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à choisir le meilleur logiciel

Description de Tekmetric

Un logiciel de gestion de magasin de réparation automobile tout-en-un et aussi sécurisé qu'un système pour grande entreprise.

Qui utilise Tekmetric ?

Destinée aux ateliers de réparation indépendants qui recherchent une plateforme tout-en-un pour gérer leur entreprise, les guides du personnel, la commande de pièces de rechange et les inspections numériques.

Tekmetric Logiciel - 1
Tekmetric Logiciel - 2
Tekmetric Logiciel - 3
Tekmetric Logiciel - 4
Tekmetric Logiciel - 5

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Tekmetric

Tekmetric

4,8 (92)
Indisponible dans votre pays
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
32
12
4,7 (92)
4,8 (92)
4,9 (92)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
159,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
13
Intégrations introuvables
3,1 (7)
3,3 (7)
3,6 (7)

Alternatives à Tekmetric

LANKAR PRO
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Shopmonkey
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Taux de travail
AMS Protractor
Fonctionnalités les mieux notées
Point de vente (PDV)
Recherche par NIV
Taux de travail
AutoShop
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Historique des services
Recherche par NIV
MyShopManager
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Marketing multicanal
Suivi du ROI (Retour sur Investissement)
NAPA TRACS
Fonctionnalités les mieux notées
Historique des services
Recherche par NIV
Taux de travail
ARI
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Gestion des ordres de travail
AutoFluent
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Gestion des ordres de travail
Point de vente (PDV)
Rapid Recon
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Pour les concessionnaires automobiles
Service clientèle

Avis sur Tekmetric

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
88%
4
9%
3
2%
2
1%
Christian
Owner (France)
Équipement et fournitures de bureau, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Une révolution dans la gestion d'atelier

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : En général, mon expérience avec Tekmetric a été très positive. J'ai pu gérer mon atelier plus efficacement et j'ai vraiment apprécié les fonctionnalités uniques comme les inspections de véhicules numériques interactives.

Avantages :

J'ai été impressionné par la simplicité de navigation de Tekmetric. Grâce à sa plateforme cloud, j'ai eu la flexibilité dont j'avais besoin pour faire évoluer mon entreprise. De plus, l'intégration avec d'autres solutions leader du marché est remarquable.

Inconvénients :

Cependant, j'ai trouvé que la prise en main initiale nécessitait un peu de temps. Il serait bénéfique d'avoir plus de tutoriels pour les nouveaux utilisateurs

Christian
Christian
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Fantastic Automotive Shop Management System

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Moving to Tekmetric was the best thing we've done for our business in a while. Our customers love it. It's easier to present estimates and easier for them to review and approve recommended work. The business reporting is easy to use and Tekmetric is steady adding information to the available reports.
If you're looking for automotive SMS, then I recommend you stop looking and start using Tekmetric.

Avantages :

Tekmetric works. Very intuitive, so even the most UN-computer savvy person can easily learn to use it. Cloud based SMS means that I can access from anywhere and this allows me to serve my customers even better. Built in texting and electronic approvals allow us to communicate with customers without having to wait until they can actually talk on their phone. Digital inspections make it possible to show customers exactly what we see without them having to be at the shop. The entire process from checking a car in to getting it back to the customer is streamlined, simplified AND customer friendly. Complete reporting gives us the information we need to effectively manage the business. Tekmetric has integration with most parts vendors, and other automotive service providers. If they aren't, they'll gladly work to make happen.

Inconvénients :

There are just a few features from previous SMS that I really want. BUT the Tekmetric team has already added some of those and is working to build the others in. So the cons are pretty much temporary.

Réponse de l'équipe de Tekmetric

il y a 4 ans

Christian, it's always a pleasure working with you and your dad.

Joe
General Manager (É.-U.)
Automobile, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

The Best Shop Management System - Hands Down

5,0 il y a 12 mois

Commentaires : With the implementation of Tekmetric we have seen a dramatic increase in business and positive feedback from customers. We can easily access previous inspections and work done to guide a customer through the "what is next" process.

Avantages :

What better system to use than one designed by a shop owner! Tekmetric offers a complete shop management system including DVIs, two way texting with customers, online payment options, and multiple integrations with part suppliers and other vendors to make this system shine! It eliminates the need for any paperwork -- all techs have tablets to access their WIPs. Tekmetric offers a feature request board for all users to offer suggestions and to vote on items they would like see added to the platform. Tekmetric actually uses that feedback to implement regular updates to the program (at no additional charge). They actually listen to their customers. Our customers love the Technology and the use of email and text messaging to relay information about the repair, inspection results, estimates and invoices. This technology has set us apart from other service centers in our market.

Inconvénients :

The ability to send and receive images in the texting system.

Réponse de l'équipe de Tekmetric

il y a 12 mois

Hey Joe! Thank you for the fantastic review. We love to hear that your shop is seeing success after implementing Tekmetric and not only your team is finding the program beneficial but so are your customers. That is wonderful to hear! Also, I just wanted to make sure that you saw with our latest release that you can now send pictures via text message. If you have any problems access this please contact our team at 832-930-9400 and they can help!

MARICELA
President (É.-U.)
Automobile, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Lacks MANY basic features

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : Customer service is on point in getting back to you but 4/5 request they just tell you they do not have the feature and they are working on it. Their board is filled with tons of basic request done by current customers

Avantages :

Each repair order comes up with that vehicle's specific specs from what oil filter, wiper to wheel torque.

Inconvénients :

Lacks MANY MANY basic features, i.e., old employees have to be deleted (losing old employee's address, phone number, hire & term date. Cannot post a credit for a customer. Cannot require email addresses be collected. No report to see specifically from what time to what time a technician worked on a vehicle. These are only a few of MANY!

Réponse de l'équipe de Tekmetric

il y a 3 ans

Maricela, thank you for the review! We live for the feedback and can't wait to win your shop back. We will continue to improve our features and build out a software you can seamlessly use.

Dori
Service advisor (É.-U.)
Automobile, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Shop management essential

4,0 il y a 2 mois

Avantages :

This program makes scheduling , billing, technicians workload, and progress a breeze. The text invoice feature helps the business as well as vehicle owner.

Inconvénients :

The program crashes more then others that I have used. It also loses communications with parts houses often.