15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Ally

Ally est un logiciel de gestion et de suivi des objectifs qui utilise le cadre OKR (Objectives and Key Results). Le logiciel OKR est destiné aux organisations de toutes tailles qui leur permet ainsi qu'à leurs équipes d'aligner, de suivre et de mesurer les objectifs et les résultats. Les utilisateurs peuvent définir, partager et suivre leurs priorités en ligne à tout moment sur les appareils web et mobiles. La plateforme comprend également des intégrations avec des outils tels que Slack et Microsoft Teams, permettant aux utilisateurs de suivre et de gérer leurs performances à partir de leur flux de travail quotidien.

Qui utilise Ally ?

Ally assiste les entreprises à tous les niveaux, quel que soit le secteur d'activité et de n'importe quelle taille. Cette plateforme est conçue pour évoluer facilement et prendre en charge des structures commerciales complexes et multifacettes.

Ally Logiciel - 1
Ally Logiciel - 2
Ally Logiciel - 3
Ally Logiciel - 4
Ally Logiciel - 5

Ally ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Ally

Ally

4,6 (37)
Indisponible dans votre pays
7,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
20
11
4,5 (37)
4,4 (37)
4,7 (37)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
13,49 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
235
92
4,3 (12 175)
4,4 (12 175)
4,3 (12 175)

Alternatives à Ally

Asana
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des délais
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Gestion du pipeline de ventes
Tableau de bord
Sage 100
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Grand livre général
Reporting financier
Weekdone
Fonctionnalités les mieux notées
Planification stratégique
Suivi de la progression
Suivi des indicateurs clés de performance
15Five
Fonctionnalités les mieux notées
Auto-évaluation
Configuration/suivi des objectifs
Gestion des évaluations de la performance
Google Sheets
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Importation et exportation de données
Recherche/Filtre
Paycor
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des candidats
Portail des employés
Publication d'offres d'emploi
Entelo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des flux de travail
Portail libre-service
Recherche de CV
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Données en temps réel
Modélisation et conception de processus
Méthodes classiques

Avis sur Ally

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
70%
4
24%
3
3%
2
3%
Yamin
Yamin
Head of People Operations (Myanmar (Birmanie))
Utilisateur LinkedIn vérifié
Agriculture, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Expensive, but one of the best for OKRs

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

Ally is by far the best OKR software I have used or tried out. It's intuitive and easy to use.

Inconvénients :

It was too expensive. We could only use it for the company and department level OKRs with senior management and department head. It was too expensive to use for every single employee in the company.

Siddharth
Engineering Manager (Inde)
Santé, bien-être et fitness, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Best tool to track OKRs

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

%age tracking on task level and overall picture on where we are, is what I like the most.

Inconvénients :

The pricing is on a higher side, it could have been lowered, as at this price, we might not be able to get it adopted for whole org.

Réponse de l'équipe de Ally.io

il y a 3 ans

Hi Siddharth, Thank you for your feedback, we really appreciate it! We're glad you're finding Ally.io helpful. Thanks again, Marilyn at Ally.io

Bruce
VP Solution Delivery (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Weird UI

2,0 il y a 4 ans

Commentaires : We are supposed to be tracking our entire company OKRs with this tool. I find that I hate the UI so much and am so mystified by it that I start avoiding the weekly update OKR task

Avantages :

I like having a tool to manage the OKR process. I like the check-ins, teams, sub-teams, individual and team OKRs

Inconvénients :

Weird UI, I am constantly struggling with it. It needs to be significantly easier to setup and manage OKRs, users and team branches in the tool

Réponse de l'équipe de Ally.io

il y a 3 ans

Hi Bruce, Thank you for your feedback, we really appreciate it. We'll pass along your input regarding the UI to our product team and work on improving this! Thanks again, Marilyn at Ally.io

Taylor
CRM Manager (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Ally overall has been great with just minor dislikes

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

The ease of use and setup of Ally has been great. Being able to connect to both Salesforce and Tableau has been one of the biggest benefits along with checking in through Slack. The customer service team is very responsive and helpful with questions and have been a pleasure to work with so far.

Inconvénients :

The software we were using had a better dashboard display to easily show the top company Objectives. This was beneficial for company meetings. Our CEO struggles with this part of Ally but it is really the only issue we have had.

Colm
CFO (É.-U.)
Ressources humaines, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Provides Great Visibility into the Work that Matters

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Provides great visibility into the work that matters. Before, we were using Google sheets to plan and track our strategic priorities, which made it difficult for the organization to know where we stood at any point in time. Now it is easy to see in real time how we are doing. Super easy to learn and use. If you can navigate a web site, you can easily use this product. That is important when we are inviting in additional users. We don't have a large support function within our company, so any users questions come to me. Fortunately, given the simplicity of the UI, that has been very manageable so far. Seamless integration with all of the systems we already use like Salesforce, Slack, Asana, Google Sheets, Hub Spot and many others. Connecting these systems to Ally requires no IT support and takes less than a minute. This means users can continue to do their work wherever they are most comfortable. Ally just brings it all together so there is one place where we can see how we are doing. Tremendous customer support. Every time an issue does come up, the company has been extremely quick to respond. I wish all my vendors were this easy to work with.

Inconvénients :

We have been using the product for about 2 months so far and don't have any major complaints. The product does not have every feature we would like, but the company seeks our input and is working aggressively to implement the ones that make sense, which is all you can ask for. They have already addressed two features we asked for, both of which were rolled out in less than two weeks from the time we asked for them.

Réponse de l'équipe de Ally.io

il y a 3 ans

Hi Colm, Thank you for your feedback, we really appreciate it! We're glad you're finding Ally.io helpful. Thanks again, Marilyn at Ally.io