dernière

Commentaires : One of the greatest things about the MA software is the time saving.
What used to take hours to set up, fill out forms and save documents - now takes so much less time. PRODUCTIVITY!
Another fabulous feature is the tracking. At a glance, we can track pretty much anything.

Avantages :

We cannot say enough about the support and help along the way from MA both at the start of the integration and right up to today whenever any of us need assistance with something in the system. The ability to receive applications directly into the MA system from the various broker platforms saves us so much time. Along with the above, from start to finish, we are able to enter everything necessary for a file, store documents, issue commitments etc., our administration and accounting departments can continue with the lawyer instructions, payments received and sent - what can I say. For mortgage renewals, where we used to have to create a new file - we now no longer have to reinvent the wheel! All of the info is already there and we simply push the renewal button and carry on with any new and relevant info. It really does PERFORM. The MA people are incredibly helpful and adaptable to make changes as we see fit for our business and customize documents and screens to make life easier for all. They are ROCKSTARS!

Inconvénients :

Cons? wow, now I am stumped. If I had to find a negative; it is that we have a unique business and there was a little pain in the beginning when getting our customized construction commitment created. Having said that, we were one of the first to sign up for MA and there wasn't even a construction module yet! It wasn't long before [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his amazing team got that done and we have never looked back.

Réponse de l'équipe de Mortgage Automator

l’année dernière

Thank you, Lauren! We are happy to hear that you see so many benefits in our software!

Reid Q.
Reid Q.
Director, Business Development & Real Estate (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Mortgage Automator Has Helped Change Our Operation

5 le mois dernier Nouveau

Commentaires : It has been very positive overall. Any time our team had questions, the MA team was immediately there to help answer them. The system is always reliable and the many reporting and integration features took our business to the next level. Our staff really enjoys how simple and easy to use MA is from day one.

Avantages :

I liked that the software is scalable and dynamic. It allows operations both big and small to effectively accomplish their goals. Specifically, the API, Customer Service, the amount of options available, the monthly webinars and the constant new launches available really stood out to me.

Inconvénients :

Not much. It more than covers our basis and is powerful on many fronts. I don't have any real criticism for the software.

Réponse de l'équipe de Mortgage Automator

il y a 4 semaines

Reid, thank you so much for this great review and for your continuous support!

Max G.
Associate (Canada)
Services financiers, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Solid service

4 l’année dernière

Avantages :

Easy to use and flexible in adding additional features

Inconvénients :

Hard to identify certain features that might be beneficial

Nick C.
Managing Member (É.-U.)
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Constantly Improving

4 il y a 4 mois

Avantages :

I love how responsive customer support is. They have technical experts ready to answer all of my questions all day every day. I can chat or email with anyone from the CS team and they get back to me promptly with solutions to all of my problems

Inconvénients :

The borrower application, while customizable is the clunkiest feature of the product. I've had a lot of problems with it, but the team does recognize this is an issue and is working to make improvements on it.

Réponse de l'équipe de Mortgage Automator

il y a 3 mois

Thank you for a great review, Nick! The borrower application is currently in beta and a new version is going to be released shortly.