Description de Haptik

Haptik est l'une des plus grandes entreprises d'IA conversationnelle au monde. Elle a atteint plus de 100 millions d'appareils et traité plus de 3 milliards de conversations à ce jour. Les solutions d'assistants virtuels intelligents de la société permettent aux marques du Fortune 500 dans le monde entier d'améliorer l'expérience du client tout en réduisant les coûts et en augmentant les ventes. Haptik fait partie du groupe d'entreprises Reliance, qui a acquis une participation majoritaire dans la société dans le cadre d'une opération de 100 millions de dollars en avril 2019.

Qui utilise Haptik ?

Les secteurs suivants sont actuellement ciblés : E-commerce et vente au détail Voyage et hôtellerie Médias et divertissement Services financiers

Où peut-on déployer Haptik ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Haptik
  • Fondé en 2013

Assistance Haptik

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)

Pays disponibles

Canada, Inde, Royaume-Uni, Émirats arabes unis, États-Unis

Langues

allemand, anglais, espagnol, français, hindi

À propos de l'éditeur

  • Haptik
  • Fondé en 2013

Assistance Haptik

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)

Pays disponibles

Canada, Inde, Royaume-Uni, Émirats arabes unis, États-Unis

Langues

allemand, anglais, espagnol, français, hindi

Haptik en vidéos et en images

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Comparez le prix du logiciel Haptik avec ses alternatives

Haptik

Haptik

5 000,00 $US/année
Version gratuite
Essai gratuit
Tarif non fourni par l'éditeur
Version gratuite
Essai gratuit
Tarif non fourni par l'éditeur
Version gratuite
Essai gratuit
50,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Haptik

  • Aide contextuelle
  • Analyse des sentiments
  • Automatisation des processus métiers
  • Bot pré-configuré
  • Chatbot
  • Communication multicanal
  • Développement sans code
  • Intelligence artificielle et machine learning
  • Messagerie instantanée
  • Personnalisation
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Rapports et analyses
  • Reconnaissance d'intention
  • Reconnaissance vocale
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Traitement automatique du langage naturel
  • Transferts/Routage

Alternatives à Haptik

Créateur de chatbots pour l'automatisation d'entreprise
Mindsay rend les interactions client simples et efficaces grâce à l'automatisation conversationnelle.
Cognigy is a low-code Conversational AI Platform for Contact Center Automation.
Botnation est la plateforme numéro 1 en Europe de conception de chatbot très ergonomique et facile à mettre en place. En savoir plus sur BOTNATION AI
TruVISIBILITY's suite of AI-driven, easy-to-use marketing apps is fully integrated and offers free monthly usage without a credit card.
The All-in Automotive Messaging Software connecting Dealerships and Top car brands and their customers.
Vergic Engage est une plateforme d'engagement numérique qui offre une messagerie instantanée, des chatbots, des vidéos/audios et des réseaux sociaux en fonction de la valeur client.
Une plateforme sans code qui permet de créer des assistants virtuels et chatbots intelligents qui comprennent le langage naturel.
Intuitive conversational platform to create efficient chatbots with artificial intelligence.
Onlim provides a platform to manage & distribute content for customer interactions via text and voice based conversational interfaces.
DRUID AI offers conversational AI with an NLP engine of 98% accuracy, multiple integrations& flexible cloud/on-prem/hybrid deployments.
Birdeye est une plateforme d'expérience client tout-en-un.
Plateforme cloud d'engagement client qui offre des engagements personnalisés via le chat, les SMS, les réseaux sociaux, la vidéo et les e-mails.

Avis sur Haptik

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
46%
4
50%
3
4%
Utilisateur vérifié
Systems Engineer (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Nice chatbot solutions and supports rapid bot training

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

Their Intent discovery option allows me to train bots rapidly with the help of previous support tickets and thus saves a good amount of time for me. Their customization options are quite detailed which allows me to create what I really want.

Inconvénients :

Their pricing can be lowered a bit and integration options can be increased to support more options.

Réponse de l'équipe de Haptik

le mois dernier

Hello! We appreciate you taking the time to write a review. Everyone here at Haptik loves to know that our customers enjoy what we do. Thank you for bringing certain issues to our attention. Our customers are our top priority and we continuously working at offering the best services. Thanks again for your time.

Narayan
Digital Head (Inde)
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Awesome Conversational AI bot, SME in Telecom

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Customer service chatbot and call center stack - agent view interface for query solving. Business benefits: Optimising call center resources performance, customer experience solution, query solving bot and new tech features. ROI is superb if organization have a long term strategy of digital transformation

Avantages :

Disambiguation, Spell check correction and Agent view interface along with lot of other key features like userflow are my favourites. I highly recommend this bot for any Telecom company. They have funded by JIO and the new voice bot feature will change the entire industry in new tech features

Inconvénients :

Product Training and used case definition by team. Lot of good consultant required by the haptik team, They need to focus more towards consultative approach instead of typical agile trends

Dottie
Supervisor, Support Operations (É.-U.)
Jeux vidéos, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

We've enjoyed our experience!

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : Our overall experience with Haptik has been a positive one. Everyone we have worked with has been prompt, courteous, and knowledgeable. There were some bumps in the road that delayed our implementation but issues were, and have since, always been addressed to our satisfaction. We have enjoyed our experience with Haptik.

Avantages :

The APIs we have integrated into our bot are really great and convenient for our Residents. The interface also looks really nice and is intuitive for the user. Our integration does a nice job of creating support tickets on behalf of our users, and our KMS integration does a great job of offering accurate and relevant knowledge base articles.

Inconvénients :

There isn't anything as we use the product that I feel specifically needs to be improved or is missing. It would be nice to be able to have more of a direct hand in updates to language used by the bot, or the solutions set up with and offered by it. However, that being said, requests that we make with the Haptik team for these things are addressed very quickly.

Réponse de l'équipe de Haptik

il y a 3 jours

Dottie your review is a source of motivation for us to do better everyday. Thank you for your kind words and we hope to stay associated for years to come!

venugopal reddy
QA analyst (Inde)
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Review on the Associate level

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : It was pretty decent for a person who is not so familiar with coding

Avantages :

I Liked the fact that the interface was pretty much straight forward and avoided in any confusions

Inconvénients :

I wish there where options to change chatflow background, and a toolbox interface having options like cut, copy, paste, etc

Satish
Chatbot Developer (Singapour)
Télécommunications, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Good chatbot development platform

4,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Who were also nice experience.

Avantages :

Haptik is really easy to use. The user interface is really nice. It is easy for non-technical person to understand the Chatbot flow and make changes to it. The No-Code builder is really powerful. It is very easy to create and manage complex Chatbot flows. The code node feature allows to call business APIS very easily using python. The analytics engine is really powerful and gives a good insight of the chatbot usage. The recommendation engine is also really powerful and suggest possible training phrases that needs to be added to make the board better over time. Smart Funnels also helps to track flow completion. The support that we get from customer experience team is also up to the mark.

Inconvénients :

We faced some integration issues in the beginning but the team resolved it after sometime.