ServiceWorks

Qui utilise ServiceWorks ?

1. Appliance and HVAC 2. Cleaning Service 3. Pest Control Service 4. Auto Repair 5. Fleet Management 6. Aviation Maintenance 7. Electrical and Plumbing 8. Landscaping and much more

Description de ServiceWorks

BOOST YOUR FIELD SERVICE OPERATIONS WITH US. No matter what service you offer we have solution for you. We offer end to end business solutions for everything you need including Schedule, Dispatch, Billing,Invoice, Route Optimization, GPS Tracking, CRM.

With all the features you get excellent customer service for FREE. The onboarding to the site is made EASY and PAINLESS as we import all your customer and price list data.

Informations sur ServiceWorks

Service Works

https://www.service.works

Fondé en 2015

Vidéo de ServiceWorks
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Présentation des tarifs de ServiceWorks

ServiceWorks est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de ServiceWorks est disponible à partir de 29,99 $US/mois.


À partir de

29,99 $US/mois

Prix

Vising https://service/works/pricing.html

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de ServiceWorks

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Documentation

ServiceWorks - Fonctionnalités

  • Achats
  • Devis
  • Gestion Import/Export
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion des clients
  • Gestion des commandes
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des stocks
  • Picking et routage
  • Suivi des lots
  • Taçabilité
  • Étude des coûts

Logiciels de distribution alimentaire : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Base de données de contacts
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Planification
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi du temps en ligne

Logiciels de gestion des interventions : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Devis
  • Dispositions des biens
  • Facturation
  • Gestion de la flotte
  • Gestion des expéditions
  • Historique du service client
  • Planification
  • Routage
  • Suivi de l'infestation
  • Suivi de l'usage des pesticides

Logiciels pour entreprises de désinsectisation/dératisation : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Rendez-vous récurrents
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services

Logiciels pour entreprises de nettoyage : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Planification
  • Réservation en ligne
  • Suivi des équipements

Logiciels pour entreprises de nettoyage de tapis : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des contrats
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des équipements
  • Planification
  • Routage

Logiciels pour paysagistes et jardiniers : afficher la liste complète

  • Application mobile
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services

Logiciels pour plombiers : afficher la liste complète

ServiceWorks - Alternatives

Plus d'alternatives à ServiceWorks

Avis sur ServiceWorks

Lire tous les avis

Note globale

4,6/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,6
Fonctionnalités 4,5
Rapport qualité-prix 4,5

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Robert W.
owner
Construction, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/07/2020

"End of the search"

Commentaires: My overall buy point was their customer service. The attention to detail that [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] delivers to my situation gives me all the confidence in the world that I will stay with this company for a long time. We can now set this aside as we rebuild our business in the future. We are licensed in NY. TN and AZ and are expecting 100 employee's in each location. This software will be going right along with us.

Avantages: I like the population auto fills. The search ability is a key factor in running our business. We ran a business in Arizona with twenty-five employee's and keep tracking of what was going on was our biggest hurdle. I tried a lot of other software for this purpose (several costing 5 times the cost of sw) without the power of service works.

Inconvénients: Just like learning any new software there are some frustrations along the way. There are a few bugs in the system that haven't been ironed out yet, for example; sometimes I will but in place holder information like the phone number if I don't know it. I will enter all fours or something with the intent to go back and enter the number when I get it. SW uses the ph number for the customer number. I doesn't allow you you to edit the customer number, oh it has the edit icon and you can delete it, but it won't allow you you to enter anything. By the way the work around for this one is copy and paste.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/07/2020
William G.
owner
Électronique grand public, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/06/2020

"5 star out 5 star review"

Commentaires: I like the software very well but only thing it needs is in the app beiang able to reschedule with the calender

Avantages: I like all features to this software and im still learning on it as well. I like how it combines parts with my parts distributor

Inconvénients: the app could be a little bit more user friendly but im getting use to it. I do find it clitchy here and there but I call my guy Will and he gets it taken care of.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/06/2020
Jesse S.
OWNER
Vins et spiritueux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/07/2020

"USING THIS PROGRAM HAS BEEN THE MOST FRUSTRATING PART OF RUNNING THE COMPANY"

Commentaires: HORRIBLE

Avantages: IT HAS HOPE OF BEING GREAT IF IT WOULD ONLY WORK LIKE IT SHOULD

Inconvénients: CONSTANTLY CRASHING, TECHS IN THE FIELD WITH ANDROID DEVICES HAVE NOT SUCCESSFULLY FUNCTIONED SINCE DAY 1, POOR COMMUNICATION FROM SUPPORT, NO RESOLUTION FROM SUPPORT ON THE SEVERAL ISSUES WE HAVE WITH THE APP FUNCTION.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/07/2020
Gregory S.
Owner
Immobilier, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/03/2020

"Upgrade your service department's offerings"

Commentaires: Positive. Allows us to gain control over the tech routing which translates into faster response times at less costs.

Avantages: The most important item was the ability to use GPS to plot the routes for the service techs as well as to see where they were at real time.

Inconvénients: ServiceWorks has done a fine job with the mobile option capability. Continue to develop this aspect of the offering.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/03/2020
Heidi G.
Administrator
Services aux consommateurs, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/05/2019

"Great Experience So Far!"

Commentaires: So far, working with Serviceworks has been one of the most collaborative experiences I have had to date. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been incredible responsive to all our input and our requested to system changes;
based on our experience thus far we expect great things in the future.

Avantages: 3 Things:
1) When issues arise I am able to obtain help within a short amount of time.
2) The program is VERY user friendly.
3)Compared to the previous software, this program is much easier to navigate.

Inconvénients: Currently, there are still a few glitches to work out. However, I am seeing progress daily to implement corrective action. Serviceworks is a new program and I think a few bugs are to be expected.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Service Works le 15/11/2019

We are happy to provide you continued support to help you run your business. Thank you!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/05/2019