15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Breezeway

Alliant données approfondies et gestion des interventions robuste, la plateforme de messagerie et d'exploitation immobilière de Breezeway fournit aux gestionnaires de location de vacances une suite d'outils complète afin de garantir le bon déroulement des tâches de nettoyage, d'inspection et d'entretien. Créée par le fondateur de FlipKey et l'équipe qui a fait des locations de vacances un produit d'envergure mondiale chez Tripadvisor, Breezeway permet aux gestionnaires de location de vacances de réaliser des gains de temps et d'argent considérables, tout en stimulant la croissance de leur entreprise.

Qui utilise Breezeway ?

Les marchés cibles de Breezeway incluent : gestionnaires de location de vacances, gestionnaires résidentiels, fournisseurs de logements d'entreprise, hôtels et auberges, centres de villégiature et services de nettoyage/d'entretien.

Breezeway Logiciel - 1
Breezeway Logiciel - 2
Breezeway Logiciel - 3
Breezeway Logiciel - 4
Breezeway Logiciel - 5

Breezeway ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Breezeway

Breezeway

4,6 (69)
6,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
44
38
4,5 (69)
4,5 (69)
4,7 (69)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
136
7
4,8 (560)
4,7 (560)
4,8 (560)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Breezeway

MaintainX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Création de bons de travail
Gestion des ordres de travail
Asana
Fonctionnalités les mieux notées
Calendrier de marketing
Gestion des délais
Gestion des tâches
Escapia
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Traitement des paiements
LiveRez
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Traitement des paiements
HelloShift
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des employés
Gestion des tâches ménagères
Operto Teams
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Gestion des tâches ménagères
Pour locations saisonnières
Properly - Un nettoyage impeccable
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des ordres de travail
Planification de la maintenance
Quore
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la maintenance
Gestion de la réception
Gestion des tâches ménagères
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne

Avis sur Breezeway

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
17%
3
1%
2
3%
1
3%
Leah R
Leah R
Managing Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Hands down best support team in the business

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : We have nothing but great feedback for Breezeway they are the entire package strong support team, a consistent product, and continually striving to improve and make the product stronger.

Avantages :

In today's fast-paced world, managing housekeeping and inspection tasks efficiently is crucial for businesses of all sizes. We implemented Breezeway 3 + years ago and it has been a stand-out product in our tech stack. Not only is the product top notch the support team is hands down the best in the business. Their communication and follow through is impeccable. Even if a question or concern can not be immediately answered the team always uses their resources and continually keep in communication until the issue is resolved or the question is answered. Breezeway allows for seamless scheduling and coordinating and minimizes miscommunications among the team and the potential for missed cleans/inspections. The ability to customize inspections has been very valuable due to our luxury homes which are all very unique. Bluewater Homeowner Partners are impressed when we tell them we can add specific requirements that pertain only to their home to ensure they are completed every visit.

Inconvénients :

The feature that I would love to see improved is on the vendor side. A housekeeping company must assign cleans to employees on a desktop not within the mobile app. I believe the thought process behind this is all companies have an administrative employee however, a lot of our vendors are managing and in the field. We have found workarounds but again down the road, this enhancement would be great.

Réponse de l'équipe de Breezeway

il y a 10 mois

Love the love for our Support team. We agree that our team is pretty special! Thanks for sharing your experience. Great feedback for service partner improvements so we'll make sure that's shared with the appropriate team members!

Sammy
Business Operations Manager (É.-U.)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Breezeway automation has saved us time and money!

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

Breezeway has helped streamline our daily cleaning and inspection process for guest and owner reservations, as well as maintenance tasks. The task automation has saved us a lot of time!

Inconvénients :

It would be beneficial if we could create subtasks within a task and assign those subtasks to different employees. This would help us with larger, multistep projects. It would also be nice if users could create private task lists for themselves without assigning them to a specific property.

Réponse de l'équipe de Breezeway

il y a 10 mois

So glad that we're helping you save time! Thanks for sharing your experience. Subtasks are definitely something we hear our clients would benefit from often so it's a feature we're considering in the future!

Michael
Director (Australie)
Immobilier, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Stay away from Breezeway

1,0 il y a 3 semaines Nouveau

Avantages :

This company is a scam! Stay away. Never use this company.

Inconvénients :

Over 6 x 1 hour calls required in training so you can understand the products. Then you need to train your staff.

Michelle
Operations Manager (É.-U.)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

We love Breezeway

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : LOVE!! Great support.

Avantages :

Where to start - easy of finding workorders. Easy of creating workorders. The communication inside a WO - cuts down on phone calls to each other. The guest texting feature. Recurring WO.

Inconvénients :

At times it takes both the ap and the desktop version on your phone to get all the information.

Stacy
General Manager (É.-U.)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

MUST HAVE PRODUCT!!!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We love it, and can't wait to learn more!!

Avantages :

As an Owner/General Manager of a vacation rental company I am inundated with new software and products all the time. I decided to give this one a try and we have been blown away. It is going to give me so much information on how we run our business, and how much tasks and supplies are truly costing me. We have only been using it about 3 months and we haven't even dived in to all of it.

Inconvénients :

Comments section has been the hardest for us. We use slack and like its ease of keeping everyone in the loop. We feel the comments section isn't as quick and easy for people to use, again its been 2 months so could be us :)