Pour qui ?

Éditions dédiées aux entrepreneurs, aux entreprises de fabrication et de commerce de gros, aux organismes à but non lucratif, aux commerces de détail, etc.

Notes moyennes

15 070 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.3 / 5
  • Service client 4.1 / 5
  • Fonctionnalités 4.4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.3 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Intuit
  • https://enterprisesuite.intuit.com/

En savoir plus sur Intuit Field Service Management ES

Intuit FSM ES est un logiciel de gestion des interventions de bout en bout qui peut évoluer avec votre entreprise. Il fournit tous les outils dont vous avez besoin, tout en restant simple d'utilisation. Vous pouvez organiser vos livres, gérer votre stock, suivre vos ventes et même gérer votre paie, pour un coût réduit. Avec QuickBooks Enterprise, vous économisez des milliers de dollars par an par rapport à des solutions comparables. Puissant et flexible, il existe également dans des éditions conçues pour répondre à votre secteur spécifique. Faites un essai gratuit dès aujourd'hui.

Intuit Field Service Management ES - Fonctionnalités

  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des inspections
  • Mappage de la végétation
  • Planification des tâches
  • Pour les utilitaires agricoles
  • Rapports avec photos
  • Rendez-vous récurrents
  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Facturation
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Portail libre-service
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi des tâches
  • Coût des tâches
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des leads
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Imagerie de documents
  • Planification
  • Commerce et industrie
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des leads
  • Gestion des ordres de travail
  • Listes de contrôle et inspections
  • Mesure aérienne
  • Planification
  • Prise de clichés
  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Envois
  • Facturation
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Planification de la maintenance
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services
  • Accès mobile
  • Base de données de contacts
  • Devis
  • Expédition
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Planification
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi du temps en ligne
  • Base de données de clients
  • Création de bons de travail
  • Devis
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Maintenance préventive
  • Planification
  • Rendez-vous récurrents
  • Routage
  • Calculateur d'impôts
  • Déclaration d'impôt
  • Gestion des exemptions
  • Piste d'audit
  • Suivi des transactions
  • Taxe d'utilisation du consommateur
  • Taxe à valeur ajoutée (TVA)
  • Validation des adresses
  • Vérification de l'impôt
  • Budgétisation et prévision
  • Gestion des recrutements
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Main-d'œuvre variable
  • Planification
  • Pointage
  • Projection du travail
  • Suivi des compétences
  • Évaluation des performances
  • Compatible avec le bitcoin
  • Facturation récurrente
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Impression de reçus
  • Paiements en ligne
  • Paiements mobiles
  • Payment Processing Services Integration
  • Prise en charge des cartes de crédit
  • Saisie de signature
  • Transactions ACH
  • Transactions aux points de vente
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Paiements mobiles
  • Signature électronique
  • Suivi du temps
  • Traitement des paiements
  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Rendez-vous récurrents
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services
  • Accès mobile
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Planification
  • Réservation en ligne
  • Suivi des équipements
  • Application mobile
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services
  • Coût des tâches
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des stocks
  • Planification
  • Suivi des garanties
  • Suivi des équipements
  • Accès mobile
  • Devis
  • Facturation
  • For Commercial and/or Industrial Electrical Contractors
  • Gestion des clients
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Planification
  • Suivi du temps

Avis les plus utiles sur Intuit Field Service Management ES

The only accounting software I'll use

Publié le 13/11/2019
Stephanie C.
Owner
E-learning, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Quickbooks has helped me be able to stay a solo-entrepreneur and not need to hire a bookkeeper, accountant or assistant because I'm able to save time and keep up with it by myself!

Avantages: Quickbooks just makes it so dang easy to run my business. When I was starting out, I had NO idea how to manage my money, balance my books or split my business income from personal expenses. Quickbooks makes it simple to categorize, upload, split and balance my money. I have saved so much time on taxes and bookkeeping in the last four years. I truly don't know how I would have figured all this out without software like this.

Inconvénients: I do wish that there was a built-in time tracker of some kind. I want to be able to send clients invoices based on time worked on a project and it would be really nice to have that built into the software itself without paying extra or using a third-party app.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Intuit le 14/11/2019

Hey there, Stephanie. Saving you time and energy so you can devote more attention to your business and customers is what we're here for. Hearing how helpful QuickBooks has been is music to our ears! We're always working toward making the software even better. Your feedback helps us do just that. You can find out more about what's going on behind the scenes by viewing our Blog: https://intuit.me/2L2zqTv

Thanks for a 5 star review!
Morgan, The QuickBooks Team

Quickbook The old and the online

Publié le 10/11/2019
Utilisateur vérifié
Consultant
Logiciels, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
2 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Still my go to package and it will continue to get better as time goes by with the online version.
Offline version is still be most powerful for small business (non-us) countries.

Avantages: It has becoming the defecto accounting package for my company and we recommend it due to ease of use, and familiarity. The technology has evolved into the online offerings and this added the value to small business enabling them to interface online with customers, - estimates, quotes and invoices can be easily email.
The offline (desktop) version was preferred by small non US based business due to the ability to customize some components to fit non-generic business procedures, the online version is a bit more standardize.
However overall the online offer has quite suited for small business. It ease of use and cloud offer takes away from a number of business continuity challenges, allowing a mom or pop shop to operate with the public image as any other large firm.
Reporting for the small business user is a great feature, help management to be self sufficient with dashboard reporting, built in.

Inconvénients: COST: The online software for the required feature will a small business at least 35 per month for the current offer.
LACK of ability to Custom fields: There is a lack of ability to create your own data fields which is useful for non-us customer due to local standards and regulations.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Intuit le 11/11/2019

Thanks so much for your detailed review. We strive to provide the necessary tools to meet the needs of every business. It's great to hear you found this to be true of QuickBooks. As the product evolves, we're working to incorporate even more functionality. You can find out more about these kinds of updates by viewing our Blog (https://intuit.me/2L2zqTv).

Cheering you to continued success!
Morgan, The QuickBooks Team

Switching to Quickbooks has made my life so much easier!

Publié le 05/11/2019
Katlyn B.
Human Resources Director
Hôpitaux et soins de santé, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Quickbooks has really been beneficial to us in so many different departments. We were hesitant to go with Quickbooks at first because we had been with Sage accounting for so long, but everyone agrees we are much happier with Quickbooks!

Avantages: Quickbooks is so simple and user friendly. It is so easy for me to run reports on anything I need. Quickbooks has cut the time it takes me to do payroll by more than half! All of our employees really like the electronic paystub feature as well! So far it has been an excellent product.

Inconvénients: We use Quickbooks online so from time to time there are some glitches that have to be fixed. Also, it can be difficult to get to the right customer service department.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Intuit le 11/11/2019

Thanks for choosing QuickBooks to serve your business needs, Katlyn. Nothing makes us happier than hearing that our software is making your life easier. We want to ensure that you're getting the support you need and are including a guide with steps for reaching a support agent: (https://community.intuit.com/articles/1767990). Should you ever have a question about the program, we invite you to check out the Community. Here you can access a host of helpful articles and ask a question in a forum of fellow users and the QuickBooks Team: (community.intuit.com).

Cheering you to continued success!
David, The QuickBooks Team

Perfect for small business

Publié le 04/11/2019
Gloria P.
Owner
Services aux consommateurs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Quickbooks is great because I don't have a pile of receipts to type in. I can upload my transactions directly from my bank and code them as they are uploaded. I use it for tracking income and expenses, sending invoices and running reports. I love the payroll function which saves me money because I don't have to pay the accountant to file my tax documents.

Avantages: I like being able to use the online service where I can log in anywhere I have internet access. This gives me the option to work remotely.

Inconvénients: The banking function is good, but it takes several days to sync up to my online banking balance (doesn't show charges until they are posting, and doesnt download pending ones)

Réponse de l'éditeur

envoyé par Intuit le 05/11/2019

Hi there, Gloria. We know managing a business doesn't always happen behind a desk. It's great to hear you've been able to easily complete accounting tasks while on the go. You can count on us to have your back for years to come! To find out more about updating your bank feeds in QuickBooks, we recommend this article: https://quickbooks.intuit.com/learn-support/en-us/change-bank-account/how-to-manually-update-bank-accounts/00/186436

Thanks for taking a moment to leave a review!
Morgan, The QuickBooks Team

QuickBooks Online review

Publié le 04/11/2019
Justin V.
Senior Manager
Comptabilité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: As we deal with mostly smaller business our experience is very good with QBO and it works very well and i would say a large majority of our clients are happy with it.

Avantages: QuickBooks Online (QBO) is a very useful software for our industry. It gives clients a much easier time when completing their accounting records. The software is fairly easy to use with most clients (even those with little or not accounting experience) can use the software little or no training on our part.

Inconvénients: The software is very good and very geared towards smaller companies and owner-manged businesses. If the company grows it is very evident that QBO is no longer useful for them. It does not handle a large number of transactions easily and the larger you are the more likely that error downloads will occur and duplicates or omitting transactions does occur.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Intuit le 05/11/2019

Hi, Justin. Providing you with the tools you need to get the job done quickly and easily is our top priority. It's great to know you've been able to do this with QuickBooks! We're continually working to provide advanced features and functionality that will meet the needs of every business. To find out about what's going on behind the scenes, we invite you to check out our Blog (https://intuit.me/2L2zqTv). Additionally, you may want to take a look at our available apps that integrate directly with your account to expand it's versatility (https://apps.intuit.com/app/apps/home).

Wishing you continued success!
Morgan, The QuickBooks Team

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