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à choisir le meilleur logiciel

Description de Endear

Endear est une plateforme de CRM (Customer Relationship Management) et de gestion de la relation client pour le commerce de détail, conçue pour développer les ventes et renforcer les relations avec les clients.

Organisez les données des clients, envoyez des campagnes personnalisées par e-mail et par SMS et analysez les performances des services d'approche, des magasins et des équipes sur l'ensemble des canaux. De plus, Endear Stories vous permet de gérer et de partager des produits personnalisés pour générer des clics et des conversions. De plus, grâce à la fonctionnalité de messagerie instantanée intégrée, vous pouvez dialoguer instantanément avec les acheteurs en ligne afin de les fidéliser et de les inciter à consommer davantage.

Qui utilise Endear ?

Les commerces de détail omnicanaux qui souhaitent moderniser leurs opérations de commerce de détail et stimuler les ventes et la fidélisation.

Endear Logiciel - 1
Endear Logiciel - 2
Endear Logiciel - 3
Endear Logiciel - 4
Endear Logiciel - 5

Endear ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Endear

Endear

4,5 (39)
300,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
60
14
4,3 (39)
4,4 (39)
4,6 (39)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
194
22
4,0 (18 779)
4,0 (18 779)
4,1 (18 779)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Endear

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Gestion des clients
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Real-Time Data
Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration comptable
Optimisation des stocks
Suivi de la progression des tâches
Client Book CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Salesfloor
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Tableau de bord
Third-Party Integrations
Clientbook
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Spark Chart
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Questions personnalisables
Rapports et analyses
SimpleWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Génération de leads
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Mobile Optimization

Avis sur Endear

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
56%
4
33%
3
10%
Thomas
Thomas
Customer Support Lead (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Production alimentaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Awesome Tool

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Customer service was amazing!

Avantages :

I liked the ease of use and the statistical analysis

Inconvénients :

Make it easier to message 500 people at once.

Réponse de l'équipe de Endear

il y a 5 ans

Hey Thomas, Thanks for the feedback! We've just recently made this adjustment to bulk sending for you and look forward to hearing what you think!

Alexandria
Texas Market Manager (É.-U.)
Vente au détail, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

User Friendly + Revolutionizing CRM!

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : Excellent! We've only been using it at a store level for a couple of months and it's already a game changer for us.

Avantages :

Added level of personal touch for client outreach - allows for one to one contact, in an age of retail when companies are sending mass marketing from an automated feature.

Inconvénients :

Reporting is still tricky to figure out.

PALOMA
FASHION MANAGER (Espagne)
Textile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

JANTAMINIAU REVIEW

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : My experience with Endear has been excellent. It has significantly improved our client interactions and helped streamline communication with our customers. The automation tools and analytics have provided valuable insights that enhanced our sales strategy. Highly recommend it for businesses looking to strengthen their customer relationships!

Avantages :

Endear provides an intuitive and user-friendly interface that makes customer relationship management seamless. The integration capabilities and personalized outreach features are incredibly effective in driving sales and engagement.

Inconvénients :

While the platform is feature-rich, adding more customization options for reports would be a great enhancement.

Katia
Store Director (É.-U.)
Vente au détail, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Needs work

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : Overall it’s more work than it has to be. For someone that has used the CRM programs designed by retail workers and Apple developers (I used to work for Kering) I feel this isn’t anywhere near what it could be, but I’m hopeful

Avantages :

The thing that I find the most useful is being able to filter through hundreds of thousands of clients to target a very specific group for a specific kind of outreach

Inconvénients :

The actual messaging on this software is still pretty wonky and it would be helpful to create a messaging app to where we can keep track of our conversations in a more streamlined way instead of having to go back and forth between “awaiting response” or “recommended follow up” and the like. It’s frustrating Trying to find the conversations you already responded to actively that are not either new or recommended follow up is impossible

Réponse de l'équipe de Endear

il y a 5 ans

Hey Katia, Thanks so much for your feedback! We're actively working on a system to make the messaging experience on Endear more user friendly as well as releasing a mobile app to make responding to customers from your phone a breeze! Just as an FYI, you can always search for clients in the search bar of your inbox or go to all conversations to avoid the smart segments we create automatically. This should help you find the conversations you're looking for more quickly. Thanks again for the feedback! If you ever want to walk through how we can make it easier for you to use Endear, please don't hesitate to reach out to us at support@endearhq.com.

Hailey
Retail Supervisor (É.-U.)
Vente au détail, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Endear Review

4,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : I use endear every day to keep in touch with clients, from adding them to my client book to updating profiles, using their information to complete new orders, and reaching out to clients who may have questions!

Avantages :

I rally enjoy how user friendly the site is to navigate. The templates are easy to find and include in messaging, and moving from one client to the next feels seemless!

Inconvénients :

I think the metrics on reports and dashboard could be refined a little more/ the verbage for filters could be changed to be more clear.