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à choisir le meilleur logiciel

Description de Mortgage Automator

Mortgage Automator est un logiciel pour la création et le suivi de prêts de bout en bout pour les organismes de financement privés. Idéal pour les prêts résidentiels, commerciaux et de construction (réhabilitation, réparation et revente), en quelques secondes, il génère automatiquement des documents personnalisés, des rapports de conformité, des paiements ACH (Automated Clearing House)/PAD (Pre-Authorized Debits), etc. Améliorer la communication avec les portails des emprunteurs et des investisseurs. Grâce aux modèles personnalisables, aux produits et à la formation et au soutien des utilisateurs, concentrez-vous sur la croissance de votre équipe et laissez Mortgage Automator s'occuper du reste.

Qui utilise Mortgage Automator ?

Prêteurs privés, prêteurs de fonds de toutes tailles : fonds individuels ou familiaux, administrateurs, sociétés en commandite, fonds communs de placement, sociétés d'investissement à capital variable, fonds de capital-investissement.

Mortgage Automator Logiciel - 1
Mortgage Automator Logiciel - 2
Mortgage Automator Logiciel - 3
Mortgage Automator Logiciel - 4
Mortgage Automator Logiciel - 5

Mortgage Automator ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Mortgage Automator

Mortgage Automator

4,9 (72)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
93
10
4,9 (72)
4,9 (72)
5,0 (72)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
3 995,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
2
4,7 (47)
4,8 (47)
4,9 (47)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Mortgage Automator

Margill Loan Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des emprunteurs
Rapports et analyses
Traitement des prêts
The Nortridge Loan System
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Gestion des contacts
Tableau de bord d'activités
The Mortgage Office
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Gestion des emprunteurs
Traitement des prêts
LendingPad
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des prêts
Traitement des prêts
Bitly
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse de liens
Modification de liens
Raccourcissement de liens
The Loan Office
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
FundMore AI
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
LoanPro
Fonctionnalités les mieux notées
API
Alertes/Notifications
Gestion des emprunteurs
Bryt
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des emprunteurs
Gestion des prêts

Avis sur Mortgage Automator

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,9
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
92%
4
8%
Reid
Reid
Director, Business Development & Real Estate (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Mortgage Automator Has Helped Change Our Operation

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : It has been very positive overall. Any time our team had questions, the MA team was immediately there to help answer them. The system is always reliable and the many reporting and integration features took our business to the next level. Our staff really enjoys how simple and easy to use MA is from day one.

Avantages :

I liked that the software is scalable and dynamic. It allows operations both big and small to effectively accomplish their goals. Specifically, the API, Customer Service, the amount of options available, the monthly webinars and the constant new launches available really stood out to me.

Inconvénients :

Not much. It more than covers our basis and is powerful on many fronts. I don't have any real criticism for the software.

Réponse de l'équipe de Mortgage Automator

il y a 2 ans

Reid, thank you so much for this great review and for your continuous support!

Sherman
President (É.-U.)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

My New Best Friend

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : I was nervous about switching from The Mortgage Office to the Mortgage Automator. Once I went through the intense training, I knew I made the right choice. The customer service team answers my questions/problems within a day at most.

Avantages :

They're constantly improving the software, listening to their clients, and modifying regularly.

Inconvénients :

That I didn't find it sooner, I went through a lot of stuff with my old servicing company. So far, there's nothing I would put as a "con."

Max
Associate (Canada)
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Solid service

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

Easy to use and flexible in adding additional features

Inconvénients :

Hard to identify certain features that might be beneficial

Trevor
President (Canada)
Services financiers, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Early Adopters--and Happy!

5,0 l’année dernière

Commentaires : We were early adopters of Mortgage Automator and are so glad we came on board. Throughout the years, [sensitive content hidden] have worked to listen to their customers' concerns and needs and have basically fully customized their product to fit most if not all of their lenders' needs. Technical support is always bar-none and we have saved likely thousands of hours of administration headaches with the Mortgage Automator platform. Most recently, we have began utilizing the fund capabilities on the system with our new MIC that has proven to be simple and easy to understand and manage for not only us, but our investors as well when it comes to their statements and returns. We are extremely happy that we were able to continue our administration business as well as our MIC on one account through one platform. We get comments all the time about our broker portal from our submitting brokers who LOVE the ease of use with no more emailed docs. Highly recommend!

Avantages :

Ease of useFeatures that no other software hasBroker portalAutomated Communications

Inconvénients :

N/A, we love everything about Automator!

Réponse de l'équipe de Mortgage Automator

l’année dernière

Thank you so much, Trevor, we appreciate the support you've given to Mortgage Automator!

Lauren
Senior Mortgage Underwriter (Mexique)
Services financiers, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Mortgage Automator and how it has made our lives better at Cedar Peaks

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : One of the greatest things about the MA software is the time saving.
What used to take hours to set up, fill out forms and save documents - now takes so much less time. PRODUCTIVITY!
Another fabulous feature is the tracking. At a glance, we can track pretty much anything.

Avantages :

We cannot say enough about the support and help along the way from MA both at the start of the integration and right up to today whenever any of us need assistance with something in the system. The ability to receive applications directly into the MA system from the various broker platforms saves us so much time. Along with the above, from start to finish, we are able to enter everything necessary for a file, store documents, issue commitments etc., our administration and accounting departments can continue with the lawyer instructions, payments received and sent - what can I say. For mortgage renewals, where we used to have to create a new file - we now no longer have to reinvent the wheel! All of the info is already there and we simply push the renewal button and carry on with any new and relevant info. It really does PERFORM. The MA people are incredibly helpful and adaptable to make changes as we see fit for our business and customize documents and screens to make life easier for all. They are ROCKSTARS!

Inconvénients :

Cons? wow, now I am stumped. If I had to find a negative; it is that we have a unique business and there was a little pain in the beginning when getting our customized construction commitment created. Having said that, we were one of the first to sign up for MA and there wasn't even a construction module yet! It wasn't long before [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his amazing team got that done and we have never looked back.

Réponse de l'équipe de Mortgage Automator

il y a 3 ans

Thank you, Lauren! We are happy to hear that you see so many benefits in our software!