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à choisir le meilleur logiciel

Description de Commusoft

Commusoft est un logiciel cloud B2B tout-en-un conçu pour les entreprises de maintenance sur site comptant plus de 3 techniciens. Plus de 15 000 utilisateurs font confiance à Commusoft chaque jour. Celui-ci vous aide à gérer votre CRM (Customer Relationship Management), vos devis, vos ordres de mission, les agendas de vos techniciens, la gestion des ressources, l'inventaire, la PPM (Project Portfolio Management), les SLA (Service Level Agreement), les listes de contrôle et la facturation. Le logiciel s'intègre à des outils populaires tels que Mailchimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, QuickBooks et Google Agenda. Accessible sur votre PC, Mac, iPhone, iPad, votre téléphone Android ou votre tablette Android.

Qui utilise Commusoft ?

Commusoft est un logiciel de service en ligne tout-en-un qui vous permet de gérer votre activité de maintenance sur site : base de données client, devis, ordres de mission, répartition, ressources, inventaire, facturation, paiements, etc.

Commusoft Logiciel - 1
Commusoft Logiciel - 2
Commusoft Logiciel - 3
Commusoft Logiciel - 4
Commusoft Logiciel - 5

Commusoft ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Commusoft

Commusoft

4,8 (191)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
146
20
4,6 (191)
4,6 (191)
4,8 (191)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 £GB
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
85
1
4,7 (136)
4,6 (136)
4,9 (136)

Alternatives à Commusoft

Powered Now
Fonctionnalités les mieux notées
Création des factures
Facturation
Facturation en ligne
ServiceMax
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Historique des services
Planification
Jobber
Fonctionnalités les mieux notées
Création de bons de travail
Gestion des clients
Gestion des employés
Simpro
Fonctionnalités les mieux notées
Autorisations basées sur les rôles
Planification de la maintenance
Planification des tâches
Joblogic
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Base de données de clients
Gestion des calendriers
Flobot
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
BigChange
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification
Planification en temps réel
Less Paper
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Données en temps réel
Planification
FieldPulse
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Facturation
Historique des services

Avis sur Commusoft

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
77%
4
21%
3
2%
Phil
Phil
Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Reliable, advanced, bespoke software that I genuinely couldn't run my business without.

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

Apart for the ability to seamlessly control every aspect of my business, from the initial customer inquiry all the through to invoicing, it's the customer support and wide range of industry-specific knowledge which the Commusoft team delivers that sets them apart from the competition. I really don't know how I managed before using Commusoft. Commusoft is constantly evolving and updating. Whenever I think of a function I would like to see available it's usually already been thought of and in the process of happening.

Simon
Managing Director (R.-U.)
Équipements publics, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Exquisite

5,0 l’année dernière

Commentaires : Since incorporating Commusoft in to our business in 2012, the software has assisted us greatly in developing and growing as a business. They are constantly working on new updates and developments to improve the software and add new features and if you do have any issues along the way, they are always on hand to assist you with client support.

Avantages :

It covers almost everything we need from the diary, invoicing, estimating and key reporting.

Inconvénients :

Integration (transfer of date) with Sage can be problematic. It wasn't always problematic but has been more recently.

Aaron
CEO (R.-U.)
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good software system

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Good system very little downtime or breaks in service

Avantages :

Fairly easy to use with handy support feature

Inconvénients :

Sometimes feel support doesn't really answer the question you're asking. Can be a bit complicated to use and lots of features are unused. Have to fit how we work to software system not it work around us

Martin
Heating engineer, Director (R.-U.)
, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Experience with commusoft

3,0 il y a 7 ans

Commentaires : When you first start you should be given more one to one help, then mistakes wouldn't happen.
Bit disappointed with the diary and other features, cant understand why I've not been set up on the new system yet which looks a lot better.
Seem to be having lots of problems with the two systems together quick books and commusoft.

Avantages :

Customer data base, quick to find out what you have done at a property,

Inconvénients :

need more training on how to use the software, now ive been using it a while, I'm sure there is plenty of bits I'm not using that I could be using

Réponse de l'équipe de Commusoft

il y a 7 ans

Hi Martin, we appreciate users have different roles/skills within a business, so we provide users access to our knowledge base which contains videos/guides about how to use the system. We have training programmes for 1-2-1 training, walking clients through the system and provide consultation on how to adhere to best practises when using the system. Let me know if you want more details. I've checked with the technical team regarding QB and cannot see open tickets with you on this, please email support@commusoft.co.uk who will be happy to help. As much as we would love to have all our clients on the new version, the process is not a simple software upgrade and much more like moving from one software to another. This means the process is longer and more complex. We¿ve already started migrating clients as part of the beta program so we can make sure we are ticking all the boxes as your data is important to us, as it is to you.

MaryRachel
Righthand (É.-U.)
Fabrication électrique/électronique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Shockingly Grateful

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : The Trades have the reputation of being behind the times. Once we signed the agreement, we are able to break the stereotypical that plagues the Electrical Industry.

Avantages :

Two years ago we landed on Commusoft to take us, Voity Electrical, to the next level. Commusoft has delivered and we never looked back.

Inconvénients :

The system is so complex and customizable- Its a lot think about and figure out the best way to set-up. FYI- This is self doing. In this moment right now- I have Debit Chase Pipeline, Heat Pump Pipeline, Generator Pipeline, Sequences, ironing out the questions customer care before handing off to the Crew. I have so many solutions and figuring out the best way execute- I am playing the smallest 🎻Violin

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