17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Blend

Blend rend le processus d'obtention de prêt plus simple, plus rapide et plus sûr. Grâce à sa plateforme de prêt numérique, Blend aide les institutions financières à stimuler leur productivité et à offrir des expériences client exceptionnelles. Blend traite régulièrement plus de 2 milliards de dollars de prêts hypothécaires et de prêts à la consommation par jour, aidant ainsi des millions de consommateurs à emménager et à accéder au capital dont ils ont besoin pour mener une meilleure vie.

Qui utilise Blend ?

Associez des partenaires avec des banques de détail, des coopératives de crédit et des banques hypothécaires de différentes tailles pour offrir des solutions de prêt numériques en matière d'hypothèque, de produits de capitaux propres, de prêts automobiles et d'ouvertures de comptes de dépôt.

Blend ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Blend

Blend

3,6 (5)
80,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
36
4
3,4 (5)
3,5 (5)
3,3 (5)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
99
1
4,7 (277)
4,7 (277)
4,8 (277)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Blend

The Mortgage Office
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Gestion des emprunteurs
Traitement des prêts
Mortgage Automator
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des portefeuilles de prêts
Gestion des prêts
Traitement des prêts
The Loan Office
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
HES LoanBox
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des emprunteurs
Gestion des portefeuilles de prêts
Rapports et analyses
Intelligrow
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Lendstream
Fonctionnalités les mieux notées
Candidatures en ligne
Gestion des documents
Prise en charge de plusieurs devises
ABLE Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Gestion des prix
Piste d'audit
Turnkey Lender
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Rapports et analyses
Traitement des prêts
LendingWise
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des prêts
Signature électronique

Avis sur Blend

Note moyenne

Note globale
3,6
Facilité d'utilisation
3,4
Service client
3,3
Fonctionnalités
3,6
Rapport qualité-prix
3,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
40%
4
20%
3
20%
1
20%
Michael
Michael
Loan Consultant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

The Benchard and Standard product in the industry

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall its a HUGE time saver and a HUGE help to keep customers organized and task lists updated in one central place.

Avantages :

it is highly customizable overall and integrates very well with important 3rd party apps such as DocuSign and of course LOS such as Encompass.

Inconvénients :

while the customer application side is VERY good, it could still use further customizations to be able to steer customers to input the correct info based on if/then questions. it could also use integration with google maps to lookup businesses and home addresses to auto suggest while typing.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Highly Customizable & Useful Tool

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : So far we've been using it for nearly two months and it's been helpful especially with the changes within the mortgage industry. Our customers seem to be able to navigate their end of the process while the loan officers and operations team may have a higher learning curve due to the multiple facets, we're all getting used to the system. I do like how the system can also generate asset statements directly from the client's accounts when allowed although not all investors allow for this.

Avantages :

Highly customizable. Whatever industry you are in, Blend can be adapted to fulfill the required CRM needs your organization will need. For my companies specific needs, we were able to adapt it to a high functioning data collection system for new clients seeking a mortgage. Everything is transferrable within our systems from Blend and being able to have it mimic our not so "user friendly" interface but in a clean client facing format is very important.

Inconvénients :

As with anything that is customizable, there are always too many options which can create training delays and confusion with a large user base. Often times, too much customization is not good and I found that my organization allowed for more functions than I believed necessary to fulfill our tasks.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Semi-conducteurs, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

I Thought Glitchy Online Forms Were a Thing of the Past

1,0 il y a 3 ans

Commentaires : Terrible. It's 2021, not 1997. Fix your crap Blend!

Avantages :

I don't like Blend software at all. It doesn't work. Filled with bugs.

Inconvénients :

As a consumer attempting to secure a bank loan through Truist bank, the online form that you need to eSign does not work. I'm trying to get a home loan. Instead, I'm trying to get this crappy software to work. I work in a software development lab as a manager. I know what I'm talking about. Blend is selling complete crap to stupid bankers that don't know any better and apparently don't care what their customers go through to get a loan

Michael
CIO (É.-U.)
Services financiers, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

feature rich

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : speed to market with market-leading POS software... exactly what we needed

Avantages :

product is feature rich and borrowers and banker both find it easy to use; we get lots of positive feedback

Inconvénients :

integrations need to improve--this is happening now, so that is good.

bette
Broker (É.-U.)
Immobilier, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

New Idea

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : Concept seems good but there would need to be more features to continue use.

Avantages :

The app was easy to download and provided by a lender with the goal to connect the realtor and realtor's buyer lead to the lender.

Inconvénients :

It did not work out like intended. Buyer did not follow through with the app to fill out a mortgage application at least via the app. It could get cumbersome for a Realtor to keep up with an app for each different lender.