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Description de Intradiem

La technologie Intradiem agit comme un gestionnaire automatisé pour les agents de centre d'appels, avec des règles déclenchées en temps réel par les conditions en cours du niveau de service. Il en résulte une productivité accrue et un retour sur investissement hautement mesurable, en comptant généralement un retour sur investissement doublé la première année, puis triplé à quintuplé les années suivantes. Intradiem offre la réalisation de plus d'un milliard d'actions automatisées chaque année et a permis à ses clients d'économiser plus de 140 millions de dollars au cours des deux dernières années.

Qui utilise Intradiem ?

Les chefs de centres d'appels, les services de gestion du personnel, d'opérations, informatiques, d'apprentissage et de développement, les professionnels CX (Customer Experience). Marchés : Services financiers, assurances, commerces de détail, télécommunications, services publics, hôtellerie.

Intradiem Logiciel - 1
Intradiem Logiciel - 2
Intradiem Logiciel - 3
Intradiem Logiciel - 4
Intradiem Logiciel - 5

Intradiem ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Intradiem

Intradiem

4,4 (16)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
76
6
4,3 (16)
4,3 (16)
4,4 (16)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
5,75 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
352
18
4,6 (252)
4,3 (252)
4,4 (252)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Intradiem

Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Rapports de paie
Bizneo HR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des feuilles de temps
Gestion des ressources humaines
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Modèles
Tableau de bord
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Réservation en ligne
Salesforce Service Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion de contenu
Gestion des listes d'attente
niikiis
Fonctionnalités les mieux notées
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps en ligne
Thrio
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Journalisation des appels
INO CX
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Intradiem

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
56%
4
25%
3
19%
MAIRA
MAIRA
Industrial & Manufacturing Engineer (Pakistan)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great Workforce Management Software

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : A highly recommended tool for employee and knowledge management.

Avantages :

It has proved to be very helpful for identifying and time scheduling for associate development and sharing useful data and information. The rule engine plays a vital role to help create intricate way to deliver training. The favorite feature gives you the ability for the team to focus on the items with high priority.

Inconvénients :

From the engineering and management point of view, I do not find any negative aspect of this management tool.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Banque, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Powerful workforce management tool

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Intradiem's use of "If/Then" methodology paired with a multitude of integrations from which to pull data makes it a flexible platform. Further, aside from standard statement creation, they went further to add "Advanced Conditions" where you can further customize and tailor your rules to meet a variety of business needs. The Agent interface is simple to use, and the Manager Console is robust and contains a wealth of information for real-time management and historical trending. Also, there is a very helpful "WebHelp" learning section that outlines specific details about much of the interface.

Inconvénients :

The occasional need to re-package and re-deploy is a pain-point in larger environments where users leverage a variety of machine configurations and login platforms. Fortunately, Intradiem is making strides in moving further away from this necessity and most upgrades/enhancements are already occurring without this requirement. There are also opportunities in the rules engine design to add more flexibility to triggers, conditions, and actions to reduce the number of rules and filters needed for certain use-cases.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Intradiem Product Evaluation

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

Product is very effective in the delivery of training and surveys. We've been able to continue to have a positive ROI for several years. The ability to deliver training an optimal times has allowed our company to to more effectively manage our intra-day trends

Inconvénients :

New product functionality does not seem to always function as designed. Great ideas with awesome potential to product additional savings, but it seems the functionality is put to marker without proper quality control or effective user testing

Gene
AVP (É.-U.)
Assurance, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Positive ROI, low TCO and short payback!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We implanted the very first cloud to cloud integration between Intradiem and NICE WFM and the collaboration between the two companies and my team was nothing less than great! My account exec, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was always right there any time I had a question or concern.

Avantages :

The ability to turn agent idle time into productive off-phone activities such as training or coaching. The reduction in labor hours of the WFM team in scheduling off-phone activities. Productivity metrics went through the roof once we turned the application on in the contact centers.

Inconvénients :

There’s nothing to not like and from an engineering, s/w development and architecture perspective there is nothing in the con list that I have to add.

Doug
Sr Project Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Powerfully customizable training delivery tool

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : As a 24/7/365 Call Center, we needed to provide training to 2000+ employees while not creating high wait times for members calling us for their needs. This tool is able to find the slack time that develops everyday and allows it to be utilized for real purposes.

Avantages :

The rules engine that is a part of Intradiem allows you to create some of the most intricate way to deliver training or other tasks to your staff. This tool does exactly what they say it does.

Inconvénients :

For new users might take a little bit of time to dial in your rules for the perfect and seamless operation it can provide. Requires Administrators that understand not only the Intradiem system but how your business works.