Description de Exclaimer

Exclaimer est le premier fournisseur de gestion de signature électronique pour Microsoft 365 (anciennement Office 365), Microsoft Exchange et Google Workspace (anciennement G Suite). Concevez des signatures d'e-mails en quelques minutes sans compétences HTML nécessaires. Cette solution offre aux utilisateurs une signature électronique complète, dynamique et professionnelle lorsqu'elle est envoyée depuis n'importe quel appareil, y compris Mac et mobiles. Cette solution crée des économies importantes en réduisant la charge du personnel informatique actuel.

Qui utilise Exclaimer ?

Exclaimer est conçu pour les entreprises de toutes tailles et verticales utilisant Microsoft 365 (anciennement Office 365), Exchange et Google Workspace (anciennement G Suite). Elle est utilisée par plus de 75 millions d'utilisateurs dans plus de 150 pays.

Exclaimer Logiciel - 1 Exclaimer Logiciel - 2 Exclaimer Logiciel - 3 Exclaimer Logiciel - 4

Exclaimer ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Exclaimer

Exclaimer

4,6 (470)
13,60 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
46
9
4,3
(470)
4,4
(470)
4,4
(470)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
49,99 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
20
1
4,8
(128)
4,4
(128)
4,6
(128)

Alternatives à Exclaimer

Things
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Modification et mise à jour des tâches
Programmation des tâches
Mimecast Cloud Archive
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
WiseStamp
Fonctionnalités les mieux notées
Création de signatures
Gestion des signatures
Modèles de signatures
Xink Email Signature
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Crossware Mail Signature
Fonctionnalités les mieux notées
Modèles de signatures
Signature spécifique à la campagne
Templafy
Fonctionnalités les mieux notées
Mise à jour automatique
Modèles de signatures
Signature spécifique à la campagne
Ivanti User Workspace Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Attributs définis par les parties prenantes
Définition des priorités
Rapports et analyses
MimeCast Email Security
Fonctionnalités les mieux notées
Filtrage des e-mails
Protection contre les menaces
Quarantaine
Email Signature Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Exclaimer

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
65%
4
30%
3
4%
1
1%
Trish
Trish
Documentation Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Allowed us to create a cohesive but unique for each of our brands.

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, I really love the product - our Marketing Team also loves because they can make banner announcements without sending a lot of instructions and requirements to the team.

Avantages :

The most impactful feature has been the ability to standardize signatures. We were definitely all over the place with signatures. No matter how hard we tried to get everyone on the same page internally, there were always rogue signatures, logos, etc.

Inconvénients :

The only think I wish was different is the way we purchased - we didn't get enough licenses so we have to turn on signatures individually. We are in the process of getting all of our records completed so we can get everyone on board when we renew.

john
it manager (Australie)
Vente en gros, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Ease of use and great value for money

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Very positive.

Avantages :

Ability for non technical users to easily design, assign a d manage all aspects of corporate email branding.

Inconvénients :

Not much. Everything more than exceeds our requirements.

Carol
Practice Manager (Australie)
Comptabilité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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Review

3,0 il y a 3 semaines Nouveau

Avantages :

It was our first time using a centralised signature so we were happy with the result in that regard but overall didn't find the software user friendly and the interface was hard to navigate.

Inconvénients :

I found it very difficult to edit the signatures and customise for different teams/departments. Overall found the portal difficult to navigate.

Richard
Group Marketing Manager (R.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Essential for managing your company signatures

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : The way you can segment the signatures across different departments/companies within the group is fantastic. Once you understand how it allocates each signature its so simple. You need to ensure your 365 data on your employees is all filled in correctly, but once this is done the whole segmentation is great. We have 3 companies within our group each with different departments & I can have a different signature with everyone if I wish.

Avantages :

The fact it allocates the signatures to your mobile devices too. Even if you are using Apple Mail rather than the outlook app the results are still fantastic. I also love the fact that the "Client Side" set-up allows you to see the signature on your computer when creating the outgoing email. This was a must for my MD and exclaimer delivered.

Inconvénients :

The sync of any changes to your signature on desktop email can take a while to happen (upto 30mins or so) which can be a little frustrating, however its almost immediate on mobile devices.

Britten
Marketing Director (É.-U.)
Machines, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Not perfect but it solves a lot of problems for us

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : The problems we are solving is brand recognition and consistency in emails. Also comprehensive information consistency for each associate. It's convenient and helpful.

Avantages :

Integration and set-up took the longest just getting all our employee info into the fields. But once set-up, it was fairly easy to use and manage. We love the ability to have different signatures for each of our divisions.

Inconvénients :

Not being able to turn off signatures on replies - you can, but it turns it off on all replies, including replying for the FIRST time to a customer or vendor. If a customer reaches out to you first and you've turned off signatures for replies, the reply you make to that customer and essentially emailing them for the first time, won't include your signature. We just wanted to be able to turn it off after you've replied or emailed someone for the first time within the same thread so there wouldn't be so many graphics in one thread. But right now, if you turn off the signatures on replies, it turns it off for every reply regardless if it's the 1st, 2nd, etc. There are also some problems with iOS where the images in the signature each turn into attachments to the email upon replies on mobile email. There is a work around but we are still having a few problems.

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