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Description de GQueues

GQueues est un gestionnaire de tâches spécialement conçu pour G Suite. Collaborez avec votre équipe pour gérer, organiser, hiérarchiser et attribuer des tâches. L'intégration transparente à Gmail, Google Agenda, Drive et Contacts vous aide à augmenter votre productivité avec moins de stress.

Qui utilise GQueues ?

Principalement destinée aux entreprises de toutes tailles, la solution cloud de gestion des tâches est conçue pour les utilisateurs de Google et G Suite et permet d'organiser et de hiérarchiser les tâches.

GQueues Logiciel - 1
GQueues Logiciel - 2
GQueues Logiciel - 3
GQueues Logiciel - 4
GQueues Logiciel - 5

GQueues ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

GQueues

GQueues

4,9 (75)
3,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
22
5
4,8 (75)
4,9 (75)
4,8 (75)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
466
34
4,5 (4 516)
4,3 (4 516)
4,5 (4 516)

Alternatives à GQueues

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Gestion du pipeline de ventes
Modèles
Asana
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des délais
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
Remember The Milk
Fonctionnalités les mieux notées
Modification et mise à jour des tâches
Programmation des tâches
Étiquetage des tâches
iCloud
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des documents
Synchronisation en temps réel
Any.do
Fonctionnalités les mieux notées
Définition des priorités
Modification et mise à jour des tâches
Programmation des tâches
Flow
Fonctionnalités les mieux notées
Définition des priorités
Outils de collaboration
Programmation des tâches
Basecamp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Outils de collaboration
Partage des fichiers
MessageBox
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Trello
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Outils de collaboration
Planification et programmation de projets

Avis sur GQueues

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
93%
4
7%
Dee
Dee
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Conseil en gestion, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

I have been using GQueues for years

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : It helps me keep a to-do list for projects in one place online. I also like this to remember goals.

Avantages :

It is web-based and accessible from all the devices I used and have used in the past. I like that I can share and assign tasks to members of my team. I like that it integrates with google calendar. I also like that it is being updated and improved. I suggest giving the free version a try.

Inconvénients :

People need a Google account to access the queues. However, that is easily remedied by having people sign up with Google.

Sheri
CPA (É.-U.)
Comptabilité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Invaluable tool, priced to be accessible

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Exceptional. This is the best project management tool I've used. I love it's integration with Google Calendar, especially. The drag and drop approach to task management is amazing. And I love being able to color code each staff and see all the tasks for everyone in one place, laid out into time blocks while also having Smart Queues to manage them.

Avantages :

I could not have grown my business and reduced my stress, increasing mindfulness and focus, without this tool.

Inconvénients :

There was some frustration with the Teams feature, as it lost some of the functionality we had when we took Gqueues out of the regular system, which seemed odd.

nayla
CEO (Émirats arabes unis)
Services aux consommateurs, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

So far so good

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : So far during trial i like it, how it compares pricing wise I'm not so sure yet. What I would like is to have a view of my monthly bill post subscription to judge the software.

Avantages :

The ease of connecting to all the Gsuite and the calendar integration

Inconvénients :

I would like to add the ability to schedule a call/skype/zoom or even a meeting as a target for task to be closed

Morgan
Farm Manager (É.-U.)
Agriculture, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

GQueues Brought our Farm into the 21st Century

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : We're using GQueues on our small sod farm. We chose it as a solution to move our daily customer order schedule from a paper clipboard to online so that multiple people could access it, review and make changes if necessary. Once we had that part implemented, it quickly became apparent how it would improve our work flow in other areas of our farm. No more forgotten tasks that need to be done quarterly, no more having to track employees down to see if something had been done, or when. Everything is at our fingertips with GQueues.

Avantages :

We absolutely love the ease of task management with GQs. We're able to quickly enter projects, assign tasks and maintain our schedule for a business that is constantly changing. Everyone can include notes and updates to keep everyone on the same page. Every day we're learning a new way we can implement this product to improve our work flow.

Inconvénients :

I would love to see an automation feature that would allow us to mark a task complete, and move it to another folder automatically. But right now, our process is still working beautifully as is manually moving tasks around.

Richard
OWNER (É.-U.)
Automobile, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

The best way to keep track of your tasks and lists.

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : I have been using GQueues for nearly as long as it has existed and the platform solved all my needs for client/job tracking, keeping historical completed tasks and simple life lists. I have lists for everything. I currently have 35 queues and counting.

Avantages :

I love the simplicity and simultaneous powerfulness of the GQueues platform. From grocery lists to vehicle maintenance to full client projects it fills all my needs. I use it all day every day in every facet of my life.

Inconvénients :

Nothing comes to mind. Does more than I expected and the continued improvements are appreciated.

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