17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Jive

Jive Software, qui fait partie du groupe de solutions d'expérience client d'Aurea, fournit une passerelle pour les ressources les plus importantes des entreprises : les équipements et les connaissances. Jive accélère la transformation numérique de votre lieu de travail grâce à sa solution d'intranet interactif de pointe qui assure le lien entre les personnes, les informations et les idées pour aider votre entreprise à surpasser ses concurrents. Avec plus de 30 millions d'utilisateurs dans le monde entier provenant de tous les secteurs d'activité, Jive est un des leaders du secteur.

Qui utilise Jive ?

Solution conçue pour les moyennes et grandes entreprises, regroupant des fonctions de motivation des collaborateurs, d'alignement et de productivité pour optimiser la collaboration et la communication.

Jive Logiciel - 1
Jive Logiciel - 2
Jive Logiciel - 3
Jive Logiciel - 4
Jive Logiciel - 5

Jive ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Jive

Jive

4,0 (48)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
82
18
3,8 (48)
3,8 (48)
3,9 (48)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
65,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
54
3
4,5 (19)
4,0 (19)
4,4 (19)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Jive

Truly
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Weave
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Conforme HIPAA
Notifications en temps réel
MangoApps
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Outils de collaboration
Stockage de documents
Speakap
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Blink
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Chat en temps réel
Gestion de la communication
Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion de contenu
Gestion de la base de connaissances
Jalios
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Discussions/forums
Fil d'activités et d'actualités
Axero
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Recherche en texte intégral
Stockage de documents

Avis sur Jive

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
3,8
Service client
3,9
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
35%
4
42%
3
15%
2
4%
1
4%
Abiola
Abiola
Consumer Relations Analyst (Nigeria)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Biens de consommation
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Social network styled interaction.

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

Jive provides my organization with a social network styled platform where employees can interact and collaborate outside emails. It is completely mobile ,therefore I am able to use Jive while on the move to follow current company news , access my Jive inbox and manage all of my communications , while also being able to create and share documents.

Inconvénients :

The Jive homepage is overly crowded , making Jive difficult to navigate.Personally,I see the Jive user interface as un-intuitive.

Mandie
tx coordinator (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Jive helps us stay connected!

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

We use Jive for our phone system and it sends after hour calls to my cell phone via email.

Inconvénients :

We are looking for a training for our front desk team to learn more about the features.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Overall a good product but could use better customer service.

3,0 il y a 7 ans

Avantages :

The UX/UI for the end user is very good. I conduct training for all of our new hires and they find it easy to use and navigate. Several different options allow for some customization of "places" and the admin console is quite robust in terms of permissions, email notifications, and news feed structure. The free mobile app functions as a great extension of the web app. They seem to be on the verge of greatness in terms of fine-tuning what they current offer and expanding into new features.

Inconvénients :

When we first started using Jive about 3 years ago, the customer service was pretty good, but since it was acquired, the new focus seems to be less on keeping their previously good customer service and more on pushing current customers to upgrade (and spend more money). While they may still be transitioning due to the acquisition, I get the sense that Jive could be really great only if they stop treating their customers like prospects with a lot of extra money in their budgets to spend on upgrades and consultant fees, and start providing the same level of customer service.

Cami
Cami
Owner (É.-U.)
Mode et vêtements, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good product, and great customer service

4,0 il y a 8 ans

Commentaires : There are always wants when it comes to customized software, but most companies just write you off when you have met your budget or end of a contract. Jive customer service is second to Sauce Labs for listening to the customer. They joke around with you and become a friendly customer service. Their software is like a company Facebook for our corporate account. It's a social place where we can share content. Jive has been able to help our company share and live to stream our content that is easy enough for that lady that's been in our company for 35 years that refuses to upgrade her IE8 browser. It's simple where the image or spot that someone would assume where something would be. I highly recommend them. They do have their downfalls in their search, however. Previously powered by GSA, but since changing away from them it causes our biggest complaint within the company. If tags aren't used on the document or you don't know the exact title or phrasing you have a hard time finding ideal content.

Avantages :

3rd party company varieties to add-on, UI, and customer service

Inconvénients :

Search engine

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good tool for intranet site or internal wiki

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : Improved collaboration, and once it had been adopted widely across the company, the internal site we built using it became a must-visit destination each day because it made it easy to quickly see what's going on around our large company.

Avantages :

Used for an internal company site, Jive is a simple, user-friendly tool to allow employees to easily collaborate and communicate in their work and other initiatives. I've also found it's very handy for the sharing of documents, and the ability to limit visibility of those documents where necessary is a definite plus.

Inconvénients :

There is not much to dislike once you get used to it, which doesn't take long. The only place in which I've found it can be a little buggy is my personal feed of updates I'm following in my inbox, which does not always mark items as read when I want it to.