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à choisir le meilleur logiciel

Description de Tempo Timesheets

Tempo Timesheets est la principale application de gestion du temps dans Jira et elle est au service des équipes de plus de 13 000 entreprises dans plus de 100 pays. Avec Tempo, vous pouvez créer des rapports granulaires en quelques secondes et explorer les données pour obtenir les informations détaillées dont vous avez besoin. Les responsables peuvent vérifier et approuver les feuilles de temps de leur équipe, ainsi qu'analyser des informations de haut niveau sur le travail effectué dans votre entreprise afin de prendre de meilleures décisions commerciales. Convertissez les événements de Google Agenda en journaux de travail pour plus de valeur ajoutée et de productivité.

Qui utilise Tempo Timesheets ?

Tempo Timesheets est au service des entreprises à la recherche d'une solution de suivi du temps facile à utiliser et sophistiquée qui s'intègre parfaitement à Jira.

Tempo Timesheets Logiciel - 1
Tempo Timesheets Logiciel - 2
Tempo Timesheets Logiciel - 3
Tempo Timesheets Logiciel - 4
Tempo Timesheets Logiciel - 5

Tempo Timesheets ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Tempo Timesheets

Tempo Timesheets

4,3 (206)
10,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
26
5
4,2 (206)
4,1 (206)
4,3 (206)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
55,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
183
245
4,3 (3 865)
4,2 (3 865)
4,3 (3 865)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Tempo Timesheets

Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Harvest
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
Evernote Teams
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des notes
Gestion des tâches
Notes et commentaires
Everhour
Fonctionnalités les mieux notées
Création des factures
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps en ligne
Timely
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification
Planification des rendez-vous
Kimai
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Bugzilla
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des flux de travail
Piste d'audit
Paymo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps des projets
Suivi du temps en ligne
TimeLog
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Suivi du temps des employés
Suivi du temps en ligne

Avis sur Tempo Timesheets

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
43%
4
48%
3
8%
2
0%
Deborah
Deborah
Senior Systems Analyst
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

JIRA Cloud TEMPO user

3,0 il y a 3 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Carlos David
Carlos David
Senior Software Engineer (Pologne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Tempo Timesheets helps you planning and auditing your project duration

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I've been using Tempo for over 4 years o maybe more. I actually used since I purchased the JIRA Cloud subscription because it is a nice add on.

Avantages :

Mainly I used integrated with JIRA to measure how much time does it take for the developers to complete the user stories. I also use Timesheet to get the monthly report and from there I manage the billing hours for the developers of our company.

Inconvénients :

When you download the report in CSV format, there are some fields that are quite confusing. For example, the logged duration of a task is presented as decimal value insted of using a time format.

Bruce
IT Consultant (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Tempo Timesheets Rocks!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We switched to Jira/Tempo several years ago (from FogBugz) because we needed a development tracking tool with a good time tracking system. We picked Jira Software Cloud first and then selected Tempo Timesheets for time tracking. No regrets with Tempo. Jira has been (and still is) an adventure at times, but Tempo Timesheets has been a solid performer from the start. And it has received significant improvements over time. It's a great choice for my company.

Avantages :

Easy to use. Integrates well with Jira Software Cloud. Reasonably priced.

Inconvénients :

Not big , but due to Jira changes, it now takes an extra click to get to Tempo time entry in a Jira ticket.

Julia
Head of Administration and HR (Luxembourg)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Updates without considering the users needs

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : Honestly, at this point I work with it because I have no other choice. But I am strongly pushing for us to get a different solution. I was fine until the timesheets were taken away and was hoping for improvements through added features

Avantages :

When I started to work at Kreios 3 years ago, we were already working with Jira/using Tempo Timesheets. We are constantly optimizing our processes and for HR as well as for invoicing I was able to implement standard processes

Inconvénients :

The recent update I like least because you just simply removed the "timesheets" feature and replaced it with "my work" which isn't anything but the reports filtered down to a person. So it wasn't a feature added but a major feature taken away. We had to instruct people on what they had to do different, we had to adapt our own accounting software that imports timesheets automattically, time tracking during weeks or months has become harder. I was honestly very upset about that. Another thing I don't like is that export feature isn't flexible enough. Also lines are cut off when there at the end of a page, no matter how you try to do it, if the export is too long. So they're not reliable (Monthly export for payroll)

Jennifer
Director (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy Time Management Tool

4,0 il y a 3 mois

Avantages :

I love that our team can not only track our overall time and I keep track of team's time management, but we can track billable time with our connect to Jira and report out on how much time our team is spending on project tickets/tasks.

Inconvénients :

Sometimes the connection to outlook is glitchy and loses connection

Shaffick
Director (Canada)
Internet, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best timesheets tracker ever

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We could not find any systems that are easy to use and could support billable and non-billable type of time entries. Tempo delivered big time and the ease of which you can add time entries, swap them out with other tickets or edit other user's timesheets and update them is simply AMAZING.

Avantages :

- VERY easy way to add time to your Jira service desk tickets - Very easily set up via the admin panel - Integrates with groups and roles - BEST time plugin I have ever used (across multiple systems) - Price point is GREAT (We use a hosted server setup) - Editing staff timesheets is a breeze...I have never used a system that os so easy to use.

Inconvénients :

- The budget period is only per month. There is no option to set other time periods, ie qaurterly, yearly etc. (this is a very big one) - Have to set up organizations again. It should integrate with the "Customer" list in jira service desk. (Very minor) - Does not have an option for rounding time to the nearest quarter of an hour (very minor) - Does not provide budget alerts (this is a very big one) - The settings screen can use some love and explanation