18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Amio

Amio est une plateforme d'IA (intelligence artificielle) conversationnelle conçue pour créer des assistants virtuels qui optimisent les coûts et augmentent les revenus grâce à l'automatisation de l'assistance et à l'expérience de messagerie moderne. Les assistants autogérés avec des ensembles de données prédéfinis pour le traitement du PNL (programmation neurolinguistique) permettent le déploiement de la production en quelques jours. Amio augmente à la fois l'efficacité et la satisfaction des clients de n'importe quel centre d'assistance d'entreprise.

Qui utilise Amio ?

Banques, télécommunications, assurances, entreprises de services publics, e-commerce, secteur des paris, centre de service, RH internes

Amio Logiciel - 1
Amio Logiciel - 2
Amio Logiciel - 3
Amio Logiciel - 4

Amio ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Amio

Amio

4,9 (17)
150,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
64
23
5,0 (17)
4,9 (17)
4,9 (17)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
96
45
4,6 (465)
4,5 (465)
4,6 (465)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Amio

Tidio
Fonctionnalités les mieux notées
Chatbot
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Freshchat
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie client en temps réel
Relevé et historique des chats
Enterprise Bot
Fonctionnalités les mieux notées
Suivi des e-mails
Third-Party Integrations
Traitement automatique du langage naturel
inconnect
Fonctionnalités les mieux notées
Distribution automatique des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels
Drift
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Confirmations/Reminders
Messagerie client en temps réel
Intercom
Fonctionnalités les mieux notées
Chat et messagerie
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Smith.ai
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Alerts/Escalation
Chat et messagerie
SimpleWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des leads
Génération de leads
Ochatbot
Fonctionnalités les mieux notées
Chatbot
Messagerie instantanée
Traitement automatique du langage naturel

Avis sur Amio

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
5,0
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
94%
4
6%
Viktoras
Viktoras
Customer Experience Management Expert (Lituanie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Good app, excellent service

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

I found chat bot application easy to use. In addition, they have helped not only with application - also shared their experience and gave some tips on copywriting, making bot user-friendly to our clients, etc.

Inconvénients :

It had some minor flaws and bugs – but hey, which application doesn’t? Most importantly Amio team were always there to provide a quick fix.

Réponse de l'équipe de Amio

il y a 2 ans

Great to hear, Viktoras, that you find our tool intuitive. We are working hard to bring all bugs to 0. Let us know what are the major bugs, we should focus on.

Florin
Customer Support Manager (Slovaquie)
Mode et vêtements, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

An amazing AI solution to increase customer satisfaction

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Overall, what you should expect from Amio is a young motivated team, ready help you in the process of setting up their products.

Avantages :

Amio provides a tool that connects AI to your day-to-day communication channels with the customer. For the moment we are implementing solutions for e-mails through the Mailbot and for chats, we have the Chatbot. These operate rather successfully in most of the countries we deliver our products to, guaranteeing the customer with up to date information on order status, return and refund situation.

Inconvénients :

For the time being chatGPT4 Turbo is somewhat of a dislike from my part, but I will try to define the promt even better, so that the generated answers are more specific, and in-tune to the customer requests.

Réponse de l'équipe de Amio

il y a 4 mois

Thanks, Floring, for your review. Glad you see us as young and motivated—we’re working hard on that as well as the product. 💪

Tijana
Reservations and Customer Service Team Leader (Serbie)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Amio Review

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

I like that the software is easy to use and their team is always ready to help. It benefits us by reducing the workload on the customer service requests and collecting leads that we can convert to customers later on.

Inconvénients :

Can’t think of anything here at the moment.

Réponse de l'équipe de Amio

l’année dernière

Thanks for your honest feedback. We will do our best to improve both product as well as customer success. 😉

Judita
Head of customer support (Slovaquie)
Mode et vêtements, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Efficient for chat and email automation

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Amio is a newer partner for us and to date we have to praise the overall cooperation on all points and express our satisfaction.

Avantages :

We use Amio mainly for mailbot, chatbot with gpt chat extension. I find Amio clear, easy to understand and easy to use as a user. Our first steps with Amio were aimed at using the mailbot to reduce the most frequent repeat queries from our customers, and we are gradually succeeding in doing this across the countries where we implement the mailbot. We are currently using the same logic with the chatbot where we will gradually want to move to GPT chat.

Inconvénients :

In my experience, especially with the actual work of setting up specific templates for the mailbot, I would welcome automatic cloning of the templates in question.

Réponse de l'équipe de Amio

il y a 3 mois

Thank you for your valuable feedback! I’ll be sure to pass along your request for email templates to our product team for consideration. They will keep in touch with you.

Gergo
Customer care agent (Hongrie)
Mode et vêtements, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Easy to use and powerful tool.

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : It made our daily workflow as customer care agents much easier and streamlined.

Avantages :

Their service is impeccable and they listen to our feedback - it really is super useful and the path to improve it even more is clear to us, users.

Inconvénients :

There are some rough edges on the interface / loading times.

Réponse de l'équipe de Amio

il y a 4 mois

Happy to hear your feedback. Loading time of answers and history is something we are improving right now. 😉