17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Club Caddie

Avant de cofonder Club Caddie, deux propriétaires et exploitants de parcours de golf ayant travaillé dans le domaine des technologies se sont associés pour créer un logiciel de gestion de parcours de golf de qualité supérieure. Aujourd'hui, la mission de Club Caddie est de rendre les logiciels cloud accessibles à chaque parcours de golf grâce à des frais mensuels abordables et transparents. Qu'est-ce qui démarque Club Caddie des autres solutions ? L'éditeur connaît parfaitement votre travail. Chaque aspect de Club Caddie est conçu et testé par des associations de golfeurs professionnels, des spécialistes de la restauration, des directeurs d'événements et des directeurs généraux.

Qui utilise Club Caddie ?

Les terrains de golf publics et privés, country clubs et complexes hôteliers pour les exploitants ayant un seul terrain et les sociétés de gestion. L'éditeur conçoit également des logiciels de premier ordre pour les simulateurs de golf et les entreprises d'entraînement.

Club Caddie Logiciel - 1
Club Caddie Logiciel - 2

Club Caddie ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Club Caddie

Club Caddie

4,8 (17)
299,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
87
9
4,8 (17)
5,0 (17)
4,6 (17)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
109,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
110
58
4,1 (972)
3,9 (972)
4,0 (972)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Club Caddie

Lightspeed Retail
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Rapports et analyses
Lightspeed Restaurant
Fonctionnalités les mieux notées
Rapports de ventes
Rapports et analyses
Traitement des paiements
NBC Sports Next
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Gestion des feuilles de départ
Planification
Lightspeed eCommerce
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des catalogues
Gestion des commandes
Vend
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des remises
Identification des produits
Suivi des coûts
Lightspeed
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des stocks
Intégrations de tiers
Lightspeed Golf
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de départ
Point de vente (PDV)
Traitement des paiements
foreUP
Fonctionnalités les mieux notées
Application mobile
Gestion des feuilles de départ
Point de vente (PDV)
GymMaster
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Traitement des paiements

Avis sur Club Caddie

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
82%
4
12%
3
6%
Cheryl
General Manager (É.-U.)
Sports, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Completely Satisfied Customer

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : I couldn't be more pleased with the addition of Club Caddie at our golf course. We are saving so much money and yet getting a much superior service. The customer service that we have received has been phenomenal. Everyone is responsive to our questions and needs.

Avantages :

I like having complete control over out tee-sheet and booking experience. There are settings and controls that allow me to tailor different aspects of our bookings system to fit our specific needs and preferences. This level of control ensures that we can offer our members & golfers the best possible experience. Equally important is the user-friendly interface across the system. Intuitive, easy to navigate, and efficient, enabling users to accomplish tasks without unnecessary complexity. Especially important when new staff need to get familiar with the system.

Inconvénients :

The member billing seems to be the area that I struggle with at times to integrate with our processes.

Jay
Partner (É.-U.)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent System. Glad we made the switch.

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

Combined food and beverage and retail into a single inventory management system has been a difference maker for our semi-private facility. Our customers love the mobile app and member portal, especially because it's so much easier for us to update it consistently. Club Caddie's support is fantastic. Lots of updates. The software improves every month.

Inconvénients :

Club Caddie replaced five software systems at our club. Migrating technology is a big change. We underestimated how much time and effort it would take and wish we would have started our transition earlier in the Spring.

Tamie
Owner (É.-U.)
Services et installations de loisirs, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

We switched to another company

3,0 il y a 3 ans

Avantages :

I work in the office so I did not use the point-of-sale on a daily basis so I can’t answer this adequately, but the people who did use the system on a daily basis did not care for it which is one of the reasons we made the switch to another company

Inconvénients :

Their customer service has been horrible. I don’t care for the quality of the reports and now all of my data for the previous month has completely disappeared so I can’t even pay my sales tax because all my reports are currently unavailable for some reason. I reached out to customerservice on numerous occasions over the last 3 to 4 days and they just keep telling me they’re working on it so now my sales tax is late and I will be paying penalties. We had to switch to another company in the middle of our busy season because we just couldn’t stand it anymore.

Réponse de l'équipe de Club Caddie

il y a 3 ans

This isn't a fair review. New owners of a golf course took over mid-season. The GM & Golf Pro both quit (and brought Club Caddie to their new facilities). New ownership never contacted Club Caddie or sat through a single training to learn to use the system. In May, the account was disabled for non-payment, rendering login and reports unavailable for access.

John
GM (É.-U.)
Services et installations de loisirs, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Ease of use & a wealth of information

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : My experience has been super and even though been with club Caddie less than a year we are very pleased with our choice.

Avantages :

The ease of use and very customer friendly. The systems provides a wealth of information and is easy to obtain a good picture of our operation. Also the staff is always willing to answer any question I have or my staff has.

Inconvénients :

I don't have any, just keep doing what you are doing.

Pete
General Manager (É.-U.)
Sports, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Ease of Use, Ease of Implementation, Great Value

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall experience is great. Customer support and my account manager are fantastic. The software is very intuitive and the back end has a multitude of features.

Avantages :

You can have an operator trained in basic functions in just minutes to begin ringing up sales on the POS system and the Tee sheet.

Inconvénients :

I would like to see suggestions in the back end for what to title rack rates. I know they differ by all types of courses, however they could start you with suggestions of what many operators use.

Réponse de l'équipe de Club Caddie

il y a 3 ans

Thanks for the awesome review, Pete.