Description de NightsBridge

Online distribution solution for B&Bs, guest houses, boutique hotels and lodges. Premier Partner: Booking.com.

Qui utilise NightsBridge ?

Any accommodation provider with the need for channel management / property management services.

Où peut-on déployer NightsBridge ?

Cloud, SaaS, web, Windows (ordinateur), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos de l'éditeur

  • par NightsBridge
  • Fondé en 2005
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud

Langues

Non fourni par l'éditeur

À propos de l'éditeur

  • par NightsBridge
  • Fondé en 2005
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud

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Non fourni par l'éditeur

NightsBridge en vidéos et en images

NightsBridge Logiciel - 1 - aperçu
NightsBridge Logiciel - 2 - aperçu
NightsBridge Logiciel - 3 - aperçu
NightsBridge Logiciel - 4 - aperçu
NightsBridge Logiciel - 5 - aperçu

Comparez le prix du logiciel NightsBridge avec ses alternatives

À partir de

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21,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non

Fonctionnalités - NightsBridge

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analytique des canaux
  • Booking Management
  • Calendrier des événements
  • Champs personnalisables
  • Comptabilité
  • Distribution multicanal
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des contacts
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des modèles
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des restrictions
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion multicanal
  • Importation et exportation de données
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Inventaire des salles
  • Kill switch
  • Marketing multicanal
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Planification de la maintenance
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Synchronisation multicanale
  • Tableau de bord d'activités
  • Tarification dynamique
  • Traitement des cartes de crédit

Logiciels de gestion des canaux pour hôtels : afficher la liste complète

Alternatives à NightsBridge

Plus d'alternatives à NightsBridge

Avis sur NightsBridge

Lire les 21 avis

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
5
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par note

5
18
4
2
3
1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Kim B.
manager (Afrique du Sud)
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Nightsbridge Review

5 il y a 2 ans

Commentaires : Very good

Avantages :

The Software is easy to use a very user friendly all nightsbridge staff are so helpful

Inconvénients :

The accounting system needs improving, we have considered changing from nightsbridge to get better accounting the system doesn't follow through with one reference it uses a few different ones on different reports, I try to use the booking ID but on some reports you have to use the account ID, so its a few too many references when cross checking payments, the payment report would also be great if it would show names of the booking and dates etc so if there is confusion we dont have to open the entire reservation.

Charl V.
Charl V.
General manager (Afrique du Sud)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

ITC Review

4 il y a 2 ans

Commentaires : I love it, it is user-friendly, easy to learn / and teach.

Avantages :

It is affordable and because the company is South African base customer service is excellent and instant. No delay. They have custom-built certain aspects for us as a company to be able to have us as a client.

Inconvénients :

When they started cloud base, it was slow, however, we reported it and the issue got fixed quickly.

Janell S.
General Manager (Afrique du Sud)
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

NIGHTSBRIDGE USER

3 il y a 2 ans

Commentaires : Nightsbridge is user friendly with excellent support. Online visibility increased our revenue.

Avantages :

The software is very modern and user friendly.

Inconvénients :

The software has no cons as of now in my humble opinion

Jo M.
sales & marketing (Afrique du Sud)
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Nightsbridge

5 il y a 2 ans

Commentaires : We have been using Nightsbridge for years, and we haven't had any problems with them. They have a stable staff, which is the sign of a well-run company and they give excellent service. They are South African based and understand our industry and the people working here.

Avantages :

It's simple and functional. There are very useful tutorials which a written in a style which is very user-friendly. There is excellent back up both online as well as well trained, friendly consultants. Nightsbridge also invest time & energy in upgrading their product. They send warnings if their system is not synching to ensure no double bookings take place. They don't overwhelm you with product placement adverts but send selective, useful tips to assist in productivity.

Inconvénients :

I can't really think of any, if there is a problem, there is always a member of the team to assist.

Sarah W.
Owner Guesthouse (Afrique du Sud)
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to operate management system

5 il y a 2 ans

Commentaires : Nightsbridge helps with alleviating double bookings, accounting, templates, and much more. Great overall experience.

Avantages :

Nightsbridge provides an easy to understand management platform. Easy to use, good app interaction and I especially love all the tools and reports that help me with my monthly Books. Good personal backup from staff telephonically.

Inconvénients :

I find the season set up a bit tedious, having to set up all the dates for two years in advance...