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à choisir le meilleur logiciel

Description de Sage HRMS

Sage HRMS est une application HCM intuitive, sur site, qui modernise la façon dont les RH traditionnelles se connectent et interagissent avec votre personnel, vos processus et vos données. Afin de contrôler votre environnement hautement productif dans une plateforme sécurisée, conforme et connectée et de fournir des informations sur la prise de décisions en temps réel pour votre organisation.

Qui utilise Sage HRMS ?

La plupart des clients qui sont actuellement desservis se trouvent dans les secteurs des services, de la fabrication et du commerce de gros, dans tous les États-Unis. Entre 50 et 3 000 employés avec un chiffre d'affaires annuel de 4 à 300 millions de dollars.

Sage HRMS Logiciel - 1
Sage HRMS Logiciel - 2
Sage HRMS Logiciel - 3

Sage HRMS ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Sage HRMS

Sage HRMS

3,7 (44)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
31
Intégrations introuvables
3,6 (44)
3,4 (44)
3,2 (44)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
250,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
143
64
4,6 (2 830)
4,5 (2 830)
4,5 (2 830)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Sage HRMS

BambooHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des ressources humaines
Suivi des vacances/congés
UKG Ready
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Suivi du temps en ligne
Versement direct
ADP TotalSource
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Gestion des ressources humaines
QuickBooks Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Reporting financier
Revenu et bilan comptable
UKG Pro
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Gestion de la paie
Versement direct
Workday HCM
Fonctionnalités les mieux notées
Portail des employés
Suivi du temps
Versement direct
Dayforce HCM
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Gestion de la paie
Versement direct
ELMO Software
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des formations
Gestion des évaluations de la performance
Rapports et analyses
Oracle Cloud HCM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Rapports et analyses

Avis sur Sage HRMS

Note moyenne

Note globale
3,7
Facilité d'utilisation
3,6
Service client
3,2
Fonctionnalités
3,6
Rapport qualité-prix
3,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
30%
4
27%
3
25%
2
16%
1
2%
Kay
Human Resources Administrator (É.-U.)
Sports, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Does it All

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Sage HRMS makes it pretty easy to run our payroll in house and gives us tons of information about our employees' pay.

Avantages :

We use the HR and Payroll module as we process payroll in house. There are so many processes available that we don't use, but are available for larger companies. The HR side is very easy and user friendly. The payroll side is less intuitive. There are many stock reports and the on-board Crystal Reports makes it easy to create others as needed.

Inconvénients :

The payroll side is very detailed and complicated to set up. Sometimes there is no good explanation for why something has to be done in a particular way, so you just have to do it and not really understand why. Coming from Abra, HRMS payroll took some getting used to. The rounding doesn't always follow normal conventions, so we sometimes have to chase down pennies to make sure everything is exactly correct.

Barbara
Vice President (É.-U.)
Papier et produits forestiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Sage HRMS - Takes effort but worth it.

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : The learning curve was quite steep but since we have been using the software for a while now, we are much more comfortable with it.

Avantages :

The system has many features within the program itself to store information, provide status and look-ups. Set up is extremely important to have done correctly in order for the software to function fully and correctly.

Inconvénients :

Reporting features are limited requiring an upgrade to incorporate Crystal Reports to obtain needed information for tax payments and reporting purposes.

Meredith
Payroll Manager (É.-U.)
Services financiers, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

SAGE HRMS PAYROLL/HUMAN RESOURCE modules compared to SAGE ABRA PAYROLL/HUMAN RESOURCE

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : It gets the payroll process done and has other modules to greatly help, like attendance and human resources but would like a more modern payroll module.

Avantages :

I love that it does not have a hard close after each quarter and you can rerun reports for any payroll that is in history which means you can go back years. Love that it has an HR module that is easy to use and did not change much going from Sage ABRA to Sage HRMS but wish the payroll module was more modern and interactive so you can actually see a paycheck instead of doing a calculating process and then pulling a report to see what the paycheck will actually be. Love being able to have an excel spreadsheet containing bonuses/incentives that can be easily imported/uploaded into the payroll module.

Inconvénients :

Hate that HRMS Payroll does not have an interactive paycheck view while processing payroll where you can make a change on an employee's paycheck and see instantly how it changes everything. An example of this is if an employee wanted to change their 401k pre-tax election/deduction how would it change the taxes and net pay. It is time card driven then you have to calculate (process) before you can see an employee's possible paycheck when you run a Pre-check payroll register (report driven). Every time you have to make changes you do the change on their timecard, even to deductions, then calculate pay before you can see the employee's paystub when you run a report (Pre-check Payroll Register Report) so it is report driven. I would love to see an interactive paycheck in view and see how changes can change the net pay. I love that it comes with Crystal Reports but to find the information (fields) in the payroll directory/data bases is difficult but on the human resource director/data basis are considerably easier. Support, that you pay for, does not help you with crystal reports or how to find the field/information to get it onto a crystal report. Also the standard reports that come with the HRMS program (payroll) are not helpful nor have enough filters/sorts/structure to make them useful so you have to become savvy with Crystal reports to get the information you want in the format you must have it. Also to do W2 or tax forms are only process in HRMS payroll to Aatrix.

Michael
IT Manager (É.-U.)
Recherche, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Love hate relationship

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : We are migrating from Abra Suite so it is excellent that it is so similar but the upgrade path is ROUGH..

Avantages :

It is an excellent on prem solution to HR and Payroll for a company that wants allot of functionality for a reasonable price.

Inconvénients :

Performance and stability. Very slow on launch to the point that every user gets the loading twice message because the click and click. Screens can crash if you push them. I believe this is because there is still foxpro lingering underneath the covers in the screens.

Carol
HR Director (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Webinars

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I've been with this software since it was ABRAcadabra. It's a good product.

Avantages :

I attended a webinar today on using Crystal Reports. It was a brief overview, but easy to understand and very helpful.

Inconvénients :

Sometimes the software is not intuitive, and it's hard to learn all of the tricks to make it run smoothly. I get frustrated with tech support.