Description de 8x8 X Series

La plateforme de communications unifiées de 8x8 Virtual Office permet aux entreprises de toutes tailles de bénéficier d'un chat privé pour tout le personnel, de la détection de présence, de softphones, de conférences web, de vidéos et d'applications mobiles Apple et Android pour collaborer plus efficacement à partir de n'importe où et sur n'importe quel appareil. 8x8 Virtual Office s'intègre à des solutions professionnelles de pointe telles que Salesforce, Zendesk et NetSuite. La plateforme est livrée dans le cloud, se configure en quelques minutes et peut être facilement gérée sur n'importe quel appareil.

Qui utilise 8x8 X Series ?

Approuvée par plus d'un million d'utilisateurs. La plateforme de communication dans le cloud leader du secteur. Convient à tout type d'entreprise. Intégration transparente.

8x8 X Series Logiciel - 1 8x8 X Series Logiciel - 2

8x8 X Series ne vous convainc pas tout à fait ?
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8x8 X Series

4,0 (251)
8x8 X Series
Indisponible dans votre pays
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
104
17
4,0 (251)
3,9 (251)
3,6 (251)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
80
11
4,2 (1 053)
4,0 (1 053)
4,0 (1 053)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à 8x8 X Series

RingCentral MVP
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Messagerie vocale
Routage des appels
MiCloud Connect
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des centres d'appel
Routage des appels
Suivi des appels
Join.Me
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Conférences vidéo
Partage d'écran en temps réel
Zoom Meetings
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Slack
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Chat en temps réel
Outils de collaboration
RingCentral Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Identification de l'appelant
Suivi des appels
Intermedia Unite
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Enregistrement des appels
Routage des appels
Microsoft Teams
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Conférences vidéo
Partage d'écran
BroadVoice Cloud PBX
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences téléphoniques
Connexion VoIP
Routage des appels

Avis sur 8x8 X Series

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
3,6
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
37%
4
36%
3
16%
2
7%
1
4%
Ashley
Ashley
Operations Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recrutement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Perfect Business Phone System!!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We absolutely love 8x8 virtual office, we do not see a world where we would switch to a different phone software. If you are looking for a seamless phone software look no further!

Avantages :

8x8 virtual office is awesome! There are so many cool features to this software. We have used 8x8 for over 5 years now, customer service has always been super helpful if we ever had any issues or questions. Purchasing new phones for new employees is a breeze, and setting everything up is always straight forward! What more can you ask for? We also love that virtual office has the chat feature, we utilize this daily to chat with all of the employees. We also love that there is a app, all of the employees have this app on their phone and have been using it like their desk phone during this COVID work from home time.

Inconvénients :

there are sometimes some delays, but very rarely is there any issues!

Réponse de l'équipe de 8X8

l’année dernière

We're happy to see that you had a 5-Star experience at 8x8. Thanks for sharing!

Chirag
CITO (É.-U.)
Assurance, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Good alternative for Internet telephony

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : The overall experience was poor. Sales was eager to give us a free proof of concept during the discovery phase. Their billing team eagerly started invoicing us when we were not even their customers. Sales stopped answer our questions. Support wasn't useful in resolving matters. The entire process looked chaotic. 8x8 could have had a great sales cycle and they could have had a great shot it but they blew their chances.

Avantages :

8x8's video conferencing system was really. Their system allowed the organizer of a video conferencing meet to see each participant's talk time, which can allow the organizer or facilitator to prompt for opinion and ask a frequent talker to give others a chance to speak. This was a unique and useful feature.

Inconvénients :

8x8's didn't have a great faxing solution for our needs. Their fax feature appeared to be bolted on to their unified platform and couldn't handle a large volume of faxes on a daily basis.

Réponse de l'équipe de 8X8

l’année dernière

Thank you for bringing this to our attention. We're sorry you had a bad experience. We'll strive to do better.

Utilisateur vérifié
Operations Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

reliable UCaaS solution

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Overall, 8x8 is a good option especially if you are starting out with a few users and a small team. It has gone better as well over the years.

Avantages :

I like how easy it is to use daily... it is very user friendly in most days and it was not hard to integrate with CRMs.

Inconvénients :

The process of engaging support and how long it takes to get anything resolved. Also, how difficult it is to listen to calls (they have to be live calls before you can barge).

trish
it director (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

8 x 8

2,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : horrible customer service, croppy at home phone system

Avantages :

only the acct manager, Derek. He was the only one that was responsive

Inconvénients :

everything, not as intuitive as it could be

Réponse de l'équipe de 8X8 - X Series UK

il y a 2 semaines

Hi Trish! We apologize for the difficulty you've had with your service - please share your account details with reviews@8x8.com and someone will be in touch.

Zach
Operations Manager (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Solid Call Software

4,0 il y a 4 mois

Commentaires : I am overall very pleased with 8x8 and will continue to use it daily!

Avantages :

8x8 has a great amount of features that are very helpful for my day to day. I enjoy being able to quickly look up recordings, navigate routings of the calls and the ability to reject a call, go on break or work offline. It is a software that is relatively easy to use!

Inconvénients :

With the 8x8 mobile version I am not able to see the caller ID. Also if you do not have great service or solid WiFi then the calls have terrible quality but is understandable.

Réponse de l'équipe de 8X8 - X Series US

il y a 3 mois

Hi Zach! Thank you so much for reaching out and providing wonderful feedback about our service! Have a nice day.