18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de MigrateMyCRM

Trujay est une organisation internationale au service des clients du monde entier.
Après ses débuts en 2015 en tant qu'entreprise axée sur les systèmes d'automatisation, Trujay est rapidement devenue un expert du secteur, apportant des compétences techniques avancées et un ensemble de bonnes pratiques en matière de gestion des ventes et du marketing.
Trujay a fait l'acquisition de Data2CRM à l'automne 2018 et propose maintenant aux utilisateurs la plus grande gamme de services de migration.
En tant que partenaire HubSpot, Trujay bénéficie d'une compréhension sans égale de l'interface, des fonctionnalités et de l'API HubSpot.

Qui utilise MigrateMyCRM ?

Trujay vous offre un service sécurisé et précis de migration automatisée des données entre plus de 30 CRM, des importations personnalisées dotées de possibilités avancées ainsi que des services d'intégration.

MigrateMyCRM Logiciel - 1
MigrateMyCRM Logiciel - 2
MigrateMyCRM Logiciel - 3
MigrateMyCRM Logiciel - 4
MigrateMyCRM Logiciel - 5

MigrateMyCRM ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

MigrateMyCRM

MigrateMyCRM

4,7 (40)
299,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
30
9
4,5 (40)
4,7 (40)
4,8 (40)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
119
48
4,0 (26)
4,2 (26)
4,5 (26)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à MigrateMyCRM

Adverity
Fonctionnalités les mieux notées
Extraction de données web
Importation et exportation de données
Tableau de bord
Vantage
Fonctionnalités les mieux notées
Compatible avec divers languages de programmation
Contrôles/Permissions d'accès
Data Virtualization
Zuar Runner
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Importation et exportation de données
Sources de données multiples
Lobster_data
Fonctionnalités les mieux notées
Importation et exportation de données
Prise en charge de plusieurs formats
Transformation des données
Rayven
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
K3 by BroadPeak
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des données
Sources de données multiples
Tableau de bord
DigitalRoute
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Importation et exportation de données
Saisie et transfert de données
Jaspersoft
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Monitoring
Rapports et analyses
Improvado
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Conversion de bases de données
Gestion du stockage de données

Avis sur MigrateMyCRM

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
83%
4
10%
3
5%
2
3%
Madis
Madis
COO (Estonie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Simple and easy to use

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : I was looking for a way to switch my current CRM Pipedrive to Dynamics as we had a good offer and it gives better functionality in MS ecosystem. However importing previous info to Dynamics is rather nightmare as it is a bulky SW. IMCRM made it essentially few clicks migration, which was a blessing and worth the money in the end.

Avantages :

Simplicity and stratigh forward process.

Inconvénients :

Pricing was a bit expensive, however in a long run, we will save few hundreds.

Réponse de l'équipe de SyncMatters

il y a 2 mois

Thank you for the review! We're thrilled to hear that MigrateMyCRM made your migration from Pipedrive to Dynamics smooth and stress-free. We understand that pricing can feel like a hurdle upfront, but we're so glad you see the long-term value it provides. Your feedback fuels us to keep simplifying complex migrations! If you need any further assistance, we're here for you.

Drew
Drew
Director of Growth (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great product, even better customer service

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We migrated legacy data, contacts, notes & email strings from Highrise to Hubspot.

Avantages :

Easy to test/sample & use, customer support was amazing. I asked a ton of questions and received an enormous amount of support, before I even paid a penny. That level of support, answers to questions and more, gave me a lot of confidence in using Trujay to migrate from Highrise to Hubspot. Data migration is stressful, lots of fields and custom variables to map out, but Trujay made it all so easy that my stress was not warranted.

Inconvénients :

No fault of Trujay software, but there are some quirks when adding contacts to Hubspot via API that I had to discover, reconfigure data and redo the merge. e.g. Source company data must have URL in strict format (no trailing slash)

Réponse de l'équipe de SyncMatters

il y a 3 ans

Thanks so much, Drew! We loved working with you -- our customer success team is second-to-none. Thanks again for the great feedback.

Alec
Alec
CEO (R.-U.)
Services aux consommateurs, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Poor communications coupled with incomplete migration

3,0 il y a 7 ans

Avantages :

As the old adage goes, don't pick on price. They are cheap. They beat other on price and seemed fine to start with.

Inconvénients :

Lots and lots of back and forth, took ages to complete and then after completion tell me that files on CRM records arent migrated, basically making the migration null and void. Having got to this point they make no effort to fix and tell me its our fault

Réponse de l'équipe de SyncMatters

il y a 7 ans

Hi, Alec! Our service is doing everything to ease the data migration process for our customers. Due to the specifics of some CRM platforms, some items cannot be migrated and look same as it was in your previous system. If it wasn't communicated enough clear to you, we say sorry. Also, some items you wanted to migrate weren't estimated before the process, so we couldn't migrate them as well (due to the fact, that our techs didn't know you want to migrate them). Considering all these issues, we can say that the problem was in the misunderstanding between us, but the migration itself was conducted well. In fact, plus to the reasonable price of our service, we conducted the re-migration and clearing options for you for free. We are truly sorry for the communication discrepancies! With respect, Data2CRM team.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Électronique grand public, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Overall my experience was very good. I got what I needed and expected

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

Fair value. Addressed problems and issues. Never felt like they were going to leave me hanging or the job 1/2 done. Initially, there were some issues with the import including HTML coding in the notes. I was glad - and surprised to see they could fix this after the fact. NICE JOB!

Inconvénients :

No real cons. It took a while to get things going and clearly understand the process, however, once we were moving forward they were responsive.

Réponse de l'équipe de SyncMatters

il y a 7 ans

Hi. It is a pleasure to receive such a great feedback. We do our best the clients to stay satisfied with the migration results. Thank you!

Mark
Mark
OWNER (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Formation professionnelle et coaching, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Amazing!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Converting data from one CRM to another.

Avantages :

Migrating data can be tricking Data2CRM is both easy to use, accurate and the support when you need it is fantastic! I can't say enough positive things about the experience. I've used them twice.

Inconvénients :

Nothing. I really don't have anything negative to say.

Réponse de l'équipe de SyncMatters

il y a 6 ans

Many thanks for such a kind review! We are happy you are satisfied with data migration.