17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Fiserv

Acceptez tous les principaux types de paiements avec l'un des leaders mondiaux des services marchands. Pour une durée limitée, vous pourrez par ailleurs obtenir 450 $ à l'ouverture d'un nouveau compte marchand. La société offre des taux de traitement de carte de crédit réduits et des solutions hautement personnalisables pour répondre aux besoins uniques de votre entreprise. Laissez First Data créer une solution adaptée à vos besoins.

Qui utilise Fiserv ?

Petites et moyennes entreprises. Secteurs du commerce de détail et des services.

Fiserv ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Fiserv

Fiserv

3,6 (28)
69,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
8
Intégrations introuvables
3,8 (28)
2,8 (28)
3,2 (28)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,30 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
35
116
4,5 (3 116)
4,4 (3 116)
4,3 (3 116)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Fiserv

Stripe
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Traitement des cartes de crédit et de débit
Traitement des paiements
Google Pay
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Paiements électroniques
Surveillance des transactions
PayPal
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Sécurité des données
Traitement des paiements
Vagaro
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification des rendez-vous
Réservation en ligne
QuickBooks Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Rapprochement bancaire
Reporting financier
Square Payments
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Sécurité des données
Traitement des cartes de crédit et de débit
SumUp
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Traitement des paiements
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Pages de renvoi et formulaires web
Suivi des médias sociaux
HoneyBook
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Traitement des paiements

Avis sur Fiserv

Note moyenne

Note globale
3,6
Facilité d'utilisation
3,8
Service client
3,2
Fonctionnalités
3,8
Rapport qualité-prix
2,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
32%
4
32%
3
18%
1
18%
Eve
Eve
Bookkeeper/IT Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Payeezy is Easy

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Easy to use and will continue to use it.

Avantages :

It is quick and easy to take payments. I love that it syncs with QuickBooks and Invoice ASAP and I can see who has paid and when. Easy to resend receipts.

Inconvénients :

Sometimes the system will lag when talking to other programs.

Ben
Treasurer (É.-U.)
Banque, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Fiserv is an Ok Choice for a Mid-Size Bank

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : We use Fiserv as our ERP system with general ledger, loans, and deposits. The system performs adequately. It could present its information in an easier-to-use, more valuable format.

Avantages :

It is consistent in the way it works and the information is presented across modules. They do provide pretty good customer service.

Inconvénients :

There isn't enough trend data presented graphically. It needs a business intelligence and visualization capability. Nearly everything you want to do with the software that is not exactly day-to-day processing requires additional charges which aren't insignificant.

Richard
CEO (É.-U.)
Compagnies aériennes/Aéronautique, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Executive Manager

1,0 la semaine dernière Nouveau

Commentaires : Stay away! This company does not care about you or any business owner. They placed a hold on our account because client decided to pay by wire and refunded their credit card. Fiserve placed a hold on all our client funds. We provided them all the information they asked for now they keep telling us "They" will get back to you. Its been over a month and our clients are complaining why their cards are being charged and filing disputes when there is no dispute. Its awful, this company is not able to handle the amount of business they have. And business owners pay with their reputation. Stay away is all I can say. Stay away.

Avantages :

When we started with them the salesperson was very nice and painted a pretty picture.

Inconvénients :

Holding our money hostage due to their lack of staff or care for their customers.

Kelsey
Trainer (É.-U.)
Banque, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great system

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall I like Fiserv's system that we are using. I think it has a lot of great features and the navigation and easy of use are great. Again, the version that we have is a bit behind so it can be difficult when trying to do new things or implement certain things, but those few things are minor. For us easy of use is one of the most important features.

Avantages :

It's easy of use for the most part is what I like about it. Fiserv's core systems for financial institutions are very user friendly for front and back office staff. For myself, I can easily create screens and edit existing screens without it being too difficult.

Inconvénients :

The version of the software that we have seems to be a bit older unfortunately. This makes certain changes or things that we would like to implement difficult. For somethings in the system it is a one or none where you either give all access or no access.

Russell
Principal (Australie)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Sneaky extra charges

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : When I finally gave up on this service due to glitches and increasing fees and went to a more reliable service with lower fees I was hit with a $110 Closure fee! When I started this service several years ago, I had specifically asked if there was a fee to leave the service and was told that there was no such fee.

Avantages :

It usually worked ok but the connection was poor.

Inconvénients :

Poor connection. To receive payments I had to stand outside my practice with the merchant terminal held above my head!