Description de Enterprise Bot

Des chatbots optimisés par IA (intelligence artificielle) de pointe permettent de mettre le service client et les interactions de ventes à niveau. L'automatisation des réponses aux e-mails optimisée par IA permet de gérer les e-mails des clients plus rapidement et efficacement. Les bots vocaux automatisés de bout en bout offrent un support client rationalisé. L'éditeur fournit des outils d'IA conversationnelle à la fois rentables et à la pointe du secteur pour le chat, les e-mails et les appels, afin de révolutionner les interactions client des grandes entreprises à travers le monde.

Qui utilise Enterprise Bot ?

Les grandes entreprises dans le monde entier, dans des secteurs aussi divers que les transports, les finances et les assurances.

Enterprise Bot Logiciel - 1
Enterprise Bot Logiciel - 2
Enterprise Bot Logiciel - 3
Enterprise Bot Logiciel - 4
Enterprise Bot Logiciel - 5

Enterprise Bot ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Enterprise Bot

Enterprise Bot

4,5 (10)
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
153
10
4,6 (10)
4,4 (10)
5,0 (10)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
74,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
183
41
4,4 (937)
4,0 (937)
4,3 (937)

Alternatives à Enterprise Bot

Intercom
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Relevé et historique des chats
Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'assistance téléphonique
Gestion des billets
Suivi des tickets d'assistance
Vizir
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Commence
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion du pipeline de ventes
Système de calendrier et de rappel
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Front
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des boîtes de messagerie
Gestion des e-mails
Drift
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Relevé et historique des chats
Réservation en ligne
LiveAgent
Fonctionnalités les mieux notées
Chat proactif
Gestion des billets
Messagerie client en temps réel
User.com
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des contacts
Gestion des e-mails

Avis sur Enterprise Bot

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
30%
3
10%
Nurul Salimah
Nurul Salimah
Oracle Database Administrator (Malaisie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Quick chat and live support chat

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : It is a great alternative to let customers to directly connecting and chatting with us. It has help our customer to have a quick replies for their inquiries.

Avantages :

It's a great and precious customer support application that is easy to incorporate into a webpage or e-commerce without requiring knowledge and skills. Place the widget or the scripts it generates in the target position. It includes a lot of customization possibilities for design and translation and responds automatically. Because agility and quickness in service are critical for client retention, time and pleased customers are saved.

Inconvénients :

Setting up meetings using the live chat interface might be a friendly alternative, especially if the system can recognize spam users. Even though they're not clients, Enterprise Bot allows anybody to enquire about corporate information.

imane
Project manager (Suisse)
Assurance, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Very nice experience with Enterprise bot

5,0 l’année dernière

Commentaires : Throughout the process from contracting to production and even after the production, the customer satisfaction was the priority one for Enterprise bot.
We were supported all along by rigorous ans conscientious project manager.
During the implementation, we informed Enterprise bot about some unforseen requirement not sent at the begenning and Enterprise Bot did the necessary to stick to the planning.
They also helped us to reach our KPIs to make the pilot a success.
Enterprise bot is very flexible and delivers high quality mirroring the orinigal demand, adding the possibility to improve it in the future.

Avantages :

We enjoyed: - the flexibility about the software (Rule-Based Chatbot + IA chatbot) and the adaptation of the IA. - the user-freindly interfaces - the simplicity and completeness of the interfaces in terms of functionality - the ease of training the AI - the easy addition of a language -the strength of the product engine which avoids doing specific development for very specific requests - Reporting

Inconvénients :

Not being able to filter on requests not understood by the chatbot Ability to find duplicates tiggers in different intents Co-browsing module directly integrated in the lifechat

Yoëlle
Innovation Consultant (Suisse)
Loisirs, voyage et tourisme, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

The best people and support

4,0 l’année dernière

Avantages :

Overall the system is very easy to use and even without much coding background understandable. The quality of the software is good and it supports the customer to the best of its capabilities. Lastly, the people you are working with are very understanding, supportive, and collaborative, which makes every project with them fun and easy.

Inconvénients :

As I am not an IT expert, I don't know how feasible these options are. Though, using two languages complicates the system since this results in two back-ends.

Gloria
Digital Marketing Manager (Suisse)
Services financiers, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great for customer care support

5,0 l’année dernière

Avantages :

The click bot helped us to give real-time answers to our new clients on the website and social media (Facebook).

Inconvénients :

The process of creating (conversation's flow, content, translations, etc...) a chatbot is time-consuming, but we were able to implement our click bot just in time for the launch of our financial product thanks to the support of the Enterprise Bots team.

Réponse de l'équipe de Enterprise Bot

l’année dernière

Thank you for your response, Gloria. Appreciate your valuable feedback. As you have rightly pointed out, we too have recognised the time and effort taken to build a bot using intents and triggers. To make bot-building simpler and easier, we have built a new solution that cuts down the human effort and gets your bot up and running in a day. Happy to explain further!

Kilian
Projektleiter Digitalisierung (Suisse)
Transport routier/ferroviaire, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Innovatives und felxibles Unternehmen

4,0 l’année dernière

Commentaires : Dank Enterprise Bot können wir unseren Kundinnen und Kunden einen innovativen Kommunikationskanal anbieten.

Avantages :

Die Chat Bot und Live Chat Funktion welche Enterprise Bot anbietet ist ein Mehrwert für unsere Kunden.

Inconvénients :

Das Training des Bots ist sehr zeitaufwändig und ein stetiger Prozess.