Salesforce B2B Commerce

Salesforce B2B Commerce

Description de Salesforce B2B Commerce

Salesforce B2B Commerce est la solution d'e-commerce B2B qui vous permet de commercialiser plus rapidement, vous donne une vue connectée de votre client au sein du marketing, du commerce, des ventes et du service, vous offre une expérience en ligne moderne et B2C pour vos clients B2B.

Qui utilise Salesforce B2B Commerce ?

Pour les entreprises B2B qui veulent augmenter leurs revenus en ligne en facilitant les achats par les clients, en aidant les clients de longue date et en rendant les équipes de vente plus efficaces en automatisant la prise de commande.

Salesforce B2B Commerce Logiciel - 1
Salesforce B2B Commerce Logiciel - 2
Salesforce B2B Commerce Logiciel - 3
Salesforce B2B Commerce Logiciel - 4

Salesforce B2B Commerce ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Salesforce B2B Commerce

Salesforce B2B Commerce

4,7 (7)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
58
Intégrations introuvables
4,6 (7)
4,3 (7)
4,6 (7)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
323
13
3,8 (1 301)
3,8 (1 301)
3,7 (1 301)

Alternatives à Salesforce B2B Commerce

NetSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Alerte de paiement en double
Gestion d'entrepôt
Rédaction de chèques
Act!
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Système de calendrier et de rappel
BigCommerce
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Panier d'achat
Sécurité des données
Shopify Plus
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des commandes
Sécurité des données
Sana Commerce
Fonctionnalités les mieux notées
Catalogage/catégorisation
Gestion des commandes
Pour le B2B
Cloud ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion financière
Suivi des frais
Intershop
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
OnPrintShop
Fonctionnalités les mieux notées
Configurateur de produits
Gestion de contenu
Gestion des commandes
B2Sell B2B & eCommerce
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Salesforce B2B Commerce

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
71%
4
29%
Jason
Internet Marketing Analyst (R.-U.)
Produits pharmaceutiques, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Salesforce B2B Commerce is the best ecommerce platform for managing and fulfilling online orders

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : We wanted an eCommerce platform to manage all our products for our online store, manage orders and returns, manage to ship, and retarget lost leads all in one place. The platform is great for B2B providing a B2C-like experience. Very easy to use and manage. Offers great reporting features.

Avantages :

It is a very straightforward platform with no complicated UX. Inventory tracking and management are the best within SF B2B Commerce. Customer support is truly exceptional, they go into detail and solve issues in no time. Great for designing an online store and providing personalisation to visitors. Truly exceptional at product catalogue and checkout process. Offers customizable reporting and analytics that helps businesses to understand the present and future for ROI and conversions.

Inconvénients :

The integration with another third-party application is complicated. Not the best shipping options available are present at the start unless you integrate with other applications. The high cost of implementation and monthly pricing is high, is a huge drawback.

Fateyma
Marketing manager (R.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Very powerful ecommerce platform

4,0 il y a 10 mois

Commentaires : The platform provides a B2C-like experience to B2B organisations. Very efficient and easy to use and control. We wanted to manage all our online orders and increase the UX of our online store and Salesforce B2B commerce has made us convert very efficiently.

Avantages :

Salesforce B2B commerce is a very powerful e-commerce platform which is very easy to use and manage. The reporting within the platform is highly customisable. The order process and management is very straightforward and to the point. Great features around the online storefront and designing the online store.

Inconvénients :

The only dislike from my side is the price of implementation and the overall cost of the platform, not recommended for small-sized businesses or startups.

Mohammad
Demand Generation Lead (R.-U.)
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Truly exceptional B2B commerce platform

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

-Excellent Multi-Channel support - Very user-friendly interface -Outstanding for processing orders and managing all inventory -Offers one of the best integration within the market -Great for managing all the product catalogs and managing content on the online store -Offers one of the best personalization -Great for upselling and cross-selling -Offers great features for targeting prospects that abandon the shopping cart

Inconvénients :

-Does require a good amount of training to get started -It is pricey for small B2B organisations -Cost of implementation is high

Tony
CEO (Canada)
Photographie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Salesforce B2B Commerce Is The Best Platform To Use

5,0 l’année dernière

Commentaires : It was initially very easy to set up and with all the online tutorials available it was easy and enjoyable setting up this software for our business.

Avantages :

Everything is controlled in this platform for our business. We do not need to use any other cloud software as every feature we need for our business can be found within Saleforce. Most employees are familiar with Saleforce already so it makes it very easy when new employees come and work for us.

Inconvénients :

I can honestly say I do not have any cons regarding this software.

Mark
Marketing Manager (É.-U.)
Eau/gaz/électricité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Salesforce is a good b2b crm

5,0 il y a 6 mois

Avantages :

The software allows me to drill through and qualify prospects and leads at a very good pace. It allows me to identify all of them into categories for effective marketing and time management

Inconvénients :

Manually linking contacts to individual opportunity locations can create admin problems when dealing with same company name chain locations