Description de Arena

Avec Arena, vous pouvez créer des forums de discussion de groupe en direct pour n'importe quel cas de figure. Lives, streamings, événements, actualités, etc. Intégrer des widgets vous permettra de stimuler l'engagement des audiences. Invitez votre équipe à interagir avec vos visiteurs et modérez automatiquement les discussions. Choisissez l'emplacement de votre salle de chat de groupe en direct et personnalisez-la pour qu'elle corresponde au design de votre site web. Arena prend aussi bien en charge les équipements de bureau que les appareils mobiles, y compris Google AMP. La solution prend également en charge 17 langues à ce jour.

Qui utilise Arena ?

Éditeurs, journaux et portails de contenu. Diffusion audio et vidéo. E-commerce et marchés. Institutions financières. Établissements d'enseignement. Organismes sportifs. Événements virtuels. Jeux vidéo

Vidéo de Arena
Arena Logiciel - 1 Arena Logiciel - 2 Arena Logiciel - 3

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Arena

4,6 (21)
Arena
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
93
1
4,7 (21)
4,4 (21)
4,6 (21)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
136
28
4,8 (341)
4,8 (341)
4,9 (341)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à Arena

Sponsors
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Pigeonhole Live is a live interactive Q&A, Polling, and Survey platform for meetings, events, and employee engagement.
Puissant logiciel de chat en direct conçu pour fournir un support client ultra-rapide.
Chat et API ouverts et extensibles pour la création rapide de conversations 1:1 et de groupe.
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Avis sur Arena

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
67%
4
29%
3
5%
Brooks
Assistant Director (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Arena Chat for Online Events

5,0 l’année dernière

Commentaires : We have seen increased engagement through Arena Chat, which is largely thanks to the help of their support team that always jumps in quickly to help meet our needs.

Avantages :

Arena allows us to inexpensively engage with our audience in a personal way. It offers more functionality than most platforms (like link sharing, emojis, and gifs) but at a more affordable price point than typical.

Inconvénients :

The biggest drawback is that the analytics are essentially set up on a per-event basis. That is great for short, large events. However, with 5-6 small events each week, the analytics aren't structured to be able to easily see the engagement for each one.

Réponse de l'équipe de Arena

l’année dernière

Hello Brooks H! Really important to keep your audience engaged, isn't it? We are happy to be contributing to it. Thank you for the feedback about the Analytics, our team will take that into account. For now, we advise you to create one chat room per event, so you can have a better view of the engagement for each one. Stay tuned, we are always making improvements in our products.

Brent
Marketing (É.-U.)
Événementiel, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Excellent chat service for your site

5,0 l’année dernière

Commentaires : Offering real time chat boxes for sessions, events, and virtual booths in our online trade shows

Avantages :

Arena has a sleep look and feel for chat, seemlessly integrating with a webpage or serving as a pop up widget. The chat itself is robust with gifs, reporting, deleting, emojis, replies, liking messages and more

Inconvénients :

The direct message functionality is not useful, as we use chats on different sites, but users can see moderators from completely different environments

Réponse de l'équipe de Arena

l’année dernière

Thank you, Brent P! We love to hear your thoughts about Arena's products. Count on us to continue boosting your online trade shows :)

Jared
Teacher (Canada)
E-learning, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Using Arena for LIVE Streaming Comment Feed

5,0 l’année dernière

Commentaires : Arena has been really easy to use and it has almost all of the features I desire.

Avantages :

I loved that I could embed it into our LIVE streaming page so that it integrated nicely with the design of the page. I also love that users can pull the chat out into a separate window beside our video player if they choose. This way it's easier for them to watch the LIVE stream and see the chat at the same time.

Inconvénients :

I would like to be able to customize the chat room font. I would also like to integrate the login process with my site member area so that when members logged into my site, they would be logged into the chat room automatically. As it is right now, they need to log in to the chat after they have just logged in to my site and that is a point of confusion for them sometimes.

Réponse de l'équipe de Arena

l’année dernière

Hi Jared! Wonderful. Thank you for the feedback. Live stream with live chat is a great combination. We do have a feature that allows login integration. It is called Single Sign-On. Let's talk more about it.

Jake
CEO (É.-U.)
Internet, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Fantastic Live Chat and Live Event widgets that complete my virtual event work

5,0 l’année dernière

Commentaires : Arena helps make the nonprofit fundraising events that we run possible. They've been a fantastic partner through the pandemic, helping these nonprofits create engaging online events.

Avantages :

We rely on engaging audiences online, and Arena makes this possible for us in a compartmentalized fashion. We can set up multiple Live Chats and other live event widgets that complete our virtual events. It's especially important that these widgets are embeddable and easily customized. Better yet, the company has been VERY responsive to feedback.

Inconvénients :

Access permissions could use some work, making multi-user login scenarios more granular in access. Exporting chats AFTER a live event could use a little work too.

Réponse de l'équipe de Arena

l’année dernière

Hello Jake! Thank you for the incredible feedback. That's why we work very hard, to collaborate with our customers and the feedback is indeed taken into consideration. Stay tuned, the team is constantly launching improvements and new features.

William
Media & Post-Production Supervisor (É.-U.)
Institutions religieuses, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great live chat platform

5,0 l’année dernière

Avantages :

It has the features we were looking for, was easy to implement, has a good price relative to other options, and support has been fantastic.

Inconvénients :

Not really a con, but there are many available features that we don't even use yet.

Réponse de l'équipe de Arena

l’année dernière

Amazing, William C! We are super glad to know that you found what you were looking for. Count on us whenever you need it.