Description de Conclusion

All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support.

Qui utilise Conclusion ?

Medium, large companies, public sector organisations. Companies willing to automate processes and have a real-time view into business data

Informations sur Conclusion

Eller

Fondé en 1998

Conclusion en vidéos et en images

Conclusion Logiciel - 1 - aperçu
Conclusion Logiciel - 2 - aperçu
Conclusion Logiciel - 3 - aperçu
Conclusion Logiciel - 4 - aperçu
Conclusion Logiciel - 5 - aperçu

Informations sur Conclusion

Eller

Fondé en 1998

Comparez le prix du logiciel Conclusion avec ses alternatives

À partir de

s/o
10,00 $US/mois
13,49 $US/mois
18,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Conclusion

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Fonctionnalités - Conclusion

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Authentification unique
  • Automatisation des formulaires
  • Automatisation des processus métiers
  • Autorisations basées sur les rôles
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Contrôle des processus métiers
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de versions
  • Gestion des audits
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles
  • Modèles personnalisables
  • Modélisation et conception de processus
  • Monitoring
  • Notes et commentaires
  • Outils de collaboration
  • Piste d'audit
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports personnalisables
  • Sans code
  • Stockage de documents
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des changements de processus
  • Tableau de bord d'activités
  • Visualisation de données
  • Workflow basé sur les règles
  • Workflow configurable
  • Éditeur graphique de workflow

Logiciels BPM (Business Process Management) : afficher la liste complète

  • @mentions
  • API
  • Attributs définis par les parties prenantes
  • Budgétisation et prévision
  • Champs personnalisables
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Définition des priorités
  • Examen des exigences
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de versions
  • Gestion des applications
  • Gestion des changements
  • Gestion des documents
  • Gestion des exigences
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des modèles
  • Gestion des tâches
  • Gestion des évaluations
  • Gestion du cycle de vie
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Liste de tâches (to-do list)
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Méthodes Agiles
  • Notes et commentaires
  • Outils de collaboration
  • Planification de projets
  • Planification des tâches
  • Projections
  • Projets multiples
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stockage de documents
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des bugs
  • Suivi des projets
  • Suivi des statuts
  • Tableau de bord d'activités
  • Taçabilité
  • Visualisation de données
  • Worfkflow de projets
  • Workflow configurable

Logiciels de gestion des exigences : afficher la liste complète

  • API
  • Accès et contrôle à distance
  • Accès mobile
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes/Notifications
  • Analytique
  • Assistant virtuel
  • Automatisation de la localisation
  • Benchmarking
  • CMDB
  • Catalogue de services
  • Chat et messagerie
  • Communication multicanal
  • Définition des priorités
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la configuration
  • Gestion de projets
  • Gestion des accords de service
  • Gestion des achats
  • Gestion des changements
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des incidents
  • Gestion des problèmes
  • Gestion des ressources informatiques
  • Gestion des risques liés à l'informatique
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tickets de support
  • Gestion des tâches
  • Gestion du cycle de vie des ressources
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie instantanée
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Portail libre-service
  • Publication et déploiement
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports planifiés et automatisés
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Support client
  • Tableau de bord d'activités

Logiciels pour centres de services : afficher la liste complète

Alternatives à Conclusion

Plus d'alternatives à Conclusion

Avis sur Conclusion

Lire les 9 avis

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
5

Avis classés par note

5
6
4
3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Pavel G.
Chief Product Manager (Chypre)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best platform to develop digital products

5 il y a 3 ans

Commentaires : The main problem is communications between customers, product and project managers and our development team. Before implementation we had to use different systems for each team, make use a lot of email and messengers, constantly loosing track of tasks and documents.
Eller helped us to move to single platform and to keep track of all tasks and finance, we improved our discipline and customer satisfaction.

Avantages :

The Eller has almost unique blend of task manager, instant messenger and powerful project management and Service desk functionality. We can have our development process in the same system without need to switch between different non-integrated applications. The user interface is also brilliant, it's very fast, lightweight and intuitive. Eller is a highly customisable platform, we have setup all our processes and customised forms to capture required data.

Inconvénients :

The software is quite expensive, but affordable comparing to competitors.

Josef K.
Business development manager (Tchéquie)
Logiciels, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Why have we chosen Conclusion?

4 il y a 2 ans

Commentaires : I solved a problem with managing developers teams - colect and manage issues, manage projects and other ITSM processes in combination with processes of ServiceDesk. My experience is very good, because the implementation Conclusion was really easy. Implementation of business proceses was more complicated, but this is not a problem with this products.

Avantages :

I think that this SW is good because: have very nice and modern UI, very easy implementation and deployment, very interesting business processes implemented inside, good product support with knowledge of Service desk processes. The system can be integrated with other systems very easily with REST interfaces. Some of the interfaces are default. Conclusion is based on platform Softshell. This is very useful. This combination enables creating new functions effectively.

Inconvénients :

The platform Softshell (on which Conclusion is based) is closed. This situation causes that the community of developers is quite small. But we don't think this is a problem. The application developers can use only simple developers approaches (CSS, HTML5, JS). Some of implemented proceses not ITIL compatible.

Réponse de l'équipe de Eller

il y a 2 ans

Thank you for positive feedback and I hope our new automated development tools and documentation would help you to make changes even faster, without need to go for lower coding levels. Which of course, would remain fully supported in future.

Ivan K.
Service manager (Tchéquie)
Télécommunications, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

All in one system

4 il y a 3 ans

Commentaires : Thanks to Conclusion , we were able to decommission five legacy systems.

Avantages :

System is designed with respect to real users and our experience. We can always discuss new requests and our needs. Vendor is ready to adopt our proposals into the product roadmap. New features regularly appear in the product.

Inconvénients :

Some configurations are still "half coding", nicer GUI would help.

Jiri N.
CIO (Tchéquie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent tool for supporting all key IT processes

5 il y a 3 ans

Commentaires : We have been using the Conclusion for 4 years and gradually we implemented full scope of available modules and functions. The Conclusion helps us to be more efficient and productive and we saved investment about 20% (no needed any additional supporting applications) and operational costs about almost 30%  (due to supporting costs and license maintenance costs). We can plan and synchronize projects each other, supervise test progress and deployment on production. The Conclusion provide us with all needed data for decision making and control our IT environment effectively.

Avantages :

- a comprehensive and compact IT management support tool - collaborative platform for business and IT staff - unique solution for business analysis preparation - effective sharing of all data for making decision - seamless integration of all modules - easy implementation and fast adoption

Inconvénients :

- there are no major flaws or issues - be aware that all comprehensive solutions require a preparation and effort

Tomas S.
PMO Manager (Tchéquie)
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Flexible & powerfull product

4 il y a 3 ans

Commentaires : Conclusion covers several IT/business areas (project management, test management, servicedesk) where we previously used more products. All users adopted the software very fast and the biggest advantage is, that we are able to customize it to our needs in a short time.

Avantages :

Conclusion is very flexible product which is fast and easy to deploy, configure and customize to match exact needs in company of any size. It contains important modules supporting most IT and business process areas from demand and requirements management, project management and development, testing, deployment and IT support. Fast, modern and intuitive web-based GUI helps users to start using it very fast.

Inconvénients :

The software offers wide range of configuration and customization which may lead to wrong setup and user confusion. Predefined products and processes would help.