Pour qui ?

We serve private practices and groups and who are focused on providing a great patient experience while retaining their most loyal patients.

Notes moyennes

10 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Doctible
  • https://www.doctible.com

En savoir plus sur Doctible

Allows private practices to retain their most loyal patients by tracking their experience and generating positive reviews.

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Doctible - Fonctionnalités

  • Analyse des sentiments
  • Gamification
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des réponses
  • Plateforme d'avis clients
  • Statistiques sur les médias sociaux
  • Suivi des médias sociaux
  • Surveillance des avis émis
  • Dossiers patients
  • Gestion des assurances
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des stocks
  • Suivi des rappels
  • Accès mobile
  • Autogestion
  • Collaboration
  • Dossier de santé personnel
  • Information aux patients
  • Messagerie
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des soins
  • Portail des patients
  • Suivi de la progression
  • Gestion des calendriers
  • Messagerie SMS
  • Messagerie bidirectionnelle
  • Planification des rendez-vous
  • Rappels de paiement
  • Rappels par e-mail
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Rendez-vous récurrents
  • Replanification
  • Réservation en ligne
  • Codes courts
  • Coupons mobiles
  • Envoi de SMS en masse
  • Gestion des contacts
  • Jeux concours par SMS
  • MMS
  • Messagerie bidirectionnelle
  • Messagerie planifiée
  • Mots-clés mobiles
  • Personnalisation de messages
  • Rapports et analyses
  • Sondages et votes
  • Facturation médicale
  • Gestion des clients
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réclamations
  • Graphiques
  • Imagerie et rayons X
  • Planification de traitement
  • Rappels de rendez-vous

Avis les plus utiles sur Doctible

Close to perfect

Publié le 15/08/2019
Megan D.
Director of Marketing
Santé, bien-être et fitness, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Our experience with Doctible has been amazing. The service has allowed us to improve our customer service on multiple fronts, by keeping us in touch with people who come in contact with our office and brand. It has also allowed us to repair relationships and reach out to less-than-thrilled clients, many times before they review us negatively on public sites. The only hiccup came when we switch to a cloud-based PMS and had to start sending the notices out manually for our four locations.

Avantages: We love the usable feedback,the ease of use for our staff and reviewers, and the analytics.

Inconvénients: We wish you had a sync with our practice management software (Eyefinity, cloud-based), so notices could go out automatically instead of us having to send them manually.

Doctible experience

Publié le 09/08/2019
Alex P.
Owner
Cabinets médicaux, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Doctible has provided an excellent return on investment. The positive Google reviews are money. We are now getting new patients who when I asked who referred them they are saying "great online reviews." Another plus is if a patient wants to leave a negative review, it goes directly to me the owner instead of being posted online so I get a chance tor respond. Overall we went from about a 3.5 star average rating on Google to about a 4.9 now!

Avantages: I like that it makes it so easy to get surveys to patients in order to get reviews. You can always ask someone to give you a good review online, but that is hit or miss. With Doctible they automatically get a prompt for a review with the option to post on Google, Yelp or Facebook, so that makes it really easy to do.

Inconvénients: I have so many reviews linked to my website, that I would be Ok to stop that part of the program if it saved me a few bucks.

Excellent source for feedback and service recovery!

Publié le 12/08/2019
Courtney O.
Patient Experience Coordinator
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Since our facility started using Doctible it has increased our star rating on sites like Google, and has also lessened the need for patients to vent on Social Media and given them direct access to leave their positive experiences improving our presence there. It has allowed us to correct things that the patient is dissatisfied with before receiving other surveys or sometimes before even leaving the facility, and has also given them a direct line to us. We love it.

Avantages: Real time feedback.
Hand feeds you opportunities for service recovery.
EXTREMELY fast customer support that is friendly and courteous.
Ability to connect directly with patients.

Inconvénients: I can't think of anything right off the top of my head.

Streamlined and Robust

Publié le 12/08/2019
Kelly Z.
CCO
Cabinets médicaux, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Ease of daily use
Simplicity of initial set up and integration
Excellent Customer Service
Creates cohesion with online presence
Nothing falls through the cracks related to reviews
Love that I can respond to a review directly from the platform

Inconvénients: Everything we've needed to work has and Doctible has been willing to hear out our thoughts in the past as related to features and tools.

Made our office THRIVE!!

Publié le 29/07/2019
Melinda M.
Office Manager
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: INCREDIBLE! I need something and it happens like magic. Adding online pay button, adding pictures, removing information etc. They are super efficient.

Avantages: How easy it is for people to leave a review.
The texting to confirm appointments is easy and effective.

Inconvénients: Would have like to have been able to change contact phone numbers to update as needed.

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