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à choisir le meilleur logiciel

Description de Onlive

Onlive est une des plus vastes solutions de gestion d'événements qui permet aux organisateurs de gérer facilement l'événement, de collaborer et de comprendre les données. Grâce à cette solution, vous pouvez facilement créer des comptes secondaires illimités avec différents niveaux d'accès. Elle dispose d'un ensemble avancé d'outils de reporting qui permettent aux organisateurs d'aller au-delà des chiffres et, grâce à l'utilisation de l'IA (intelligence artificielle), de mieux comprendre les profils clients, les personnes et les opinions sur l'événement.

Qui utilise Onlive ?

Onlive est une plateforme indépendante du secteur où les organisateurs peuvent facilement créer, gérer, analyser et reproduire leurs événements. Elle offre ses services aux clients des PME aux grandes entreprises du monde entier.

Onlive Logiciel - 1
Onlive Logiciel - 2
Onlive Logiciel - 3
Onlive Logiciel - 4
Onlive Logiciel - 5

Onlive ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Onlive

Onlive

4,5 (24)
199,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
79
10
4,5 (24)
4,8 (24)
4,7 (24)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
63
16
4,2 (21)
4,5 (21)
4,0 (21)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Onlive

Umbraco CMS
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion de site web
Mise en forme de texte
Eventbrite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Inscription en ligne
Planification des événements
EventsAIR
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Gestion des participants
Planification des événements
WordPress
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Correction en temps réel
Gestion de site web
EventsWallet
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des parrainages
Gestion du calendrier
Inscription en ligne
EventTitans
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Gestion des participants
Planification des événements
vFairs
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des participants
Stratégie de marque personnalisable
Streaming en direct
Angage
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des participants
Mises à jour en temps réel
EventMobi
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des participants
Mises à jour en temps réel

Avis sur Onlive

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
38%
3
4%
Jaxon
Jaxon
CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Live Streams that stand out

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : With Onlive, you can have beautiful landing pages for registration. And the simple step-by-step wizard will help you get up and running with the live stream within minutes. This will save tons of time to focus more on building your audience instead of learning how to be a tech.

Avantages :

What grab my attention was the east of creating a video splash screen. After entering the back office, I was blown away with all the customization you have and the modern UI.

Inconvénients :

Once in a lifestream you cannot go back because you will be kicked from the session I have to re-login etc. to get back to the live stream. They did not offer a full white label because privacy settings are always going back to there website and there’s no way to redirect or turn this feature off.

Elle
Digital Producer (Nouvelle-Zélande)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Amazing customer service behind a great product

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We were really thankful to have [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] support us throughout the whole process and provide alternative solutions using their platform for some of our pain points we had with past systems. We were given access to a premium trial account to test out the functionality which gave us more confidence in the software. I highly recommend getting in touch with the Onlive team to work through what your requirements are as they really know how the platform can adapt to your needs!

Avantages :

Our team were looking for a subscription-based event booking system that we could spin up with a tight deadline for a client. Out of the solutions we researched, Onlive was by the far had the best/useful features/functionality and was a much cheaper alternative than other platforms. We were impressed at how simplistic and streamline the CMS was to use, while providing a sleek site layout using modern page template layouts and components. It was great that the platform offered two payment gateways for users, provided flexibility in how simple or specific you could build out the form using the form builder as well as including a web app customised for the users/customers.

Inconvénients :

The only con was not having access to the front end code to have the ability to fully customise the site, however, this seems to be a standard practice across every other event booking systems to cover their support (they allowed a CSS file to be imported). This was the only minor thing which was not a concern/game changer for us.

Rockson
Rockson
CxO (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Édition, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Onlive got potential

3,0 il y a 3 ans

Avantages :

One platform for all your digital needs, pretty balanced.

Inconvénients :

Need to improve on user experience both on the organiser and attendee side.

Uta
Digital & Social Media Manager (É.-U.)
Capital risque et capital-investissement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Wonderful customer service team with User-friendly Admin Backend

4,0 il y a 4 ans

Avantages :

Our team was looking for an online event video platform with sign up and communication functions that we have a very tight deadline. Among all the possible solutions we researched, Onlive had the most useful features esp. the robust email communication tools, comprehensive functionality and most customizable and ease to use frontend interface and backend system. And the pricing model is economical and reasonable. I am impressed by how simple and user-friendly of the CMS the platform that they have offered. The Onlive account servicing team is very agile, professional and detail-minded. We are happy and lucky to have them supporting our event and campaign. Onlive's solution contributes to the success of our project.

Inconvénients :

I think Onlive team can improve the reports display further.

Christian
Director (Singapour)
Gestion de l'enseignement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Game changer for event management

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Very smooth and clean interface, the check-in system that works flawlessly, the easy to set up app and website. The many insights we have found about our guests after starting to use onlive. It also integrates with our current analytics tools.

Inconvénients :

We don't have any complaints yet after using the system for several events.