17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Measured

Élue parmi les meilleures technologies de mesure et d'analytique par AdExchanger, Measured aide les marques à se développer en mesurant la contribution incrémentielle des médias par rapport aux résultats souhaités. Grâce à une approche d'expérimentation transparente qui apprend sans cesse, Measured fournit aux spécialistes du marketing des informations exploitables en continu pour les aider à améliorer leur efficacité et à faire évoluer les médias afin d'obtenir une croissance optimale. Les expériences sont optimisées par la Marketing Data Warehouse de Measured qui respecte les lois en matière de protection de la vie privée.

Qui utilise Measured ?

Les marques DTC (Direct To Consumer), marques d'e-commerce et commerces de détail.

Measured Logiciel - 1
Measured Logiciel - 2
Measured Logiciel - 3
Measured Logiciel - 4
Measured Logiciel - 5

Measured ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Measured

Measured

5,0 (10)
0,01 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
53
5
4,8 (10)
5,0 (10)
4,9 (10)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
999,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
111
18
4,7 (51)
4,9 (51)
4,9 (51)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Measured

Dreamdata
Fonctionnalités les mieux notées
Attribution multi touch
Mesure des performances
Suivi du ROI (Retour sur Investissement)
Solitics
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de contacts
Planification des campagnes
MeasureSquare
Fonctionnalités les mieux notées
Coût des tâches
Matériaux d'assemblage
Relevé des matériaux
Singular
Fonctionnalités les mieux notées
Mesure des performances
Suivi du ROI (Retour sur Investissement)
Tableau de bord
SAS Customer Intelligence 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Planification des campagnes
Suivi des conversions
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
Marketo Engage
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Livraison de contenu
Planification des campagnes
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Improvado
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Conversion de bases de données
Gestion du stockage de données

Avis sur Measured

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
100%
Mark
Mark
Operating Partner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Médias en ligne, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Finance and marketing are finally speaking the same language: incremental contribution!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Measured has solved the cross channel attribution problem through a creative approach anchored on really smart experimentation. Finally, we have a trusted cross channel media reporting tool for our portfolio companies that applies the finance concept of incremental contribution to media portfolio investment decisions.

Avantages :

Cross channel reporting allows for a bird’s eye view of your media portfolio, and also supports the depth to go into tactics for the channels. Metrics that align not only channels, but the finance and marketing team’s goals. Methodology based on incrementality experimentation, so the challenges with MTA do not apply. Services/Team who have been in marketing measurement for a long time.

Inconvénients :

Due to the complex nature of attribution/design of experiment work, requires some services team help to get setup. Excited for more to be done.

Noelle
Chief Marketing Officer (É.-U.)
Mode et vêtements, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Actionable cross channel attribution through incrementality measurement

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Cross channel attribution is a difficult problem to solve. Measured's creative approach rooted in incrementality measurement has enabled us to unlock cross channel attribution reporting we can trust to inform our media investment decisions.

Avantages :

With updates in privacy laws and breakage all over the place, we decided not to go down the multi-touch attribution path. Measured’s incrementality approach leads to reliable outputs to inform our media budget decisions. Our team logs in regularly and is able to quickly get insights they need. Easy to use and on-board.

Inconvénients :

Nothing notable. We have been very happy with the product and our results today.

Gail
Marketing Director (É.-U.)
Vente au détail, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Powerful tool for getting the most out of your marketing data

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We hated that we couldn't see how channels and marketing initiatives were performing other than through the networks themselves (which gave inflated numbers) or by using dated last-click measurements. We wanted to be able to effectively look at performance and incremental value so that we could efficiently allocate our budgets.

Avantages :

Very knowledgeable team who is incredibly good at onboarding and explaining the numbers/process. Methodology is very sound. Great responsiveness from the account team. Tableau interface is easy to use and quick. Loads of useful data.

Inconvénients :

Some of this may be difficult to explain to less analytically-inclined people in the organization

Serena
Sr. Manager, Performance Marketing (É.-U.)
Mode et vêtements, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Hands-On Attribution Partner

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

The team at Measured is very strategic and proactive in making suggestions to our marketing mix, based on the data. Over the past year, we've adjusted our media mix using the out-of-the-box dashboard that Measured provides, as well as developed custom dashboards that speak more to the insights that we wish to uncover for the business. Integrations with other data systems are completely handled by the Measured team.

Inconvénients :

While the team has been able to make customized dashboards, we don't currently have the option to dig into more granular channel level insights.

Anne
Director of Ecommerce (É.-U.)
Vente au détail, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Partner

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

The strategic partnership - the team is very knowledgeable and they listen.

Inconvénients :

No cons. The team continues to make updates based on user recommendations.