Description de Dialpad

Dialpad est un système cloud de communications unifiées moderne qui permet aux équipes de rester connectées grâce à la mise à disposition de tous leurs besoins téléphoniques sur n'importe quel appareil. Les fonctionnalités natives d'intelligence vocale de Dialpad Talk permettent d'améliorer la productivité grâce à la transcription en temps réel et aux résumés post-appel, y compris les points d'action mis en évidence. De plus, les intégrations avec G Suite, Office 365, Zendesk et Salesforce permettent des déploiements rapides et une synchronisation automatique avec les applications que votre équipe utilise quotidiennement.

Qui utilise Dialpad ?

Les entreprises de toutes envergures qui cherchent à stimuler l'efficacité de leurs représentants et à accélérer les délais de mise en œuvre.

Dialpad Logiciel - 1
Dialpad Logiciel - 2
Dialpad Logiciel - 3
Dialpad Logiciel - 4

Dialpad ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Dialpad

Dialpad

4,3 (484)
Indisponible dans votre pays
15,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
82
8
4,5 (484)
4,3 (484)
4,2 (484)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
13,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
12
5
4,4 (48)
4,3 (48)
4,3 (48)

Alternatives à Dialpad

OpenPhone
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Livestorm
Fonctionnalités les mieux notées
Diffusion en temps réel
Messagerie instantanée
Partage d'écran
RingCentral Video
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Partage d'écran
Streaming de présentation
Vonage Business Communications
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Enregistrement des appels
Suivi des appels
Grasshopper
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Journalisation des appels
Routage des appels
Kixie PowerCall
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Suivi des appels
Ooma Office
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Identification de l'appelant
Routage des appels
RingCentral Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Routage des appels
Suivi des appels
Webex
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran

Avis sur Dialpad

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
54%
4
32%
3
9%
2
2%
1
2%
Erin
Executive Director
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Easy Transition. Great Ongoing

4,0 il y a 2 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Rick
Rick
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

DialPad has been a great service for our business

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : Our experience has been excellent. We have really had nothing negative ever happen with it and I've shared it with tons of people. It's probably my current favorite phone service we use and we have a few, always looking for the next best thing.

Avantages :

Love the mobile app and the ability to make and receive calls over cellular and WiFi. We've been using it for years and it's been rock solid.

Inconvénients :

The only con is that they don't have a free version any longer. I tell anyone who asks about it and we love it but we were lucky enough to such an early adopter we got in on the "free for small businesses" deal way back when they first launched.

Russell
Russell
CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Comptabilité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Artificial feature limitations soured my experience with Dialpad

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Once the port issues were resolved it is generally fine and easy to use, although I am disappointed that several basic features are excluded at the price we are paying, which is not exactly cheap compared to competitors. I may switch to a different to gain access to the features that Dialpad refuses to provide without spending more money.

Avantages :

Native app is easy to use, and easy integration with Google Contacts makes dialing a snap. All users can dial out VoiceIntelligence transcripts are useful and automatically generated. The accuracy is about 80%, usually good enough to easily tell what was being discussed even if some of the words are transcribed incorrectly.

Inconvénients :

The port experience was a disaster. There was a goof somewhere and this left me without the ability to receive or make phone calls on my business' primary phone number at either Dialpad or at my prior provider (Google Voice) and the support did not make me feel like fixing this was a priority for them, never providing updates. It eventually got fixed. The product has arbitrary and foolish feature limitations that feel unnecessary and petty. I am paying good money for this product and yet cannot access even a basic IVR because I am not an enterprise customer with more than 100 users. An IVR is absolutely basic functionality for a phone service with more than one user. We also cannot set holidays on our service because we need to be in a more expensive plan to do that.

Denese Kyle
Executive Assistant (Philippines)
Immobilier, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Dialpad - modern communication

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Overall experience was superb - it is very modern. We make our communication through our workstation (desktop, laptop), we can have it installed in our mobile phones and make calls. I am from the Philippines but I can easily use it and call our clients from the US. As someone whose english is not her first language, I really appreciate the live transcription and option to replay/review call for recording and taking notes!

Avantages :

In a product, I always look for its accessibility and I'm glad we have Dialpad. I can easily work on my computer station, use it in a browser or the software application, I also have it on my phone and that feature allows me to be more flexible and available to my company. I also love that we are able to receive data/analytics report from Dialpad on my email and we see who are our top agents and we also have an option to export data. I also love the live transcription!!

Inconvénients :

Perhaps when we had issues with our call routing - I was kind of confused on how they are set up. I would like more options and variability added to call routing but so far it is currently working well for us.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Génie civil, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Rude customer service

1,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : bad customer service

Avantages :

nothing

Inconvénients :

I forgot to cancel the subscription after we stopped using the services and they kept on charging for 9 months. When we finally realized 9 months down the road that we are being charged for services we do not use anymore, dialpad did not have the courtesy to partially refund us even a single month.

Tracy
Program manager (É.-U.)
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Dialpad is a must have for virtual workers

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : We have been using dialpad for 3+ years. We like the service. Its reliable and implementation is always a quick process. I like that we can monitor our team in real time and record calls when needed. We dont have many issues with the service but when we do, they try to help fix the problem. They may not always be successful with issues but do try to accommodate customer service requests.

Avantages :

We use dialpad for our marketing team. They are all virtual and need a reliable service.

Inconvénients :

The customer service can be iffy. They are able to solve simple issues but are harder to deal with on issues that need escalation.